שלום, אני מטופל ויש לי שאלה.

שלום, אני מטופל ויש לי שאלה.

שלום רב. זה לא מכבר התחלתי טיפול אצל פסיכותרפיסט/פסיכואנליטיקאי. איפה אני יכול למצוא מידע בנוגע לשיטות הטיפול ומה זה בדיוק פסיכואנליטיקאי. רב תודות (ניתן לפנות אלי גם במסר אישי).
 
שיטות טיפול

שלום לך, הפסיכואנליזה היא השיטה הטיפולית המבוססת במקור על תורתו של זיגמונד פרויד, שאחריה ו/או ממנה צמחו כל התורות הטיפוליות האחרות. ניתן לקרוא על הפסיכואנליזה ועל תפיסות טיפוליות אחרות בקישור הבא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3152857,00.html במאמר זה אין חומר על כל השיטות הפסיכותרפיות הקיימות, וגם לא על הטיפול הנרטיבי שבארץ הוא התחיל להיות יותר ידוע רק בשנים האחרונות. אשמח להפנות אותך לחומר נוסף אם תרצה, כל טוב, רינה בלום.
 
אני בהחלט אשמח ותודה רבה

אני בהחלט אשמח אם תפני אותי לחומר נוסף, המון תודה על ההענות. אז את רוצה להגיד לי שאני עובר פסיכואנליזה ע"י שיטותיו של זיגמונד, הממ, אני לא יודע איך אני מרגיש לגבי זה. הפסיכו' שלי הוא פסיכותרפיסט/פסיכואנליטיקאי, אז הוא בעצם מתחיל באבחון שלו עלי לפי כול השלבים ההתפתחותיים של זיגמונד? כלומר הוא בודק אם יש לי קיבעון אוראלי/פאלי וכו'? זה לא קצת מיושן? המון תודה לך ואני בהחלט אשמח לשמוע עוד ולקרוא עוד. תודה רבה.
 
אוקי, נרגעתי.

קראתי את הלינק שנתת לי ועדיין אם יש חומר נוסף שיש לך בשלוף, אני מאוד אשמח לקבל לינק אליו. תודה
 
תוספת

טוב שנרגעת, כי הפסיכואנליזה, למרות שהתחילה מתורתו של פרויד, התקדמה והתפתחה המון מאז, למרות שאין כמעט פסיכולוג מכובד שאינו משתמש באלמנטים מתורתו של פרויד עד היום. הפסיכואנליזה מהווה מעין בסיס לפסיכותרפיה כמעט מכל סוג, וגם אני ,בטיפול הנרטיבי, משתמשת בה הרבה. כאשר אראה חומר הסברה טוב אשלח לך ברצון, רינה בלום
 
למעלה