שאלה למאמינים שביניכם..

T r i v i n

New member
את לא אמורה להאמין באלוהים...

אין שום סיבה הגיונית להאמין באלוהים. לא צריך לשלול אותו ובהחלט אפשר להשתעשע ברעיון. זה נחמד ואפילו יכול להועיל. אבל(לפי דעתי) אסור לאדם לבסס את חייו על משהו שהוא לא בטוח(95% מספיק). לכל מה שאמרתי אין שום קשר לחגים והמסורת היהודית. לפי דעתי לשמור על המסורת(לא באופן מוגזם) זה דבר חיובי. *כשאני אומר "באופן לא מוגזם" אני מתכוון לכך שזה לא צריך להיות חלק מרכזי בחיים שלך. אבל צריך להיות לזה חלק כלשהו.
 
אני לא רוצה להישמע גזעני !!!!

אבל בתור " אשכנזי " אני חושב ש-השילטון האשכנזי הוא זה שמביא את כל הכפירה באלוהים כאן בארץ !!! , ואלה במיוחד יהודים " ייקים " שהגיעו מ-גרמניה או שיש להם שורשים שם !!!!!!!!!! .......................... כי אצל יהודים ספרדים אתה לעולם לא תימצא " כפירה מוחלטת 100 אחוז "
 

T r i v i n

New member
אל תאשים את האשכנזים...

מה שגורם ל"כל הכפירה באלוהים" זה ההתפתחות הטכנולוגית. אנשים אוהבים טכנולוגיה כי טכנולוגיה נותנת איכות חיים. לעומת זאת אלוהים לא נותן לך כלום חוץ מהבטחה קלושה לעתיד טוב יותר וחיים אחרי המוות. אנשים פשוט לא מוכנים לוותר על החיים הטובים תמורת תקוות והבטחות.
 
נו באמת , ומי הביא לכאן את כל זה ?

הריי יי ש הקימו את המדינה כאן היו כולם " אשכנזים " של " הערב רב " .......................
 

T r i v i n

New member
אתה רוצה להגיד...

שכל הטכנולוגיה בארץ מקורה מהאשכנזים? אני מקבל את זה כמחמאה.
 
מי המציא את הטכנולוגיה ../images/Emo35.gif

נו באמת , אתה רוצה שנתחיל עכשיו לחפש בספרי ההיסטוריה מי היו הראשונים שהמציאו את הטכנולוגיה , הארופאים היו הראשונים בעולם שהמציאו את הטכנולוגיה והמכשירים ובעקבותיהם באו היפנים והאמריקאים .
 

T r i v i n

New member
אני דווקא שמעתי שהיהודים...

מנסים לקחת על זה קרדיט. אחרי הכל היהודים ידעו לפני כולם שכדור הארץ הוא עגול. והיהודים ידעו לחשב את הזמן שלוקח לירח להקיף את כדור הארץ לפני כולם.
עכשיו ברצינות: ניוטון היה יהודי, איינשטין היה יהודי ועוד רבים וטובים. אז לפני שאתה "מאשים" את האירופאים אולי כדאי שתבדוק העם שלך.
 
אז למה אתה מזלזל בתרבות שלך ../images/Emo35.gif

או שאתה צוחק על היהדות או שאתה מיתגאה בזה .....................
 

T r i v i n

New member
למה אתה משמיץ?

אני לא מזלזל בתרבות שלנו. ההפך, יש לי הרבה מאוד כבוד לתרבות היהודית. היא אחת התרבויות העתיקות ביותר בעולם וכל התרבויות המערביות הושפעו מאיתנו. ובדיוק מהסיבה הזאת אני חושב שאנחנו לא צריכים לגנוב מתרבויות אחרות.
 

T r i v i n

New member
אתה בטוח?

כי אני שמעתי שהוא דווקא היה יהודי. וגם השם שלו אייזק(יצחק) ניוטון נראה קצת חשוד. נדמה לי גם שבשלב מסוים בחיים שלו הוא התנצר או שהמשפחה שלו התנצרה לא יודע בדיוק.
 

SupermanZW

Well-known member
לשיטתך גם אתה ערב רב

אבל בן אדם זה בן אדם, מה זה משנה בעצם ערב רב או לא?
 
ברור שאני בנאדם ../images/Emo70.gif

אבל לפחות יש לי נשמה של יהודי שהוא " בן מלך " ולא נשמה של גוי שהוא " בן העולם הזה "
, אתה הבנת את זה ברוך
............................................................. יש חייל שהוא " מפקד " גדול בצבא .................................................................. ויש חייל שהוא סתם " מוכר בורקס בשק"ם " ..........................................................
 

gdisrael

New member
תגובה :

"אין שום סיבה הגיונית להאמין באלוהים." או לחילופין, אין שום סיבה הגיונית "להאמין" שקיים שען, כאשר אנו צופים בשעון, שען שיצר אותו. "לבסס את חייו על משהו שהוא לא בטוח" למעשה, מבחינה סטטית, הסיכוי שקיים בורא לעולם, הוא בערך 99 אחוז ומאה +- ספרות לאחר הנקודה (9), וזה לפחות ע"פ הנתונים הידועים לנו, נכון להיום. מבחינת אם יש צריך "מייש" (היינו, אחר שהביא את היש מן האין, שיצר הגדרת יש ויצר הגדרת אין), אזי קיום הבורא הוא אפילו מעבר ל - 100 %, מכיוון שבגלל שזה כה ברור מאליו, אף אין אנו צריכים לדון בכך.
 

T r i v i n

New member
שוב אתה...

ני אגיד את זה לאט כדי שתוכל לעקוב: אין קשר בין שעון לבין תא חי!!! אתה לא יכול להגיד שמה שנכון בשביל שעון נכון גם לתא חיי. יש הבדלים רבים בינהם. למשל, הבדל מרכזי וחשוב מאוד לעניינינו הוא שתאים חיים מתרבים ושעונים לא. עכשיו, אם תוכל בבקשה להסביר מה זה בכלל "מבחינה סטטית, הסיכוי שקיים בורא לעולם, הוא בערך 99 אחוז"? מאיפה אתה מביא את זה? ועל איזה נתונים אתה מדבר? "מבחינת אם יש צריך "מייש""- אני לא מבין אותך, צר לי. אתה משתמש במילים שלא מוכרות לי(מייש). ובתחביר מוזר. אז תנסח מחדש בבקשה.
 

gdisrael

New member
תגובה :

"ני אגיד את זה לאט כדי שתוכל לעקוב: אין קשר בין שעון לבין תא חי!!! אתה לא יכול להגיד שמה שנכון בשביל שעון נכון גם לתא חיי. יש הבדלים רבים בינהם. למשל, הבדל מרכזי וחשוב מאוד לעניינינו הוא שתאים חיים מתרבים ושעונים לא." אינך יודע "מידת הק"ו מהי", ברגע שתודה שאינך יודע מהי, אסביר לך מהי - ואצביע היכן טעותך (המרה, יש לציין). "מאיפה אתה מביא את זה?" ממאמרים אודות הסיכוי להווצרות ספונטאנית של היקום, כגון הקבוע הקוסמולוגי, והן היקום הנוכחי מתוך מספר היקומים שהיו יכולים להיווצר (מרחב הפאזה), יקום "שמכיל בתוכו" את החוק השני של התרמו-דינימיה, נוסיף לכך את האביוגנזה, שנמצאת בחיתוליה, ספק ברחם עמה, ולדעתי אף לא התבצעה ההפריה מכיון המופרכות שבה. אין מילה כזו מייש, אך איני יכול להגדיר לך אותו, אך אנסה להסביר אותו. כמו שיש "קיום" ויש "מקיים", אז יש "יש" ו"מייש". יש ?
 
למעלה