שאלה למאמינים שביניכם..

שאלה למאמינים שביניכם..

יש לי שאלה,שהייתי רוצה לשמוע עליה דיעה אישית,מה אתם חושבים,(כמובן שהייתי יכולה לקרוא מאמרים/ספרים בנושא,אבל אתם יודעים,זה לא אותו הדבר...) אז ככה:בקשר לאמונה,יש טענה כזו האומרת שכל הפואנטה היא שאי אפשר לדעת את אלוהים,ומכאן מתחילה האמונה.הפואנטה היא שאלוהים לא מראה את עצמו ולא מוכיח את עצמו כי הוא רוצה שאנחנו נאמין לו,שזה יהיה תלויי בנו,שלנו תהייה הבחירה,שהכל חופשי...עכשיו,בגדול אני מבינה את זה (אני ממש מנסה בימים האחרונים להתקרב איך שהוא ל"אלוהים" או איך שלא נקרא לזה....) מצד אחד אני מרגישה שאני מבינה את זה,מצד שני קצת קשה לי להבין...כי...למה?למה שאלוהים לא ייראה את עצמו?למה שהוא לא יוכיח? ככה יהיה לי הרבה יותר קל..ואני לא אתחיל להסתבך ולהתבלבל כלכך...ניראה לי הרבה יותר פשוט אם הייתי יכולה באמת לדעת ולא רק להאמין בדברים כאלו ואחרים,שבכלל לא בטוחים,בכלל,בכלל לא... אז מה אתם חושבים?איך בדיוק אמורים להאמין באלוהים כשזה בכלל בכלל לא בטוח?למה סתם אולי להשלות את עצמנו אולי? זהו...אם אתם חושבים שה"שאלה הזו מטופשת" אז אנא אל תגיבו,לאלו מיכם שיש מה להגיד אני מחכה לשמוע...
 
אדם בלי אמונה ../images/Emo57.gif

אדם בלי אמונה זה כמו " עלה נידף ברוח " , העלה הולך לאן ש-הרוח לוקחת אותו .................................................
 

T r i v i n

New member
עוד דברי חוכמה בגרוש...

אדם בלי אמונה רואה את העולם בעיניים בלתי משוחדות. ואם יש לו היגיון בריא, מספיק ידע ומנה של סקפטיות הוא יהיה הרבה יותר יציב פסיכולוגית מאדם מאמין. מצד שני אדם שמאמין לכל דבר שהוא שומע או קורא בלי לדרוש שום הוכחות או הסברים הגיוניים הוא אדם ממש מסוכן. הוא יכול לרצוח בלי שום סיבה הגיונית נראית לעין.
 
מי שרוצה לחיות כמו שאר בעלי החיים

אם אתה חי בלי אמונה , אז אתה הופך להיות " ארצי " שזה : " גשמי , חומרי " בדיוק כמו " בעלי החיים והצמחים ו-הדומם " כי הם ש ייכים רק לעולם הזה !!!!!!!!!!!!!!! . לפחות אם אתה מאמין שיש " עולם הבא " אז לפחות יש לך כלי שאתה יכול להיאחז בו שיש תיקווה אחרי המוות .
 

T r i v i n

New member
ואולי...

אנחנו באמת כמו שאר בעלי החיים. ורוב הסיכויים שזה באמת כך. אבל זה לא אומר שאין בנו שום דבר "רוחני". אפילו אם אין לנו חלק על טבעי כמו נשמה עדיין יכול להיות לנו משהוא מעבר לגשמיות. החלומות שלנו, המחשבות שלנו, השאיפות שלנו. כל אלה הם מעבר לגישמי אפילו אם בפועל זו רק מערכת ביו כימית. למה להיאחז בתקווה לחיים אחר המוות? לא עדיף לעשות משהו בנידון? לנסות להעריך את החיים של האנשים? לשפר את איכות החיים של האנשים? והכי חשוב, כי את זה כל אחד יכול לבצע, לעשות משהו אם החיים שלנו כאן ועכשיו. לא לחכות לחיים שאחרי המוות אלה לעשות משהו בחיים האלה.
 
" היהדות " באה מתוך בחירה ../images/Emo70.gif

אם אתה לא רוצה לחיות " חיים יהודיים " אז תישאר תקוע עם הגויים לנצח ....................... כי בזמן שיבוא " משיח " אז כל " שערי תשובה " ניסגרים ואז יהיה בירור מי הולך עם התורה ומי הולך עם הגויים .
 

masorti

New member
כבודו מדבר שטויות...

נא לעיין בישעיהו ב', ב'-ג': "וְהָיָה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים, נָכוֹן יִהְיֶה הַר בֵּית ה' בְּרֹאשׁ הֶהָרִים, וְנִשָּׂא, מִגְּבָעוֹת; וְנָהֲרוּ אֵלָיו, כָּל-הַגּוֹיִם. ג וְהָלְכוּ עַמִּים רַבִּים, וְאָמְרוּ לְכוּ וְנַעֲלֶה אֶל-הַר ה' אֶל-בֵּית אֱלֹהֵי יַעֲקֹב, וְיֹרֵנוּ מִדְּרָכָיו, וְנֵלְכָה בְּאֹרְחֹתָיו: כִּי מִצִּיּוֹן תֵּצֵא תוֹרָה, וּדְבַר ה' מִירוּשָׁלִָם." בקיצור, בימות המשיח הגויים יוכלו לבחור להצטרף ליהודים. לא כל שכן שיהודים מלידה יוכלו לבחור ב"חיים יהודיים" ולא ייתקעו לנצח עם הגויים.
 
ואני שמעתי ש-עד שיבוא המשיח .......

עד שיבוא המשיח תהיה בחירה וברגע שהוא יבוא אז יהיה כבר " מאוחר " !!!!!!!!!!!!!! ........... ולא תהיה זכות בחירה בין להיצטרף לעם היהודי או לא להיצטרף לעם היהודי .
 

masorti

New member
אז כנראה שישעיהו טעה.

אתה מוזמן לבחור האם אתה מאמין לנביא מהתנ"ך או לדרשנים מהזרם שאתה שייך אליו.
 
אני בטוח לא אלך עם הזרם שלך ../images/Emo70.gif../images/Emo128.gif

לפחות אני יודע שאני לעולם לא אלך עם הזרם שלך !!!!!!! , או הזרם " הדתי-לאומי " שהוא כולו " כפירה " אחת גדולה וגם " עבודה זרה " כי המדינה הזאת הוקמה בשביל לימחוק את היהדות בשיטתיות רבה מאוד !!!!!!!!!!
 

הומה

New member
פירומן 1998

איזה בלבולי מח מה שאתה אומר על דתי לאומי אני מעדיף לעשות את המצוות מאשר רק להגיד אותם למה זה לא חילול לשון הרע שריפת צמיגים ולעשות בלאגנים אז אתה סתם גורם לכך שהיהודים שרוצים להתקרב רק מתרחקים אז אתה הורס וה' אומר שהוא רוצה את המאמינים לא את החסידים ואלה שמחמירים
 
אני יגיד לך למה אני מדבר ככה ../images/Emo70.gif

בגלל שאני לא רואה במדינה הזאת " מדינה יהודית " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , אני רואה כאן מדינה של " אוכלי חינם " שרק מחפשים לחיות על חשבון אנשים אחרים , והם עושים כאילו י'עני זאת מדינה יהודית למרות שזאת " מדינת כל אזרחיה של חילונים " בדיוק !!!!!! ......... בדיוק כמו " ארצות הברית " .
 
../images/Emo195.gif שאני שירתתי בצבא .......

.. אני הרגשתי כמו הבאנדם הכי מטומטם שיש בעולם !!!!! .
 
../images/Emo195.gif חבל שיש לנו " צבא " כזה ../images/Emo70.gif

חבל שיש לנו צבא כזה שהוא
" בית בושת "
הכי גדול בארץ
 
אם הצבא לא היה " מכון ליווי "

אם הצבא לא היה " מכון ליווי " בחינם , אז אוליי החיילים היו חושבים על " האוייב " במקום לחשוב על חיילות כל היום .
 

T r i v i n

New member
אני דווקא שמעתי...

שהחיילות בצבא נותנות מוטיבציה לחיילים להלחם טוב יותר. ולדעתי מה שאישה מחליטה לעשות אם הגוף שלה זה עניינה הפרטי. לא הצבא אשם.
 
בגלל זה המילואימניקים זורקים פס

ש- המילואימניקים לא בבית אז יש להם איזה חיילת בבסיס שמחליפה את האשה בבית .
 

T r i v i n

New member
לא דיברתי על מילואימניקים...

אין לי חברים מילואימניקים אז אני לא יכול לדעת.
 
למעלה