לגבי המפגש הצפוי...

natalynataly

New member
לגבי המפגש הצפוי...

המון חשבתי על זה בימים האחרונים, הן אחרי שרשור "תאום ציפיות" והן אחרי שרשור "להגיד מעל דפי הפורום את המקום והזמן המדוייק כן או לא"... אני הרי מגיעה מרחוק, מכל הבחינות, זו התארגנות ענקית בשבילי להגיע, לסדר את הילדים, למצוא את הזמן, להסביר לבן זוג (שהוא מאד שמרן) ... הקיצר, ממש לא עניין של מה בכך, ואם אני עושה מאמץ שכזה - אין לי שום חשק לבזבז את הזמן שלי. מצטערת אם זה נשמע בוטה או לא פוליטקל קורקט. אבל מבחינתי, אני רוצה ממש לחלוק טיפים בכזה מפגש. להתעלות מעל השיחת חולין (כי הרי הזמן מוגבל) לתת ולקבל כמה שיותר. מבחינתי זה כמו שיעור אינטנסיווי בנושא 4 הסכמות. מן live שכזה .... אבל אי אפשר לדעת מראש.... וגם בלי להחליט זה יכול להיות מאד פורה ומפרה.... וממש לא ידעתי מה להחליט.... עד ש... עד ש... החליטו בשבילי! בן אחותי, אחיין שלי, מתחתן באותו היום!!!! עכשיו קיבלתי את ההזמנה. פשוט מדהים. אני בטוחה שאחותי כבר אמרה לי את התאריך - אבל לא זכרתי. אז זהו חברים. מתאריך הזה - אני לצערי לא יכולה להגיע. כל המחשבות שלי פרוסות לפניכם..... אם לא מזיזים את זה - אז תהנו ותספרו!
 
מה לדעתך הכי נכון עבורך?

האם זה נכון באמת שלא תשתתפי במפגש? יכול להיות שזה באמת מה שאמור לקרות? שלא תגיעי? מה את מרגישה בתוכך?
 

natalynataly

New member
האמת??

הקלה. היססתי לרגע אם לכתוב את זה, שזה לא ישמע מעליב. כי זו ממש לא המטרה. אני ממש נהנת מהפורום ומעריכה את כככככככככככלללל האנשים שבחרו בדרך ארבע ההסכמות, בטוחה שיש לי מה ללמוד מכל אחד בכלל ומכל אחד מהם בפרט... אבל מפגש - באמת הקלה.
 
אחלה ../images/Emo45.gif זה ממש לא מעליב ../images/Emo13.gif

הרגיש לי שזה מה שנכון לך כרגע באמת. לא לקיים את המפגש. זה בסדר גמור ואין שום כאב או שיפוט לגבי זה (לפחות אצלי). לא נראה לי שגם אצל אחרים יש שיפוט או תחושת עלבון.
 
מיכל מתקנת אותך...

"לא לקיים את המפגש" מקיימים את המפגש פשוט רק נטלי ביטלה את הגעתה יש הבדל
 

גיטרה

New member
נטלי

אני יכול מאוד להבין אותך. לפעמים יש כל מיני סיבות קשיים או הרגשות "לא לגיטימיים" (שמרגישים שכאילו הם כאלה.....) שקשה לומר אותם בכנות ובגלוי כדי לא להעליב או כי עלולים לא להבין, אבל כאן היה לך האומץ להיות הכי כנה שאפשר. אני מקבל את זה בהבנה, כמו שהייתי רוצה שיקבלו סיבות "לא לגיטימיות" שלי בהבנה. ואני מעריך את הכנות והישרות שלך! שבת שלום!
 
יש לי משהו להוסיף או יותר נכון

להאיר: אם נטלי בחרה שלא לבוא,וממש לא חשוב מאיזו סבה,זו החלטתה ורצונה,זכותה אם אנחנו או מישהו מאיתנו נעלב,זה הבחירה שלו להעלב,אפשר גם לבחור בהבנה וקבלת החלטתה. נשמע לך פלצני? ממש לא..החיים הם עניין של קבלת החלטות/בחירות,כלומר הגישה חשבובה לא פחות.
 
זה בסדר גמור,

וכפי שכבר נכתב,כניראה שאת לא צריכה לבוא למפגש הזה (ולא בטון זילזול חלילה). את יודעת,לפעמים כשרוצים נניח ללכת לסרט ואין כרטיסים לסרט מסויים,זה מרמז שכניראה שהיום לא צריך ללכת לסרט..צריך להיות בבית. לכל דבר יש סיבה..ולך יש את החתונה (נפל משמיים הא??? חחחח) לא סתם יש בתאריך הזה חתונה. תרגישי חופשי לספר לנו את מחשבותייך ומי שבוחר להעלב,זבש"ו (זה בעיה שלו ככה, רושמים את זה?). תהני נטלי ואנחנו נעדכן אותך
 

natalynataly

New member
תודה רבה לכולכם!!!!

אני כל כך כל כך שמחה לקרוא את התגובות המקסימות שלכם! כי באמת חששתי....
 
למעלה