אני כבר אומר לכם הפעולה ברפיח זאת אחיזת עיניים כלפי הציבור היהודי

זאת לא מלחמה. זאת מלחמה בעצימות נמוכה. זה ה6 לאוקטובר .זה לא ה7 לאוקטובר.
מטכ"ל עלוב וראש ממשלה פחדן. שפן קטן.
אני מארגן ארגז מלא גזר ואשלח אותו בטיסה ממיאמי אינטרנשיונל פורט היישר למשרד ראש הממשלה. ועל הארגז יהיה כתוב בעברית "השפן הקטן שכח לסגור הדלת ועם ישראל חטף (נוח'בות) נזלת."
זה פשוט ביזיון מה שהולך שם בדרג המדיני ובדרג הבכיר הצבאי. עדיף להפסיק כבר את המלחמה, לחוס על חיילי צה"ל שמסכנים את החיים שלהם בשביל כלום.
להפסיק עם הטעיית הציבור, להפסיק עם השקרים.
למה לא להודות לא הצלחנו להשיג את יעדי המלחמה ולכן אנחנו מפסיקים אותה.
להתחיל להתפטר כולם בדרג המדיני ובדרג הצבאי הבכיר .
להתחיל במשא ומתן עם ארצות הברית על פתיחת הגבול האמריקאי בפני הגירה יהודית ישראלית לארה"ב.
כל יהודי שירצה להגר המדינה תפצה אותו על רכושו וארה"ב תאפשר לו כניסה מידית לתחומה . כמו כן ממשלת ישראל הזמנית שתחליף את הממשלה הנוכחית תגיע להסכמות עם הממשל האמריקאי על עזרה וסיוע כלכלי לכל יהודי ישראלי שיחליט להגר לארה"ב.
מדינת ישראל תיתן עדיפות לנטבחי עוטף עזה שלא יהיו מוכנים יותר להתגורר במקום וירצו לעזוב את מדינת ישראל לטובת חיים בארה"ב.
מדינת ישראל תיתן עדיפות לתושבי הצפון שפונו מבתיהם מהישובים שלהם ולא יהיו מוכנים לחזור ולהתגורר בצפון כי ברור שאם נכשלתם בחמאס אז נכשלתם גם בחזבאללה.
להפסיק את השקרים זה מה שחשוב ולהתחיל לחשוב על סיום הפרק הזה בהיסטוריה של העם היהודי.
אנחנו הסברנו, כעסנו, התחננו, מה לא עשינו? כבר לפני 50 שנה הסביר כהנא בראיונות מהי הבעיה בין יהודים למוסלמים בארץ ישראל מדינת ישראל. הוא הסביר מה הפתרון לבעיה .הוא אמר גם בעוד 50 שנה וגם בעוד 100 שנים לא יהיה (קו אגזיסטנס) דו קיום בין ערבים מוסלמים ליהודים. לכן הבעיה תיפטר רק אם תהיה הפרדה בין יהודים למוסלמים . והוא הסביר מכיוון שלמוסלמים יש 22 מדינות הם יצטרכו לעזוב כי לנו לעם היהודי יש רק מדינה אחת בארץ ישראל.

הריאיון הזה התקיים לפני 31 שנים האם משהו השתנה בדו קיום בין ערבים ליהודים במהלך השנים? כן יש שינוי אבל השינוי הוא לרעה ולא לטובה . כל מה שאמרנו לצערי התגשם הרבה בגלל הטמטום הישראלי , בגלל הדוד סם השוגר דדי בגלל שהחברה היהודית הישראלית השתנתה והציונות נשכחה ולמה אנחנו כאן בארץ ישראל צדקת הדרך נשכחה והחברה היהודית הישראלית עברה תהליך שכונה בידי השמאל ישראליזציה כלומר אנחנו יותר ישראליים מיהודים.
מה שאתם רואים היום זה תחילת ההתפרקות שעליה אני מדבר כבר מ 2005 .
אני מאמין שאם מדינת ישראל תאפשר עזיבה מרצון ולא תערים קשיים על האוכלוסיה שהיא לא הצליחה להגן עליה לפחות בנגלה הראשונה 30% יעזבו כשידעו שתהיה להם קליטה טובה בארה"ב והם לא יפסידו את התחתונים שלהם רק בגלל העובדה שהם רוצים לעזוב את מדינת ישמעאל ולהגר לחיים טובים יותר.
אני חושב שזה חוב מוסרי שחבה המדינה לאזרחיה על שלא הצליחה להגן על החיים שלהם ועל הרכוש שאותו איבדו.
אפשר להשתמש בחוק פינוי פיצוי שחוקקו בהשמדת גוש קטיף כדי להעביר אוכלוסיה יהודית ישראלית ממקום למקום רק שהפעם המקום יהיה מחוץ לגבולות מדינת ישמעאל.
 
התגשם הרבה בגלל הטמטום הישראלי
כאן כבר אפשר להבין שאתה טועה למי שיש לו קצת שכל.

ברור לכל בר דעת שהיהודים הכי חכמים בעולם(הכי מנוסים אבל אפשר לקרוא לזה סוג של חכמים),

ז"א לקחת את האיפיון החזק ביותר של היהודים ואמרת הפוך.

לא הגיוני לחלוטין.

ולכן זה לא עיניין של חוכמה זה עיניין של פחד.

בגלל אנשים כמוך שפוחדים מהערבים לא מצליחים להגיע איתם לפשרה.

נתתם לביבי להרוס את המדינה ועכשיו אתם בוכים.

בשנים שבהם אפשר היה לעשות הסכם חירבתם עוד ועוד את היחסים עם הפלסטינים.

עד שבסוף התפרצו עליכם בזעם נורא.

אתה לפחות ברחת כי הבנת שהדרך למטה.

במקום להודות שטעית אתה מוצא תירוצים למה בגלל שלא היו מספיק קיצוניים זה לא הצליח.
 
חברת הבניה שבבעלותי בונה שכונות מגורים פריפריאניות אקולוגיות בקוסטה ריקה ובארצות הברית למשל באוורגליידס לאינדיאנ'ס ובפרברי פורט לודרדייל ומיאמי בקי ווסט .
נבנה גם ליהודים ישראלים שיעשו רילוקיישן לארצות הברית שכונות מותאמות עם מרכז מסחרי וכל היוטיליטיז כולל בתי ספר כולל בית כנסת גדול למי ששומר מצוות דתיים וחילונים גם יחד .
למעשה כבר התחלנו לעבוד מול הממשל בפלורידה על קבלת אישורים לקניית אדמה והתחלת ביצוע תשתית.
רוצים להיות מוכנים כשהפלאד יגיע .
האמת זה פשוט לא להאמין אבל לפני 20 שנה אמרתי בהרצאות שלי מול יהודים תומכי המפלגה הדמוקרטית שמדינת ישראל לא תחזיק מעמד ולא תגיע לגיל 100. היא תיחרב עוד לפני כן.
זה כואב אבל להיות היום יהודי ישראלי שחי ומתגורר בישראל זה לא נעים.
הדמוקרטיה מתה. יש שם במדינת ישמעאל דיקטטורה משפטית . אם אנשים כמו מיכאל בן ארי מחוץ לחוק ואחמד טיבי חבר כנסת רק בגלל שבית המשפט העליון פסל את פסיקת וועדת הכנסת באשר לחוק הקובע שמי שעוסק בתמיכה בטרור לא יכול להיות חבר כנסת ולפי החוק הוא חייב במשפט ובבית סוהר.
זאת דיקטטורה משפטית שמאלנית אקטיביסטית .
במדינת ישראל ידועני חברה ועיתונאים מוכרים וידועים אנשי עסקים אומרים בריש גלי אנחנו לא נקבל את תוצאות הבחירות אם הימין יזכה ברוב מנדטים להקים את הממשלה הבאה. נצא לרחובות הם אומרים והנה הלכה הדמוקרטיה?
רן אדליסט פובליציסט אומר במפורש לא נקבל תוצאות בחירות בו השמאל לא ירכיב ממשלה.
זוהי סופה של מדינת ישראל.
 
למעלה