שרשור הטרוליאדה

DDN

New member
כן. לדעתי מדובר באדם כשרוני

וגם אני מאמין בטובם של אנשים. מה שהכי הרגיז אותי, זה שהרגשתי נבגד. פעם ראשונה (בגלל ערוץ הילדים) שהתעניינתי בגמר של כוכב נולד, והחזקתי אצבעות לג'קו הזה, ואז אני נבגד ומגלה שהוא לא פציפיסט, אלא משתמט (מילות התקשורת, לא שלי) ובגלל שלפני כל הבלגן כן הרגשתי שיש פה מישהו מיוחד, יוצר עצמאי, שגם אדם טוב (שהתקשורת דאגה להפוך אותו ללא) הרגשתי צורך לשאול בנושא.
 

a d i d a s 2 1

New member
בכיף אני אומרת...

וכמו שאמרתי לתקשורת יש דרכי עיוות משלה... ואנשים מהתחום.. התקשורתי יותר מאשר יאמתו את דבריי, אפילו יתנו לך דוגמאות אבל זה לא חשוב... בגדול קשה לי להרגיש נבגדת מאדם שאני לא קשורה אליו.. אלא מחוברת למוסיקה שלו יש הפרדה ממשית בין מוזיקאי לדמות ציבורית בגדול נכון שיש לו השפעה על ילדים וכיו"ב... ואני לא אתן דוגמאות לאחרים שיכולים לגרום לילדים ומושפעים אחרים להגיע לבולימיה וכד' , כי זה שני עניינים שונים ולא קשורים... אני חושבת שלכל אדם יש את הדעות משל עצמו, וזה בסדר לכבד ולהעריך את ג'קו במקרה הזה, גם אם הדעות שלי יהיו שונות משלו... אי אפשר להסכים עם כל דבר... אי אפשר ללכת אחריו כמו עדר, כי הוא לא אליל בשבילי... ואני לא בטוחה שהוא מתיימר לעשות עצמו כזה... בכל אופן זכותך לשאול מה שבלבך... התקשורת ממזמן הפסקתי להתיחס אליה.. מטעה את כולם שולל, מטחנה של כסף וחוץ מזה כלום..חלל ריק... תקיש בה תשמע פק פק פק קולות של ואקום... יאללה אתה בסדר, העולם דפוק ואגב היו לי לא מעט התפרצויות זעם שמלוות באלימות בחיי... ואני לא בנאדם אלים, לא כל כך לפחות... אף אחד מאתנו לא אני ולא אתה יודעים מה באמת היה שם ומה באמת נאמר לאותו... "עיתונאי מכובד"
 

moshavnikit

New member
../images/Emo35.gifאבל למה אתן תוקפות אותו?

רק אני שמתי לב לזה שהוא בא לפה עם ראש פתוח להקשיב אם ג'קו באמת עשה משהו כ"כ נורא או שסתם תוקפים אותו?
 

bigwill

New member
סתם משהו קטן..

כל האנשים שאומרים שהתקשורת "סילפה" את מה שג'קו אמר, אני רק רוצה להגיד שנכון, אומנם התקשורת תמיד מחפשת את הסקופ. ונכון, שעיתונים יעשו הכל בשביל למכור. אבל זה שאנשים טוענים שסילפו את דבריו, זה פשוט לא נכון כי בינינו, רק ג'קו והמראיין יודעים מה הוא אמר ואיך הוא ניסח. כל אחד יכול להוציא את העיתונאי אשם, אבל יכול להיות סיכוי ממש קטן שזה באמת מה שהוא אמר. בכל מקרה, מזל טוב על הפורום :] בהצלחה בהמשך.
 
אני לא חושבת שג'קו...

ראוי להערצה כזאת! לדעתי הוא בן אדם מגעילללל! וכמבון שזאת רק דעתי כי אני חושבת שהוא בן אדם שלא ראוי לכל כךהרבה הערצההה אחרי כל הדברים שעשה ואמררררררררררר טוב אבל אם יש אנשים שמעריצים אותו אז שיהיה להם בכייף
אזז ומזל טוב על פתיחת הפורום סליחה שפתחתי שירשור חדש פשוט הייתי חייבת להגיד זאתתתת כמה בן אדם יכול להגעיל אותייייייי
 

ג ב ש ו ש

New member
כל אחד והדעה שלו../images/Emo13.gif../images/Emo88.gif

גם אם את לא אוהבת אותו אני לא חושב שיש צורך שככה תכתבי דברים בצורה לא יפה. יש דרך להגיד גם דברים מהסוג שאת כתבת.
 
אפשר לכתוב ביקורת בצורה יפה

אני חושבת שג'קו אייזנברג הוא בחור יפה ושר יפה, אבל להעריץ אותו כגיבור תרבות מעורר הרבה מאד שאלות. ג'קו לא רוצה להתגייס לצבא, הוא לא מוכן להגן על הארץ שלנו וגם עליכם. מה שעושים האבות שלנו, האחים שלנו, הבעלים שלנו, ג'קו לא מוכן לעשות. הגברים והנשים שמסכנים את חייהם כדי שאנחנו נוכל לחיות פה בשקט, ולשמוע מוזיקה, עושים את זה מתוך חובה. ג'קו יכול היה לא להתגייס, אבל להצהיר שהוא רואה בזה אידיאולוגיה, האם זה מה שאנחנו מנסים פה לחנך, מה עם כבוד לחיילים שנלחמו במלחמות ישראל ובמלחמה האחרונה במיוחד. האם סגנון הדיבור של ג'קו הוא סגנון שראוי לחקות?, להעריץ?. יש דבר אחר שבהחלט יש מה ללמוד ממנו, וזו בקשת הסליחה שלו! אני מבינה שהפורום מוקדש לו, ויש לכן הזכות להעריץ אותו ואת שירתו, לגבי האישיות שלו.......תחשבו שוב.
 

shongold

New member
ענת אני יכולה לכתוב אך ורק בשם עצמי

אני פעילה למען ג'קו אייזנברג, לא בגלל היותו "גיבור תרבות" כדבריך, אלא בגלל תפיסת העולם הלקויה והמעוותת של רבים רבים כאן. להגן על חרותו של אדם כאן בארץ, לאמר את מה שהוא חושב גם אם הדברים אינם מקובלים על הרב. אמר פעם משהו חכם: גם אם אני לא מסכים אם דבריך, אני אלחם למענך עד תום למען תוכל לאמר אותם בצורה החופשית והליברלית ביותר. זה ממצא את מהות הדמוקרטיה. לצערי הדמוקרטיה המוחמצת ועדין מוחמצת. ועדות דבריך כאן מוכיחה זאת. ואנחנו חוזרים לעניין הצבא שחוזר פה שוב ושוב, ואני תמהה האם קראת מה שנכתב כאן?! אבל אני סבורה או רוצה להיות שפניך לטוב. ואומר בקצרה את אשר נאמר עשרות פעמים כאן. ג'קו רצה להתגייס, עם מגבלת אי נשיאת נשק,הצבא סרב לכך והאיש שוחרר. לא השתמט ולא סרב. הצבא החליט שהוא לא מתאים עבורו! מה קשור שמיטה להר סיני, היינו מה קשור עניין החילים במלחמה האחרונה ובשאר המלחמות לג'קו אייזנברג, ראי סעיף קודם! הערכת אישיותו של אייזנברג או אי הערכת אישיותו לא לי ולא לך להעריך, והסיבה לכך איך אפשר להעריך בן אדם שבסך הכל אמר כמה משפטים. האם יש אפשרות להעריך אישיות לטוב ולרע על סמך כמה משפטים?! אני לא עושה זאת ומוטב גם לך לא, כי זה הדבר הכי שטחי שניתן לעשות, מתוך חוסר הכרות של שתינו את האיש. ג'קו אייזנברג בא על מנת לשיר ולעשות טוב לאנשים בעצם שירתו וזאת מהותו. ועל כך הוא מקבל את מלוא התמיכה כאן ולא רק כאן!
 
אני מקבלת את דבריך אורי

תודה על ההבהרה, אני בהחלט חושבת שחשוב לשים דברים על דיוקם, ולראות את העניין בצורה נכונה.
 
שון, יא עאללה איתך, אחותי!!

את חושבת שלי לא מגרד בקצוות האצבעות?!!! גם לבוס האמיתי שלך את מסרבת להישמע, כשהוא /היא מבקש/ת ממך לשתוק? נשיקות וחיבוקים על הבוקר
, כי משהו שם שעל עד כמה אנחנו מקצועניות בהשוואה למדינתנו...אז קשה להתחרות איתה, אבל תמיד אפשר לנסות - תלוי בגובה התשלום בהתאם לשירות
 

shongold

New member
יאנה חמדתי אני בכל זאת חושבת

שונה ממך בענין זה. אם אנשים באים לכאן ומטריחים עצמם בהבהרת מחשבתם לא בקטע קללות או נאצות, אלא שמרגיש לי שבאמת הם רוצים תשובות שיבהירו להם דברים, אני חושבת שמגיעה להם תגובה. וכך אני נוהגת וכך גם אנהג בעתיד. וכשכתבתי מה שכתבי גם לדני אתמול וגם לענת היום חשוב לי באופן אישי כל זמן שאני כאן להיות שופר לג'קו ולשכמותו. לדני הגבתי כמעט כתגובה כללית לכל המלעיזים באשר הם. כי הרבה מאד זמן התייסרתי בעבור האיש ועל כל התגובות שקבל. על מנת לתגבר אותו יש לקבל גם דעות שונות ואני מאמינה שיש דעות שונות וצריך למצוא את נקודת החיבור, על מנת לשנות דעות של אנשים אמנם בקטנה אולי עם סיכויים קלושיים אבל לי באופן אישי חשוב לנסות. יאנה אני באמת פה לא רק בגלל ג'קו, אלא בגלל עוד כמה וכמה דברים החשובים לי. מקווה שאת יורדת לסוף דעתי!
 

TaL53

New member
ג'קו צריך לסגור את הבסטה

אין שום כנות וחרטה בהתנצלויות של ג'קו. אם הוא באמת רוצה שאנשים יסלחו לו הוא צריך לקחת את מלוא האחרויות על מעשיו וללכת הביתה. בלי הופעות ובלי ניסיון פתטי לחזור לבמה.
 
למעלה