שרות לקוחות הכי הזוי שנתקלתי בו

  • פותח הנושא evike
  • פורסם בתאריך

evike

Active member
מנהל
בינתיים לא אפרסם את שם החברה, נראה איך העיניין יתגלגל. אנסה לקצר.
ב25.2. הזמנתי מוצר מסויים באתר האינטרנט של החברה. נרשם שם, שהמוצר יגיע כעבור 5 ימים. באישור העיסקה נרשם 9-14 יום. לא נורא, את זה אפשר לספוג, זמן מלחמה עכשיו.
כמו כן, שילמתי 19 ש"ח עבור דואר רשום.
ב 14.3. התחלתי להתכתב איתם בווצאפ, והבטיחו שהמוצר יגיע בתחילת השבוע שלאחר מכן. לא אלאה אתכם בההתכתבות שמסביב, ולהבטחת זמני הגעה.
ביום ראשון, לשאלתי, המוצר הגיע סוף סוף מניו יורק.
מתי יגיע אלי? לא יגיע, בואי לאסוף מנקודת האיסוף. היכן היא? ז'בוטינסקי 35. בלי ציון עיר...
מה עם שליחה בדואר? תבואי לקחת. החבילה נמצאת בנקודת האיסוף ברחוב בחושלים בתל אביב. רק שבתל אביב אין רחוב כזה, יש רק בהרצליה פיתוח. אז תשלחו, הרי שילמתי על דואר רשום.
ושוב, בואי לקחת, החבילה בנקודת האיסוף ברחוב שלבים 18 בתל אביב יפו.
ועדיין מתעקשים שאבוא בעצמי, (מרמת גן), או שאסיף 29.90 ש"ח וישלחו לי הביתה.
רק אציין, שבתחילת ההתכתבות כשהבינו שעבר הרבה זמן מהמובטח, כתבו לי שישלחו אלי הביתה, בלי להוסיף עלות, ופתאום מבקשים עלות.
גם התגובות שלהם בווצאפ הזויות. גם החליטו פתאום שהם מבטלים את ההזמנה ויחזירו לי כסף, משהו שכלל לא ביקשתי.
טלפון לשרות הלקוחות, הבטיחו שיבררו ויחזרו אלי. לא חזרו. צילצלתי שוב, שוב הבטיחו לברר.
בינתיים כתבו לי, שדמי הדואר הרשום הם תשלום עבור ההגעה לנקודת האיסוף. מה חשבו, שכדי שלא אצטרך לשלם, אגיע לניו יורק לקחת את המוצר?...
אני מזמינה הרבה באינטרנט. בכל הפעמים, או שמים בתיבת הדוא אם המוצר קטן, כמובן ללא עלות משלוח. או מעבירים לסניף הדואר הקרוב ללא תשלום, או מבקשים תשלום עבור דואר רשום. או מעבירים לנקודת משלוח קרובה, ותמיד נותנים את האפשרות לבחור נקוה הקרובה אלי. מעולם לא קבעו שרירותית נקודת איסוף רחוקה ובלי לשאול אותי.
נו שוין. באמת לא נתקלתי בשרות כזה. מה דעתכם על ההתנהלות הזאת? אני צריכה את המוצר, אז בינתיים לא מבטלת ומחכה לבירור ולתגובה של שרות הלקוחות.
תודה למי שקרא, ואשמח לתגובות.
במיוחד, כי כתבתי שאני חברה בפורום צרכנות (לא ציינתי איזה) ושאכתוב להם על ההשתלשלות.
הגיבו שאשאל...
נראה לי גם, שאכתוב עליהם בפייסבוק.
 

evike

Active member
מנהל
בינתיים לא אפרסם את שם החברה, נראה איך העיניין יתגלגל. אנסה לקצר.
ב25.2. הזמנתי מוצר מסויים באתר האינטרנט של החברה. נרשם שם, שהמוצר יגיע כעבור 5 ימים. באישור העיסקה נרשם 9-14 יום. לא נורא, את זה אפשר לספוג, זמן מלחמה עכשיו.
כמו כן, שילמתי 19 ש"ח עבור דואר רשום.
ב 14.3. התחלתי להתכתב איתם בווצאפ, והבטיחו שהמוצר יגיע בתחילת השבוע שלאחר מכן. לא אלאה אתכם בההתכתבות שמסביב, ולהבטחת זמני הגעה.
ביום ראשון, לשאלתי, המוצר הגיע סוף סוף מניו יורק.
מתי יגיע אלי? לא יגיע, בואי לאסוף מנקודת האיסוף. היכן היא? ז'בוטינסקי 35. בלי ציון עיר...
מה עם שליחה בדואר? תבואי לקחת. החבילה נמצאת בנקודת האיסוף ברחוב בחושלים בתל אביב. רק שבתל אביב אין רחוב כזה, יש רק בהרצליה פיתוח. אז תשלחו, הרי שילמתי על דואר רשום.
ושוב, בואי לקחת, החבילה בנקודת האיסוף ברחוב שלבים 18 בתל אביב יפו.
ועדיין מתעקשים שאבוא בעצמי, (מרמת גן), או שאסיף 29.90 ש"ח וישלחו לי הביתה.
רק אציין, שבתחילת ההתכתבות כשהבינו שעבר הרבה זמן מהמובטח, כתבו לי שישלחו אלי הביתה, בלי להוסיף עלות, ופתאום מבקשים עלות.
גם התגובות שלהם בווצאפ הזויות. גם החליטו פתאום שהם מבטלים את ההזמנה ויחזירו לי כסף, משהו שכלל לא ביקשתי.
טלפון לשרות הלקוחות, הבטיחו שיבררו ויחזרו אלי. לא חזרו. צילצלתי שוב, שוב הבטיחו לברר.
בינתיים כתבו לי, שדמי הדואר הרשום הם תשלום עבור ההגעה לנקודת האיסוף. מה חשבו, שכדי שלא אצטרך לשלם, אגיע לניו יורק לקחת את המוצר?...
אני מזמינה הרבה באינטרנט. בכל הפעמים, או שמים בתיבת הדוא אם המוצר קטן, כמובן ללא עלות משלוח. או מעבירים לסניף הדואר הקרוב ללא תשלום, או מבקשים תשלום עבור דואר רשום. או מעבירים לנקודת משלוח קרובה, ותמיד נותנים את האפשרות לבחור נקוה הקרובה אלי. מעולם לא קבעו שרירותית נקודת איסוף רחוקה ובלי לשאול אותי.
נו שוין. באמת לא נתקלתי בשרות כזה. מה דעתכם על ההתנהלות הזאת? אני צריכה את המוצר, אז בינתיים לא מבטלת ומחכה לבירור ולתגובה של שרות הלקוחות.
תודה למי שקרא, ואשמח לתגובות.
במיוחד, כי כתבתי שאני חברה בפורום צרכנות (לא ציינתי איזה) ושאכתוב להם על ההשתלשלות.
הגיבו שאשאל...
נראה לי גם, שאכתוב עליהם בפייסבוק.
ואגב, האתר אמין. יש אתר מומלץ לבדיקת אמינות אתרים, ולפני כל קניה אני בודקת שם את האמינות. וכבר קרה שנמנעתי מלקנות באתר זה או אחר, אם הציון שלו היה נמוך.
https://www.scamadviser.com/
 

סתם מבקרת

Active member
האם באתר הובהר שהמוצר מגיע מחו"ל? כי אם ברור שהמוצר מגיע מחו"ל גם ברור שהאספקה לא תהיה תוך 5 ימים גם לא תוך 9-14 ימים וזה כבר מבהיר שהאתר לא אמין. אני מרשה לעצמי להניח שמדובר באתר שאין לו מוצרים אלא משמש כמתווך ומביא מוצרים מאתרים בחו"ל, שאת יכולה להזמין מהם בעצמך (מן הסתם במחיר זול יותר). נתקלתי בעבר באתר כזה, כשמצאתי שם מוצר שרציתי, אבל כשהסתבר לי שהם מזמינים את המוצר מאתר בחו"ל ביטלתי את ההזמנה והזמנתי ישירות מאליאקספרס.
 

evike

Active member
מנהל
לא הוזכר בשום מקום מהיכן המוצר יגיע, וגם לא הגיוני שאם מחו"ל, יקח יותר מ 5 ימים, גם יותר משבועיים.
אז למה הבטיחו אם ידעו שהמוצר מגיע מניו יורק? (נודע לי רק בהתכתבות בווצאפ כשהתלוננתי)
לפי האתר, יש להם הרבה סניפים בארץ.
בדיקה לאמינות אתר נותנת אינדיקציה לדעת האם אפשר להזמין מהם בלי עוקץ וכד', והם קיבלו ירוק עם ציון 86 מתוך 100 שנחשב לגבוה. כשבדקתי בזמנו, הציון היה גבוה יותר.
מכיוון שרציתי את המוצר, חיפשתי אותו בארץ, מצאתי בסופא פארם (שכבר מזמן מוכרים כל מיני מוצרים), והוא עולה שם עם המשלוח כמעט כפליים.
 

קבצים מצורפים

  • מוצר.jpg
    מוצר.jpg
    KB 53.2 · צפיות: 6

סתם מבקרת

Active member
אני לא יודעת באיזה אתר ובאיזה מוצר מדובר ולמרות שבסופרפארם יקר מסתבר שכנראה יש סיבה למה העלות כולל משלוח אצלה כמעט כפולה.
אגב, אני הזמנתי מאליאקספרס ב27.3 וקיבלתי היום הודעה שהמוצר מחכה לי בנקודת המסירה אז גם מחו"ל דברים מגיעים תוך פחות משבועיים.
לדעתי את יכולה לפרסם את שם האתר כי כבר ברור שההתנהלות שלהם בעייתית גם אם בסופו של דבר ישלחו את המוצר הביתה ללא תוספת תשלום אבל זה כמובן נתון לשיקול דעתך.
 
למעלה