טיפים לאריזה נכונה לקראת הובלת משרד

תוכן-מקודם

Member
מנהל
2731.jpg קרדיט לתמונה FREEPIK

הובלת משרד זו משימה לא פשוטה בכלל שכן, אמנם תמיד נרצה לוודא כי אנחנו עוברים אל המשרד החדש שלנו בצורה נוחה ויעילה, אך חשוב לא פחות לא להיחפז בתהליך, ולהקפיד לארוז כל דבר חשוב. חשוב לא פחות גם לוודא כי שום חלק מהציוד האישי והחשוב שלנו נפגע בדרך - ועל כן עלינו לדעת איך לעשות זאת נכון. בכתבה זו, המומחים שלנו ירכזו עבורכם טיפים ועצות מפתח כלליות שבהחלט יעזרו לכם עם תהליך האריזה לקראת הובלת משרד. אז שנתחיל?

לפני הכל - תכנון מוקדם​

רגע לפני שתתחילו לחפש אחר חברת הובלות משרדים, הרי שעליכם לתכנן לפרטי פרטים את תהליך המעבר שלכם. כמו כל תהליך מורכב אחר בחיים - גם כאן תכנון מוקדם הוא המפתח. לכן, לפני הכל קבוע תאריך נוח בו מתאפשר לכם לבצע את יום המעבר עצמו, כמובן רצוי תאריך שיפגע בצורה מינימלית ככל הניתן בשגרת העבודה הרציפה שלכם. לאחר מכן, בחרו תקציב אותו תהיו מוכנים להשקיע על המעבר עצמו, כולל הזמנת שירותי הובלות משרדים. לבסוף כמובן שתצטרכו לתאם עם חברת ההובלות, לספק לה את כל המידע הדרוש עבור תהליך המעבר הספציפי שלכם כמו מיקום המשרד החדש, סוג הציוד והתכולה המועברים וכיוצא בכך.

מיון ציוד​

אחרי שהתחלתם עם השלב הראשון והחשוב ביותר של תכנון מוקדם וסגרתם עם חברת הובלות בצפון שתוכל לסייע לכם בתהליך, הגיע הזמן למיין את כל התכולה שלכם. כלומר - הגיע הזמן למיין את הציוד והחפצים השונים במשרד שלכם שימשיכו איתכם אל עבר המשרד הבא. בשלב זה כדאי גם לזרוק חפצים ישנים שאתם לא רואים בהם שימוש, ייתכן כי אף תוכלו לתרום חלק מהם. לאחר שהבנתם פחות או יותר מה ממשיך איתכם הלאה - הגיע הזמן למיין את הארגזים לפי תכולה. אנו ממליצים מאוד לסמן כל ארגז תכולה מסוים בצבע, כך שבמהלך הפריקה תקלו על עצמכם מאוד ותדעו בדיוק מה הולך לאן.

הגיע הזמן לסדר את המשרד החדש​

אז סיימתם לארוז את כל הארגזים שלכם בצורה יעילה ונוחה כפי שהמלצנו לכם, ואילו חברת הובלות בצפון מגיעה לעזור לכם לקראת יום המעבר המרגש. מה עכשיו? ובכן, הגיע הזמן לסדר את המשרד החדש. כמובן שתמיד נרצה שהחלל החדש שלנו יהיה נוח, ושירגיש מוכר מוקדם ככל הניתן, ולכן נרצה לסדר אותו בצורה די דומה למשרד הקודם. בשלב זה גם נחבר את כל הציוד שאנחנו צריכים עבור העבודה שלנו, כמו מחשב, מסך, מקלדת וכיוצא בכך. מומלץ מאוד להקפיד לנקות את המשרד רגע לפני ההובלה, אם כי ייתכן שפריקת הארגזים גם היא תלכלך טיפה ותמלא את המשרד באבק. במידה ואתם לא מעוניינים להתעסק בזה בעצמכם - תמיד תוכלו לשכור לשם כך חברת ניקיון.
 
למעלה