רענן שקד לא מכזיב אותי

shongold

New member
רענן שקד לא מכזיב אותי

והנה אנדקוטה קצרה מתוך מאמר שלו בידעות אחרונות: הזיכרון הקצר של הציבור בישראל הוא לפעמים יתרון. רק לפני חמש שנים, שיפה ירקוני העזה להשמיע כמה דברי ביקורת על צה"ל, היא נחשבה פה, לכמה רגעים, כמסוכנת לבטחון המדינה יותר מואנונו. מופע מחווה שאמור היה להתקיים אז בוטל, ויפה נאלצה לרדת למחתרת. אבל מאז מצאנו כבר מספיק אנשים חדשים לכעוס עליהם, ובתחילת השבוע, במסגרת 'שבוע הגמלאי' שצויין בתל אביב, היא גרפה את החוב בערב הוקרה עמוס משתתפים שהזכיר למי ששכח שמדובר בגימלאית בת 81 עם הרבה מאד שירים יפים. אחרי הכל, אפילו ג'קו חזר השבוע להופיע.
 

מיוידה

New member
בעתון אינדקס העמק והגליל - ג'קו

ג'קו אייזנברג לראשונה אחרי פליטות הפה מופיע ומאווווובטח. מלך "כוכב נולד" 4 הגיע במצ"ש האחרון להופעה הסטורית ב"גהה" בחיפה. שהיא הראשונה מאז הבלאגן שהיה סביבו מאז שזכה. ג'קו התרגש, הגיע באיחור של שעה. ועם ידיים רועדות מעט הגיע לנשום קצת אוויר במשרד של המקום. אחר-כך הוא לקח כמה דקות ברילקס ליד ספות ה-VIP . שם מאבטחים קשוחים וגדולי גוף לא איפשרו את הגישה אליו. אחרי כמה בירות, ג'קו עלה לבמה ולא הפסיק להודות לקהל. אחרי ששר את "גשם" של מאיר בנאי מישהי מהקהל גילתה לו שיש לה יום הולדת, הוא בלי להתבלבל הפריח אליה נשיקה באוויר וגילה למאות שהגיעו לראות אותו ב"גהה" שגם הוא חגג יום הולדת יומיים קודם לכן. את ההופעה הוא סיים כמובן עם שיר הגמר המפורסם, כשהוא מוקף בזיקוקין די-נור על הבמה. מצורפת תמונה של ג'קו עם הפנים המקסימות של האודישון??? עם מאבטח הר אדם... זהו, תהנו... ומזל טוב והצלחה רבה לג'קו, לאוהבים שלו ולפורום שלו.
 

shongold

New member
דפדפתי בעיתון הגעתי באקראי למאמרו

של מר שקד וכרגיל הוא לא איכזב!
 

שונית 7

New member
גם אני זכרתי טוב מאוד את סיפןר

יפה ירקוני ,המדינה שלנו פשוט השתגעה אסור לפתוח את הפה . ד"א שמתם לב שאי אפשר לשמע יותר את נרדם אקוסטי אתר קשת-כתוב בוטל ע"י הבעלים
 

shongold

New member
כן מסתבר שג'קו לא הראשון שפתח את

פיו והלעימו אותו...יש לו קודמים ונכבדים..נכס צאן ברזל..אפילו במחוזותינו , עיין ערך יפה ירקוני. בקיצור החתום מעלה נמצא בחברה מאד טובה!
 

שונית 7

New member
האמת שרענו שקד מפתיע אותי לטובה

בזמו האחרון,חשבתי פעם שהוא ביקורתי וכסחיס מדי ,מסתבר שדווקא יש לו טעם טוב
 

shongold

New member
שונית לכל אורך ענייני אייזנברג

מתחילתה של הפרשה האיש היה רהוט מהוקצע שופר הומור סרקסטי כרגיל, ועם המון חיצי ביקורת על כל אלה שהשתתפו בחינגת הטלת הכידון..לכיוונו של ג'קו. הוא היה מהבודדים שמתחילה צידד באיש עד הסוף!
 
למעלה