שיער גוף בזוגיות

יש לי בעיה מוזרה\מביכה שכזו...

אני נמצא בזוגיות מאוד טובה כבר כמעט 8 שנים, ובאמת שזכיתי בבת זוג מדהימה ואפילו התבשרנו לפני שבועיים שנכנסו להריון ראשון, מרגש!
אנחנו עדיין מעכלים אבל עכשיו אחרי שההיי הראשוני נרגע צף לו נושא קשה שמלווה אותנו במהלך הקשר ועכשיו הגיע לאיזה שיא - שיער גוף.

אני אסביר - קשה לי עם שיער גוף, יותר נכון עם חלקים ממנו, ספציפית עם שערות ברגליים ובידיים, זה אול קצת מוזר אבל עם בית שחי ושיער ערווה אין לי בעיה אבל משהו בשיער ברגליים פוגש אותי לא טוב וממש מוריד לי. עכשיו העניין הוא שבת הזוג שלי היא אידיאליסטית פמיניסטית שכזו ומבחינתה היא חותרת לחופש, חופש ממוסכמות חברתיות, לשחרר את הפטריארכיה ובכלל לשאוף להיות בנאדם יותר שלם שאוהב את עצמו כפי שהוא, עכשיו ברמה הפילוספית כשנוצר שיח שכזה אני הכי בעניין והכי מבין את הזווית שלה, ממש! אבל בסופו של דבר במקום הכי טכני ויבש, שערות ברגליים דוחות אותי, אני קולט שאני יכול ממש לשמור עליה כעס כשהיא לא מורידה איזו תקופה וממש נוצרת לה טינה שממש לא בריאה לקשר, עכשיו הבעיה היא עוד יות מורכבת כי היא טוענת שממש ממש כואב לה לגלח עם סכין, זה פוצע אותה וגורם לה גירוד נוראי כך שזה עוד יותר מעודד אותה לא לעשות את זה.. באחת הפעמים הקודמות שהנושא צף והדיון הסלים לריב קשה היא הלכה לאחת המרפאות האלה להורדת שיער בלייזר בשביל להבין במה זה כרוך, מעבר לכמה שזה יקר משהו באווירה שם של הקליניקות הסופר מלאכותיות האלה גרם לה להרגיש כל כך לא במקום שלה וואלאק אני מבין אותה לגמריי.. כך שבתכלס אני מבין אותה אבל אין לנו שום פיתרון לפלונטר הזה שמלווה אותנו. היא טוענת שאני צריך לשנות את הגישה שלי ואני טוען שאין סיכוי שהדבר הזה יפסיק להפריע לי, אני מניח שבעצם מה שאני שואל הוא האם מישהו נתקל בסיטואציה דומה לזו? האם יש פתרונות להורדת שיער ברגליים שהם לא כרוכים בכאב?

תודה!
 
אין על שיערות ברגליים!!! שחורות ומקורזלות. למה שאני אוריד? הכי סקסי שיעור רגליים!
איני יכולה לדעת, האם זו שבתמונה זו את או שסתם בחרת בתמונה נשית כלשהי. בכל אופן, זו שבתמונה מזכירה לי את המורה שלי לחקלאות בביה"ס היסודי, ולה באמת היה יער של שיער על רגליה. שאפו.
 
אהלןשלום,
האם חשבת לבדוק את האופציה לשנות את הגישה שלך?
אתה בודק כיצד היא יכולה ליצור שינוי, כך שתתאים את עצמה אליך. אבל האם בדקת מה יש באפשרותך לשנות?
כך - השינוי יהיה תלוי בך (שרוצה בו) והשליטה לגבי השינוי גם תהיה בידיים שלך. אתה זה שיש לו את האפשרות לגרום לשינוי לקרות מתוך עצנו.
כיוון שאתה רוצה שיתקיים כאן שינוי שבו תרגיש בנוח, האם ישמח אותך להרגיש תחושה נוחה, משיכה ועונג עם אשתך בדיוק כמו שהיא? אם כן - צור אתה את השינוי שאתה מעוניין בו.
אם אתה מבין את אשתך, ויכול לראות את הדברים כמו שהיא עושה, נסה לעשות את החלק שלך בשינוי המיוחל.

אם יש לך ניסיון בעבודה ושחרור אמונות ותחושות, אתה יכול לעשות אולי את השינוי בעצמך, אם זה יותר מאתגר עבורך, אתה יכול ללכת לטיפול שיכול לעשות שחרור עבורך במקום הזה. כמה כיוונים מומלצים:
א. טיפול רגשי - לשוחח, להבין מאיפה עולה הדחייה וליצור שיחרור.
ב. טיפול קונסטלציה משפחתית - לפעמים יכול להעלות וליצור שחרור יחסית מהר.
ג. טיפול אייפק, שעוזר לשחרר אמונות, תחושות ואפילו אלרגיות.
כל אחד משלושת האפשרויות האלו יכולות לקדם אותך אל המטרה, דרך השליטה שלך.

המון בהצלחה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קודם כל, בוא ונדבר רגע על שיוויון והגינות:
האם אתה מסיר שיער מהחזה, מהידיים ומהרגליים שלך?
אם כן, תוכל לטעון לשיוויון. אבל אם לא, אז או שתתחיל לעשות זאת, או שתחדל לקטר.
 
למעלה