אולטימט פייטר-עונה 6 פרק 10

t-man

New member
אולטימט פייטר-עונה 6 פרק 10../images/Emo58.gif

כאן יהיה אפשר להביע דעה על הפרק החדש של סידרת הריאלטי
 

talhorm

New member
דעות ../images/Emo58.gif

גחחעחעח... כתבתי תגובה ארוכה והיא נמחקה לי בקצרה ג'ורג איכזב, ר'יצי הפתיע, זה היה נראה כאילו הוא יכול לנצח ב2 דקות הראשונות. הקרב הראשון נגמר מהר מידי ולא ציפתי לזה... לטרוי יש סטאנדאפ מעולה ואני בטוח שאם מאט היה נשאר איתו עוד אפילו דקה בסטנדאפ זה היה יכול להגמר לטובת טרוי, אבל למאט יש BJJ מרשים מאוד. וקרב שלו מול מק בחצי גמר יהיה לטעמי הכי במקום והכי מעניין. וכמו שזה נראה... מק יפגש בגמר נגד ג'ורג, אלא אם כן יפגישו אותם כבר בחצי גמר. לסיכום פרק נחמד... ושבוע הבא יהיה פרק מעניין! יש מכות... + קרב שאני מאוד מחכה לו, בן נגד טומי, מצא'אפ צמוד.
 

Peoples Crembo

New member
דבר אחד שהופתעתי ממנו

הייטאוור יצא מלך! היה ברור שג'ורג'י בוי ינצח, אבל כולם חשבו שזה יהיה הרבה יותר פשוט. הייטאוור נתן הכל, רק שהתספורת הקודמת שלו הייתה יותר מגניבה. חבל שהוא לא יכול לעלות עם הכובע.
 

bret24

New member
אין ספק שהגמר הולך להיות

ג'ורג' נגד מאק.והקרב שבוע הבא הולך להיות מעניין במיוחד, טומי שימות לפני שהוא יכנע נגד בן שעד עכשיו הוא נראה הלוחם שהכי לא מתרגש שהוא בזירה, בקרב הקודם שלו הוא חייך כל הקרב.
 

zoti

New member
חזית נכון ../images/Emo58.gif לפרק מהיום.

הקרבות לחצי הגמר נקבעו. ג'ורג' נגד טומי ומאק נגד מאט. כמו שזה נראה ג'ורג' ומאק יפגשו בגמר אבל... בבקרוב של הפרק הבא אמרו שאחד מהארבה נפצע ולא יגיע לחצי הגמר. טומי אכן לא נכנע ובילה כמעט את כל הקרב בגארד של בן. בן כמעט סיים בכמה הדקות הראשונות בבריח יד ישרה ואח"כ בטריאנגל אבל טומי לא נכנע. הוא ניצח בהחלטת שופטים.
 
למעלה