שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים

מצב
הנושא נעול.

mucool2

New member
בדיוק מה שחשבתי...

גם לי זה קרה פעם.
עם איזה EL צולע של דן בקו 51. הנהג המסכן היה צריך להגיד בקול גדול קו 51 לאורך כל הדרך. כל נוסע שני שעלה העיר שאין מספר על הרכב והנהג היה צריך להגיד לכל אחד שהוא יודע ובגלל זה הוא אומר את מספר הקו. היה מצחיק לראות את זה. בכל מקרה, אני לא מבין מה קשה כל כך לקחת דף A4 ולכתוב בטוש עבה 51 ולהצמיד לחלון? טוב, לחברות התח"צ פתרונות.
בדיוק מה שחשבתי...
 

אורי404

New member
TheGarlicPress - ../images/Emo49.gif על הכינוי

שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
TheGarlicPress -
על הכינוי
החדש.
 

connex

Active member
משהו שלא ברור לי לגבי לוד

שטרית יפרסם מכרזי תח"צ חדשים
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה
משהו שלא ברור לי לגבי לוד
תקופת הזכיון של סופרעגלה צריכה לפוג בשנה הבאה (6 שנים בהתאם למכרז) מדוע מפרסמים מכרז לקווים חדשים ולא מכרז על קווי סופרעגלה הקיימים?
 

846

Active member
אתה בטוח שעברו כבר 5 שנים?

משהו שלא ברור לי לגבי לוד
תקופת הזכיון של סופרעגלה צריכה לפוג בשנה הבאה (6 שנים בהתאם למכרז) מדוע מפרסמים מכרז לקווים חדשים ולא מכרז על קווי סופרעגלה הקיימים?
אתה בטוח שעברו כבר 5 שנים?
 

connex

Active member
טעות שלי- עברו 4

אתה בטוח שעברו כבר 5 שנים?
טעות שלי- עברו 4
הם החלו בשנת 2001 אבל עדיין- אם רשום שאלו מכרזים לעוד שנה שנתיים אז עדיין צריך לעשות מכרז למפעילים לקווים שכבר הופרטו
 

אוהד11

New member
למשרד התחבורה יש מדיניות גמישה ולא

טעות שלי- עברו 4
הם החלו בשנת 2001 אבל עדיין- אם רשום שאלו מכרזים לעוד שנה שנתיים אז עדיין צריך לעשות מכרז למפעילים לקווים שכבר הופרטו
למשרד התחבורה יש מדיניות גמישה ולא
שקופה בכל ענין המכרזים. כאשר חברה צריכה להכניס ציוד חדש מסתפקים בהכנסת ציוד בן מספר שנים, כאשר צריך להכניס ציוד תקני מסתפקים במשרד בציוד שאינו בהכרח תקני, כאשר חברה צריכה לשלם דמי אתנן למדינה מתחילה התמקחות והתמחרות לאחר הזכיה, כאשר נקבע מספר שנים לזכיון המשרד מאריך אותו כראות עיניו, ואין זו הפעם הראשונה, ועוד כהנה וכהנה, ותקצר היריעה לפרט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה