ישראל חייבת להיגמל מהתלות במחוללי שואת האינדיאנים,העבדות האפריקנית,פשעי מלחמת ווייטנאם,וכו'.= צבועים ארורים.

מוטי חוף

Well-known member
א' באייר תשפ"ד 9.05.24, 18:50
ישראל חייבת להיגמל מהתלות באמריקנים.
אי אפשר להתלות את ביטחון מדינת ישראל ברצונם הטוב והלא קבוע של האמריקנים.
ישראל חייבת לוודא שיש לה אלטרנטיבות לעת חירום
 
יש פה אהבל אחד שאומר (והוא לא היחיד) שכדי להיפטר מאמריקה צריך לעשות שלום עם הפלשתינים.
הציבור היהודי הישראלי הוא ציבור מטומטם שגדל על אוסלו. הדפקטים האלה ינקו מילדות שאוסלו היה מהלך מזהיר של העם היהודי כדי להביא לשלום בין מוסלמים ליהודים.
למשל אתן לך דוגמה. בבתי הספר היסודיים יש יום אחד בשנה בדרך כלל בתאריך רצח רבין שכל הילדים הרכים מכיתה א ועד לתיכון מקבלים שטיפת מוח על רצח רבין ועל פועלו למען מדינת ישראל הוא הפך למיתוס בקרב אותו ציבור .
זאת אומרת שמגדלים שם בארץ ישמעאל כבר שלוש דורות אם לא יותר של ילדים שהופכים להיות אנשים מבוגרים שחושבים שאוסלו היה הדרך לשלום ורק בגלל שהנבלים מהימין רצחו אותו אין שלום.
זה נקרא פסטיבל רבין.
במקום שביום הזה אנשים ישימו על הראש שלהם שק של אפר ויתאבלו על מה ש/קרה באוסלו שהביאו רוצח יהודים פסיכופאט להור ההר ונתנו לו נשק ומעמד בינלאומי חדש והכשירו את השרץ הזה הקרוי אש"פ האירגון לשחרור פלשתין.
במקום שהציבור יתאבל על אלפי הנרצחים נרצחי אוסלו ועל עשרות אלפי הנכים הפגועים מאסון אוסלו אז עושים פסטיבלים על רצח רבין.
אני בזמנו ביום הזה לא שלחתי את הבן שלי לבית הספר ולא אשכח שמנהל בית הספר היסודי הזמין אותי לשימוע אצלו במשרד בשאלה למה אני בעקביות שנה אחר שנה מדיר את הבן שלי מהזוועה השקרית הזאת.
אז שלחתי את המנהל כמובן לכל הרוחות ואמרתי לו שיילך לכל הרוחות והוצאתי את הבן שלי מבית הספר הממלכתי ושלחתי אותו על חשבוני המלא לבית ספר פרטי שם לא דפקו לו את המוח בשקרים על כיבוש, פלשתין, ורצח רבין.
 
למעלה