רק רוצה לפרוק קצת..

פולירי

New member
הייתי בזוגיות נוספת לנישואים, במשך שנה. היה מדהים, הבן זוג לא היה ביחסים פתוחים אלא בגד באישתו, בשלב מסויים היא גילתה והוא הרגיש הקלה.. הוא אמר לה שהוא רוצה יחסים פתוחים, כי הוא הבין שהוא לא מונוגמי (כבר שנים, רק עכשיו גילה את ההגדרה)
לצערי בשיחה בניהם הם החליטו לתת צ'אנס נוסף לזוגיות שלהם- למרות שהוא כבר לא מרגיש שם כמה שנים, הם כמו שותפים לדירה והוא כבר כמה פעמים רצה לעזוב את הבית.
כמובן שכדי להצליח לעבוד על הזוגיות שלהם היה צריך להוציא אותי מהמשוואה.. כאב לי שהוא יוצא מחיי, וגם כאב לי שהוא מכניס את עצמו לקשר של "זוג רגיל" להגדרתה.. אני מאחלת לו שיהיה לו רק טוב באמת, רק חבל שהוא צריך לוותר על עצמו לטובת העניין.

אל תוותרו על עצמכם!
 

Gu987

Well-known member
לאף אחד אין יכולת לשפוט את ההחלטות וההעדפות של האחר. אני מכיר את זה היטב על עצמי.
מעצם זה שאת בזוגיות פתוחה את מודעת לכך שהקשר שלך הוא בעצם משני. הקשר העיקרי הוא עם בן הזוג החוקי. והקשר המשני מטבעו הוא תמיד בסכנת הכחדה. אין מה לעשות. ככה זה החיים. לפעמים יש ארועים מבאסים. Shit happens.
שיהיה בהצלחה
 

פולירי

New member
כמובן, אני גם לא שופטת אותו על ההחלטה, רק אמרתי למה זה חבל לי, בטח ובטח שלא אמרתי את זה לו..
רק רציתי להוציא את זה :)
וברור לחלוטין שזה היה קשר בסיכון, גם כי הוא לא ביחסים פתוחים אלא בוגד וגם כי גם אם מאוד הייתי רוצה לא הייתי יכולה לספק לו את כל מה שהוא במידה מסויימת ייחל מהקשר שלנו, בגלל שהוא המשני.
הכל טוב אני באמת מאחלת לו הצלחה ושיהיה מאושר, ממש מגיע לו הוא גבר מקסים
 
למעלה