תראו איזה עוול עשו לליליאנה

Michal s3

New member
ראיתי את התמונה

והיא ממש יפה כאן. בכלל, יש הרבה מתמודדות מהתוכנית שעשו להן עוול עם כל האיפור והשינויים שהן עברו. המהפך שהיא עשתה מאוד הוסיף לה (הצבע ז"א, הבלונד לפני כן גרם לה להיות חיוורת), אבל האיפור ביגר אותה לגמרי.. אין ספק שיותר מתאים לה איפור טבעי.
 

bester

New member
ולימור

אומרים שהיא מדהימה במציאות והתוכנית הרסה לה את המראה
 

Michal s3

New member
עם אף כזה ועיניים כאלו

קשה להגיד עליה מדהימה. היא גם לא יפה בעיניי, מה שכן יש לה גוף מדהים..שמתי לב לזה רק בסוף התוכנית.
 

yaeli 17

New member
מה רע בעיניים שלה ?../images/Emo2.gif

לדעתי יש לה עיינים ממש יפות,כחולות גדולות כאלה
 

Michal s3

New member
הצבע יפה

אבל הצורה הרבה פחות. אם אני אהיה קצת "בוטה"..הן קצת עגליות.
 

bester

New member
תוסיפו למראה שיער ארוך

אי אפשר להגיד שהיא לא מרשימה. ובהחלט יפה יותר מהרבה אחרות. הם אפרו אותה מזעזע ועשו לה תספורת מחרידה. אין לי הסבר אחר רק התנכלות. כי איזה מן סטייליסט שמרגיש מעצמו טועה כך?
 

yaeli 17

New member
יו איזה מהממת היא פה../images/Emo99.gif

ממש לא דומה לעצמה אבל ^_^ לא שהיא לא הייתה מהממת
 

bester

New member
בלי להמעיט מהיופי שלה

בלי להבין הרבה בתחום הצילום שמתי לב שיש כאן פוטושופ. מצאתי 2 מקומות מה דעתכם
 

פנומן 72

New member
מילה אחת על ליליאנה

עם כל הכבוד, יופי לא צריך להיות קריטריון ראשון במעלה. כן, ליליאנה יפה. אז מה ?? זה אומר שהיא יכולה להיות דוגמנית ? היא נמצאת כמה שנים בארץ והיא לא מסוגלת להגיד משפט אחד בלי לטעות. היא נחתה בזרועותיה המחבקות של האוכלוסיה הרוסית הגדולה מאוד בארץ והבינה שהעברית היא שפה משנית בישראל וכי הרוסית היא השפה הרשמית. חוסר הידע שלה את העברית והשיחה הקולחת שלה ברוסית מאוד צרמה לי, ולכל המתלהמים - אני עצמי באתי משם כך שאני ממש לא נגוע בגזענות. אם זה היה תלוי בי - ליליאנה לא היתה מגיעה לתוכנית בכלל.
 

Michal s3

New member
ועדיין, בעולם הדוגמנות האמיתי

מה קשורה השפה לדגמון? כל עוד יש לה את הנתונים ואת הגישה, היא תוכל להצליח בכל מקום- גם בארץ. כמו שאמרתי, לטובתה עדיף שתלמד את השפה כי זה יכול לעזור לה להשתפשף כאן.. אבל גם אם לא, זה לא פוסל לגמרי שהיא לא תצליח פה. חוץ מזה היא אמרה בתוכנית שהיא סה"כ שנה או שנתיים פה, זה מעט מאוד יחסית כדי ללמוד את השפה.
 

פנומן 72

New member
תגיעי לשורה התחתונה (שלי)

לא אמרתי שהיא לא יכולה לדגמן. גם חברה שלי לא מלהגת בעברית קולחת כשל דן כנר והיא דוגמנית. לא קשור. אבל לא היה עולה על דעתי לשלוח אותה לתוכנית טלוויזיה לא משנה כמה אני חושב טוב על "יכולות הדגמון" שלה. ללכת לתוכנית טלויזיה בפריים טיים ללא יכולת לתקשר ולדבר היא פשוט היתבזות. איפה עוד ראית תכנית טלויזיה שאחת הדמויות לא מסוגלת לתקשר ?!
 
למעלה