אודה למי שיוכל לענות לי...

guy202

New member
אודה למי שיוכל לענות לי...

אני בצבא כבר 9 חודשים, ועכשיו רוצים להוריד לי פרופיל מ45- ל21... אני שוקלת להתנדב ורציתי לדעת על זה כמה דברים... 1. האם אני אמשיך להיות מבוטחת ע"י הצבא ואזכה לטיפול רפואי כמו כל שאר החיילים או שמא יהיה עליי ללכת לרופאים פרטיים? 2.איך הולכת הפרוצדורה בכלל? כמה זמן עד הוועדה, ומה קורה שם...? ובכלל מה היתרונות והחסרונות של זה... בבקשה תענו לי, זה חשוב לי... תודה רבה.!!!
 

TRANSFER

New member
היי

1. אם תקבל 21 אז תהיה מבוטח דרך הקופ"ח- ז"א כל הטיפולים דרך הקופ"ח. 2. פרוצדורה- -קבלת פטור 21 או פרופיל 24 מעל לשנה. -הגשת בקשה להתנדבות. - וועדה רפואית בה יוחלט אם מצבך הרפואי מאפשר לשרת בצה"ל בתור מתנדב. כמה זמן התהליך? לא יודע. יתרונות וחסרונות של ההתנדבות? חסרונות- זה לא כ"כ חסרון, אחרים יגידו שזה יתרון אפילו, אבל הטיפולים הרפואיים דרך הקופ"ח. ת'אמת לא עולים לי חסרונות.. יתרונות- - המשך שירות בצה"ל. - פטור משמירות ותורנויות. - התחשבות בבחירת התפקיד. זהו זה מה שעולה לי כרגע בראש. בהצלחה.
 

guy202

New member
תודה רבה אבל...

דבר ראשון אני בת, אני על היוזר של אחי :) ואני מאבחנת פסיכוטכנית, אז כבר יש לי תפקיד... וממה ששמעתי מישהו שמנתדב מאמצע השירות שלו אז הוא עדיין מבוטח עי הצבא, והוא עדיין נאלץ לראות רק רופאים צבאיים בשביל לקבל ימי מחלה. ומה שאתה אמרת זה נכון רק לגבי מי שמתנדב מתחילת השירות שלו... יכול להיות??? ותודה רבה...
 
לא מדויק.

1. אם היא תקבל פרופיל 21 אחרי ששרתה כבר, היא תמשיך להיות מטופלת בצבא (חר"פ). רק מי שהתנדב לצבא מההתחלה עם 21 מטופל בקופ"ח אזרחית. 2. צרי קשר עם תא מתנדבים. התהליך אמור להיות מהיר יותר למי שכבר שרת במערכת. כעקרון, אחרי הועדה הרפואית את אמורה לקבל טפסים והסברים. אם לא תקבלי, תבקשי מהרופאים בועדה שיתנו לך פרטים.
 

TRANSFER

New member
טוב ללמוד../images/Emo13.gif

תודה
 
למעלה