שאלות למבחן- מגדר ומדיניות ציבורית

נהוריטה

New member
שאלות למבחן- מגדר ומדיניות ציבורית

שלום לסטודנטים שנה ג' שלומדים בסמינריון של גלית דשא- מגדר ומדיניות ציבורית. המבחן בסוף כן מתקיים שהרי לא הצלחנו לבטל אותו אבל לפחות הצלחנו להשיג את המבחן משנה שעברה כדי לקבל תמונה רחבה של איך המבחן הולך להיראות. הוראות: שעתיים לכתוב חומר מההרצאות כמו גם חומר מהמאמרים. היתה בחירה של שאלה אחת מתוך שתיים. 1) האם ניתן למצוא קשר בין היותה של ישראל חברה מיליטריסטית לבין מאפייני ההתנהלות הציבורית בנושא שינוי יחסי מגדר בצה"ל. 2) באם שוק העבודה הישראלי הינו מובחן מגדר? אם כן, כיצד והאם מובחנות זו שונה ממובחנות אחרות כגון אתניות, מעמד סוציואקונומי, צבע עור, מוצא לאומי ועוד. אם יש למישהו עוד שאלות- הוא מוזמן לכתוב... שיהיה המון בהצלחה לכווולם!!!! נהורה..
 
ורק כדי להרגיע אתכם...

בשני השיעורים שקדמו למבחן גלית עברה איתנו (כלומר שנה שעברה) בדיוק על שני הנושאים האלו וסיכמה בדיוק את הנקודות המהותיות שאח"כ היא שאלה עליהן. מי שישב בשיעור והבין את החומר קיבל בבחינה ציונים של 85 ומעלה. רק בודדים קיבלו פחות מכך. הבנו שגם בעבר היא עשתה בדיוק את אותו התרגיל. החומר האחרון שנלמד עליו נשאלו השאלות. יש להניח שאם תלמדו כיאות את החומר, גם השנה תקבלו שאלות שהן בסך הכל דומות. חוצמזה, אם לא שמתם לב עד עכשיו אז כדאי שתדעו שהנושאים "החמים" בעיניה מבחינת הבחינה הם אלו שפחות מעניינים אותה מבחינת העבודות. כלומר: שוק העבודה, מדיניות תקציבית ונושאים של תכנון ארוך טווח. בהצלחה לכם, ע.
 
דווקא היה בסדר גמור

אני כתבתי על שלושה תחומים: 1) צבא 2) שוק העבודה 3) אזרחות המועד ב' הוא עוד 3 שבועות ככה שנקבל את התשובות יחסית מהר.... בהצלחה לכוולם...
 
מה היא שאלה על אזרחות?

קת'רין מקינון... בלה...בלה...בלה...? או משהו מתחוכם יותר? ובכלל, למה 3 נושאים? היא שינתה את מבנה הבחינה?
 
למעלה