שלום לאנשי הפורום - עזרה למתחיל בבקשה :)

שלום לאנשי הפורום - עזרה למתחיל בבקשה :)

אז החלטתי שאני רוצה מאוד ללמוד לפתח אפליקציות וגיליתי אתכם. הידע של בתכנות הוא אפסי (עשיתי בגרות חמש יחידות בפסקל לפני 15 שנה בערך.. לא זוכר כלום ואני מניח שזה גם לא ממש רלוונטי). לא מצאתי מסלול לימודים בארץ שמתאים לנובים כמוני, אבל אם יש חיה כזו אני אשמח לשמוע. אני מתגורר באזור הצפון. במהלך השיטוטים שלי ברשת נתקלתי באתר הזה - http://www.edumobile.org/iphone-course.html האם למישהו כאן יש מושג על אמינות הקורס/אתר הזה ? אני אשמח מאוד אם מישהו מבין בזה קצת. ובנוסף, האם יש המלצות לספרים שניתן להזמין מאמזון לחסר ניסיון שכמוני ? בנוגע למחשב, כנראה שאקנה מק מיני. האם משתמשים לצורך תכנות במערכת ההפעלה שמגיעה איתו, או שמסיבה כלשהי יש צורך להתקין ווינדוס בנוסף ? המון תודה מראש.
 

guyiphone

New member
אני חושב שזה בסדר...

ברוך הבא :) ואני מציע לך לבדוק עלויות ביחס למתחרים (יש כאלה הרבה) ותברר אם הדיסקים והחוברות אכן מגיעים ליעדם (די לחכימה ברמיזה ...) נכון, בגרות בפסקל לא ממש רלוונטית ובטח לא אחרי 15 שנה. יש לך קצת מה ללמוד, לא מפחיד במיוחד. תמיד תוכל לשאול כאן בפורום ונשתדל לתת לך את הסיוע הנדרש. בקשר למחשב, תוכל להשתמש במק כמחשב אישי, ובאם תזדקק נואשות למערכת הפעלה של מיקרוסופט לא תהיה בעיה להתקין בנוסף. שיהיה רק בהצלחה !
 
המון תודה גיא

אני אלך על הקורס הזה, ומקווה שאצליח למצוא את עצמי בלי לאבד ידיים ורגליים (יותר מידי לפחות). בדיוק קיבלתי היום מס׳ הצעות מחיר לגבי מערכות מק מיני ואיי מק.. האם יש העדפה מסויימת למחשב או למפרט? כמו כן, האם יש ספר מומלץ שאוכל להזמין מאמזון או מכל אתר אחר כמובן שיעזרו למתחיל שכמוני? שוב, המון תודה על העזרה.
 

guyiphone

New member
תמיד שמח לעזור !

אין באמת העדפה למחשב ספציפי, על כל מחשבי המק מיני ניתן להתקין את 10.6 וכמובן עליו את ה - SDK הרצוי ... (איפון / איפד). בהצלחה !
 
למעלה