שירי חנוכה - לקט חובה לליכודניק

אביסון

New member
שירי חנוכה - לקט חובה לליכודניק

הבגיניסט - אח שלי- זרק כפפה, אני מרים אותה (בידי הימנית כמובן) להלן שיר חנוכה. אנא זמזמו לפי הפזמון של "נר לי נר לי נר לי דקיק.... בחנוכה נרי אדליק...." בית א: יוסי, יוסי, יוסי שריד ברחובות עזה נחשב הוא : "שהאיד" בערביות אוהב לנעוץ ולראיס אוהב הוא למצ.... בית ב: יוסי, יוסי, יוסי ביילין הוא נחשב המלך של קסבת ג´נין תנו לו לעשות שלום עכשיו ומאחור ידחוף סכין בגב בית ג : שמעון, שמעון, שמעון שר חוץ "זה היה קפצון ולא פיצוץ" "תנו לערפאת עוד הזדמנות" ובינתיים כל עמנו ימות גירסת המערכניק : קול לי קול לי קול לי בודד בבחירות עכשיו נקים פה גלעד כי המפלגה הלכה kaput ואברום יעשה ממנה שיפוד גירסת החמאס, הרשות, הג´יהאד, החיזזבאלה : אתפוצץ בקניון או אניח תיק בכל השנה אתכם אדליק גם אם נקבל הכל אד-הוק את עם ישראל לים נזרוק שיהי לכולם חג חנוכה שמח וכמה שיותר שקט.
 
וואללה אחי, גדול

זו הרוח שאני רוצה שתהיה לקבוצה שאנו חברים בה: יצירתיות ויוזמה, אל מות הקיפאון בחלקים נרחבים של מפלגתנו האהובה. ולשאר החברה (כולל השמאלנים): למה אתם לא כותבים? הפסה היצירתיות מארצנו? מי שיכתוב את השיר הכי יפה יזכה בסופ"ש עם סוהא ערפאת בפריס (לא לשכוח קונדומים וכדורים נגד הקאות. אם שכבה עם הראיס בטוח יש לה אידס).
 

small@ani

New member
רדוד, רדוד...

המצאת עלינו שירים. יופי. תנסה בדיחות קרש.
 
לשמאלנים אף פעם לא היה חוש הומור

תמשיך ככה, אחי. אתה ממשיך היטב את דרכם של זקני מפא"י המשמימים.
 

small@ani

New member
השירה הנשגבה הזו היא הומור בעיניך?

אותי זה לא הצחיק. רק הדגיש את הפאטטיות של "המשורר". רמה של גן ילדים בשכונת עוני ובערות נידחת. סליחה אם פגעתי במישהו. בגיניסט, מניותיך יורדות בהתמדה. ואל תדביק לי את זקני מפא"י המשמימים, אמי מחרות, אבי מהליברלים סבי מלח"י ואני הייתי ליכודניק מרבית חיי. את המערך וההסתדרות שנאתי יותר ממך.
 
עוד בן אובד

אחי, ידעתי שזה יקח זמן, אבל בסוף זה בא. איפשהו בדברים שכתבת תמיד זיהיתי את הניצוץ שאין שני לו. אל תדאג, אנחנו לא נחסוך ממך דבר. אם עשית תפנית אחת, גדולה ההסתברות שתעשה תפנית חזרה. ככה זה תמיד. אני מכיר אותך ואת אד: תגיעו לקלפי, תבואו לשים מרצ או אמת, היד תרעד. פתאום תשימו מחל בלי להרגיש. עכשיו בטח תזעק מרה ותישבע שזה לא יקרה. אבל בקלפי? רק אתה ואלהים. שנינו יודעים מה יקרה שם. אני מבטיח לא לספר לאף אחד במחנה שלך, זה בסדר. לגבי המניות שלי, איך ידעת? אני רואה שאתה גם בעל חושים על טבעיים! באמת ירדו לי המניות לאחרונה. אבל אל תדאג, אחרי שנתניהו יחזור המצב הבטחוני ישתפר והבורסה שוב תשתולל.
 

ריאליסט

New member
הבגיניסט שהופך לנביא.

"שמע ישראל הבגיניסט אלוהינו ,אלוהים אחד". אתה כל כך פטטי-ממש לבכות.אתה הרי אלוהים ויודע בדיוק מה כל אחד שהתרחק מהשמאל יצביע.מוטב שתרגע-אף אחד לא מתבייש לשנות את דעתו,חוץ ממך כמובן.מי נמצא בשלטון היום?????????? .לא שרון "המומחה מספר אחד לטרור" שאני הצבעתי לו כי טרור זה כבר לא ענין לאידאולוגיות-אלא לבטחון וחיי אדם". שרון לא צריך,לא את פרס ולא את "זקני מפאי".יש לא רוב ימני בכנסת בלעדיהם.תספור-אם למדת בכלל-או שאולי לא סיימת עממי????.אז בלי תרוצים. הכי מצחיק-הסגידה האלילית-פגאנית למסיה נתניהו,שאמנם יש לו מומחיות עצומה-אבל בהרצאות תיאורטיות.(כל הכבוד לו על 50 ההרצאות שהספיק לתת בסוף שבוע שעבר בחו"ל על הטרור),ובהקסמת לידיז אמריקאיות שמרניות ביופיו השרמנטי. מה הבעיה? נתניהו הוא תאורתיקן מצוין.בתאוריה הוא יחסל את הטרור יום אחד לאחר שייבחר.הכל אצלו תיאורטי-חשיבות החוק,כיבוד בית המשפט,בראוניזם וחברוניזם,הפחדות,הפחדות ושוב הפחדות. למעשה מדובר באדם קטן ועלוב-הרי ראינו אותו בתור ראש ממשלה.העם לא העיף אותו כמו טיל?וזה לא בגלל ברק-זה בטוח.הרי רשימת השגיו: 1)שחיתות תוך ברית אמיצה ונאמנות יחידה רק עם אריה דרעי-פושע מועד,שיחדיו הם ניהלו את המדינה וכספיה 3 שנים. 2)בספריו הוא כותב שהסכמי אוסלו מסכנים את עצם קיומה של מדינת ישראל.בפועל מוסר את חברון וחותם על הסכמי וואי שנותנים לפלסטינאים שליטה על 13 אחוזים נוספים משטחי יהודה ושומרון.מצחיק שדווקא ברק לא מימש את ההסכם.אז מה קרה? נתניהו היה מוכן לסכן את קיום המדינה?-לא נראה לי.הוא פשוט שקרן כרוני!!(לא נראה לי שהוא בדיוק מודע למה שהוא כותב בספריו). 3)מי ששיחרר את השיח אחמד יאסין-אחד מהמסוכנים במטיפי החמאס,שלא ידבר!מילא היה משחררו מתוך מחשבה על סיכוי לשיפור היחסים עם הפלסטינים.אבל הוא שחרר אותו כתוצאה משלומיאליות.ממש היה הכרחי לנסות להרעיל את אותו מחבל שישב ברבת-עמון.מותו היה ממש מציל אותנו מהטרור.במקום זה השארנו אותו חי,ונתניהו שיחרר תוך כניעה מוחלטת לחוסיין,את השייח יאסין.עליו נסמוך שיעצור את הטרור??????????. 4)3 ימים לפני הבחירות "הם שונאים ספרדים ,רוסים,חרדים".עוד הסתה מבית מדרשו של נתניהו,מה שלא מנע מהעם להטיס אותו. 5)זוכרים את העימות בין איציק מרדכי לבין נתניהו???איציק מרדכי חסר הנסיון הפוליטי הופך את נתניהו לחוחא ואתלולא-הקוסם מתגלה במערומיו. 6)פרשת נאמן? חבל על הזמן. 7)מי הרס את הליכוד?מי הבריח ממנו את רוני מילוא,את דן מרידור,את בני בגין,את דוויד לוי וכמעט רבים אחרים,שהיו עושים זאת גם,אבל בחושיהם החדים הבינו שמפלגת המרכז היא בדיחה. 8)מי שיקם את הליכוד?שרון.מי מסית היום נגדו בכל העולם-כמובן ביבי. 9)למי ערפאת צחק בעיניים? לביבי.המסכן חשב שהוא עצר את הטרור והיום כולם יודעים שהטרור נעצר זמנית בגלל הסכם בין ערפאת לבין החמאס.(גם פרס ,שדעותיו ידועות מודע בכך). 10)והכלכלה,והחברה,ובכלל שכחנו את ההסתה הכי פרועה נגד רבין:הארון-שביבי פתאום התעוור וסרב לראות,כיכר ציון וההפגנה הידועה... אז באמת? לא צריך לתמוך במועמד העבודה כדי לראות שלהצביע לביבי זה כמו לשתות כוס רעל,אבל הפעם כשכבר יודעים שיש בה רעל. מזל שיש עוד כמה מפלגות חוץ מ"ליכוד ועבודה". לא שאני מצפה ממך להרבה ,אלוהינו ואלוהי אבותינו "בגיניסט".אבל קצת כבוד לקשישים-גם אם הם "פושעים" -יענו זקני מפא"י.בכל זאת,פעם הם היו צעירים ובידיים המיובלות שלהם הם הביאו לך את מדינת ישראל. תהיה בריא.
 

אד

New member
ריאליסט../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo51.gif

 

אביסון

New member
שמאלני מתוסכל, נמאסת

אולי די כבר עם "אבא שלי היה, אמא שלי היתה, סבתא שלי היתה ואחותי בגבס....". אתה לא מבין שזה רק מגביר את האפסוניות שלך, העובדה שבאת מבית כזה, ולאחר "שגילית את האמת" אתה מלקק לעזמי בשארה? במקום קצת חוש הומור, ביקורת עצמית וכו´,אתה שוב מסגיר את תסכולך. נמאסת, שמאלני מתוסכל. נ.ב. - לאבא שלי יש אוטו הונדה גדול, אמא שלי היא ראש דסק אמריקה באו"ם, ואחותי התחתנה עם בין-לאדן. יופי לי.
 

אביסון

New member
מתוסכלים

כן, קשה לחיות עם ההרגשה שהמדינה שלך נראית כמו שהיא נראית רק בגלל הגחמות והפנטזיות שלך ושל עמיתיך לרעיון. נכון, כולנו עמוק בתוך החרא בגללכם, אבל זה לא אומר שאי-אפשר לקבל קמת הומור. זו לא בושה לקבל ביקורת ולצחוק על עצמך. תאמין לי שאם אתה וחבריך הייתם כותבים איזה שיר מצחיק על הימין, הייתי צוחק בכיף, ולא מתבכיין כמו כוסית. חבל.
 

shlomikli

New member
ציון לכל שיר:

- לשיר על שריד - ביקורת פוליטית מתמסמסת כשמשתמשים בבוטות מינית מוגזמת 9 - יופי! 8.5 - מעולה ממש 10 , רק השורה האחרונה קצת הורסת 7.5- 9.5! *סליחה על היומרה שבהענקת ציונים. * אני אף פעם לא נותן 10. *לא שמת לב שבחנוכה השירים לא זקוקים לגרסה חדשה. באנו חושך לגרש , בליבנו אור ואש ...(גירוש האויב) לעת נכין מטבח (מלשון טבח אבל לאו דווקא באותה משמעות ) מצר המנבח (מה יותר מתאים לראיס מאשר הצר המנבח) אז נגמור בשיר מזמור ...
 
תן ציון לשירים האלה

לפי המנגינה של "נר לי דקיק": פרס, פרס, פרס שמעון על המדינה הוא המיט אסון אבל אותו זה לא מתסכל כי הוא קיבל את פרס נובל. לפי המנגינה של : "מי ימלל גבורות ישראל" מי יחסל טרור משתולל, אותו מי ימנע? הן בכל דור יקום הגיבור גואל העם. שמע, בתשעים ושש בזמן הזה בנימין מושיע ופודה את צבא הגנה לישראל הוא ישלח את יאסר לחסל.
 
למעלה