תראו איזה עוול עשו לליליאנה

אחרי פלופ ההישרדות

נדמה לי שרוב תוכניות המציאות בארץ הן מבוימות במידה כזו או אחרת. אולי זה התפקיד שייעדו לה - של היפיפיה האילמת. שמעתי (לא ממקור ראשון אבל עדיין שמעתי), שכל אחת מהמשתתפות בתוכנית קיבלה מההפקה טקסטים שהיא נדרשה לומר בתוכנית. אם היו רוצים - היו דורשים ממנה לשנן גם איזה טקסט. אבל כנראה שהעדיפו אותה כך.
 
אולי דווקא בגלל שהגעת משם

אתה מחמיר אתה יתר על המידה. אולי אתה חושב שהיא לא מייצגת את העדה (המשכילה והמרשימה ללא ספק) שלכם בצורה ראויה. אבל באתר כתוב שהיא נמצאת בארץ פחות משנה. כישראלי, אני חושב שהשליטה שלה בעברית היא סבירה לחלוטין ביחס לתקופת השהות הזו. פגשתי במזרח ישראלים שלמדו אנגלית בבית ספר, ועדיין תקשרו עם הידיים במקום לדבר אנגלית. לדעתי, העברית הדלה שלה הרבה פחות מביכה מהעברית העילגת של ילידות הארץ בתוכנית (וזה כולל גם את קארין ושיר עם אוצר מילים של ילד בן 4, את צליל ששיבשה לפחות 20 פעם מטבעות לשון הכי שחוקים, ואפילו את המלכה האם גלית גוטמן שכישורי התקשורת הוורבלית שלה הם ברמה של פיגור סביבתי קליל). ליליאנה יפיפיה, אצלילית ובהחלט ייתכן שהיא עוד תלמד עברית, מספר חודשים אינם מעידים על כלום. מאחל לה הצלחה.
 

פנומן 72

New member
לא קשור לזה שבאתי משם

אני לא מחמיר איתה, יכול להיות שאני עילג בדיוק כמוה, אני לא רץ לתחרויות בטלויזיה. נכון ? מצטער, לי זה צורם לשמוע אותה מדברת רוסית בדיוק כמו שהיה צורם לי אם קארין היתה מדברת מרוקאית ואם צליל היתה מדברת חייזרית. ככה זה. ליליאנה אצילית ויפה - סבבה. שתשפר את העברית ותבוא להתמודד בדוגמניות 8. לא צריך למהר ולזעזע.
 
תפקיד הליהוק הוא לא של ליליאנה.

ולא של אף דוגמנית וונאבי בת 20, אלא של ההפקה נטו. ליליאנה יכולה לחשוב שהיא מתאימה ל"דוגמניות", בדיוק כמו שרון חולדאי יכול לחשוב כך. אבל ההפקה צריכה להחליט, איך היא רוצה שהתוכנית תיראה. הם הרי הסתובבו בארץ וגייסו מתמודדות באופן פעיל ברחובות ובקניונים (בין אם כי הם לא הצליחו ליצור היענות ראויה, ואם כן זו פאשלה שלהם; ובין אם הם רצו לעצב את הליהוק לפי הדרישות, וגם אז כל פאשלה היא שלהם). אם הם הביאו את ליליאנה - אז זה הליהוק שהם רצו. ליליאנה היא האחרונה שאפשר להאשים כאן.
 

פנומן 72

New member
האשמה המרכזית של ההפקה

בגלל זה כתבתי בסוף ההודעה "מילה אחת על ליליאנה" - ש: "אם זה היה תלוי בי - ליליאנה לא היתה מגיעה לתוכנית בכלל" תלוי בי - כלומר אם הייתי בהפקה וקובע מי תהיה ומי לא - היא לא היתה שם.
 
התמונה כנראה

מגיל ההתבגרות שלה - לפני שצבעה לבלונד פלטינה או מה שזה לא יהיה הצבע הזוועתי שהגיעה איתו לאודישנים...[ שלא לדבר על השורשים השחורים שביצבצו בהנאה]. התוכנית , לטעמי, עשתה איתה חסד בכך שצבעו את שערה לאדמוני.
 

bester

New member
בלי לדעת הרבה

רק מקריאה- התמונות האלו צולמו על ידי צלמים ישראלים. (כך בכל מקרה היה נראה) אבל היא באמת נראית מאוד צעירה. תוסיפו לזה את הפוטושופ שאפשר לראות בתמונה (הראשונה) ולפי מה שכתוב היא משהו כמו שנה בארץ. כך שהשפה שלה נשמעת לי הגיונית. תוסיפו לזה שעלו בסביבות מיליון מרוסיה כך שמדברים ברוסית גם בארץ. + יחס לא יפה של הישראלים שאין להם סבלנות להקשיב, תראו איך הבנות התיחסו אליה בשביל ללמוד שפה צריך לתקשר, אבל אם לאנשים אין סבלנות לשיחה ערה בצורה כזו, את מי נאשים אותה או אותנו? גם לא היה יפה שהיא בכתה לפני הראיון ופחדה שלא תוכל לדבר ואחר כך קטלו אותה על זה שהיא בכתה רגע לפני ראיון מענין אם גלית לא היתה בוכה אם היה לה ראיון במרוקאית בלי שהיא יודעת לדבר כמו שצריך ויש לי הרגשה שאם השפה שלה היתה אנגלית כן היו מחליקים את זה....
 
למעלה