אז ככה, חברים שלי שעומדים להתחתן

טמפורה

New member
חחח. רק אם את מבינה על מה את מסכימה

כי אני כבר שכחתי בכלל מה רציתי להגיד
 
זה בסדר ממי

גם אני אוטוטו לא זוכרת אפילו על מה ביקשתי להסכים אתכם :) פשוט רציתי להכנס ביניכם כי אני חוששת שהדיבורים על מה שהיה ביוון העתיקה ישפיעו עליכם ועדיף שאהיה באמצע :)
 

טרף טרף

New member
../images/Emo6.gifבעצם מה שרציתי להגיד זה מה

שאת אמרת קודם:"לא אכפת לי !!לא מהאבולוציה ולא מהרבולוציה ולא מהרזולוציה, אני רוצה אהבה..." כל אחד יכול להביא תימוכין למה לפי ה"טבע" הוא צודק אבל מה שחשוב זה מה טוב לך.
 

magenta73

New member
../images/Emo46.gif

הנשים המציאו את זה בשביל לקשור את הבעל? אולי הגברים המציאו את זה בשביל לשלוט בנשים כקניין?!? לפחות אם אתה אומר דברים, תבדוק קודם מה אתה אומר.
 

טמפורה

New member
קניין? חחח.

רואים שלא היית נשואה לאישה.... זה נכס מכביד זה.. תארי לך שהיה לך גורד שחקים, והמעלית היתה מתחילה לאכול את כל הקומות... רק להזכירך, בעבר נשים היו נקנות באיזה רגל כבשה. אז לא היה צריך להתחתן בשביל זה... אבל האמת האמת? מה זה לא בא לי לנהל ויכוח על זה
 

magenta73

New member
טמפורה

זאת לא דרך, מה שאתה עושה כגע. יוצא בכאלה הכללות ו"ידיעות" ואז אומר לא בא לי לנהל ויכוח. אתה רוצה לדבר על הסיבה ההיסטורית שהתחילו עם מוסד הנישואים - דבר. מה שזה הפך להיות במרוצת השנים, זה משהו אחר. מה שזה הפך להיות בעולם של היום, זה גם משהו אחר. רק בקשה לי, אל תערבב בין הדברים ופעם הבאה שאתה אומר משהו כ"עובדה" תבדוק אם זה אכן נכון...
 

טמפורה

New member
magenta73

בדיוק בגלל זה לא בא לי לנהל את הויכוח הזה. שנינו יודעים שזה ארוך מכמה מסרים. והאמת, זה לא מספיק מעניין אותי כרגע כדי לדבר על זה. אז אם אני כותב משהו, יש לו את המקום שלו, ואל תעשי לי פה את ויכוחי הנשים גברים. באמת אין לי כוח לזה. ולא רק שאין לי כוח לזה. אני גם לא מתכוון לעשות את זה.
 

גלי 1970

New member
לא יודעת מה זה יותר,מצחיק\עצוב?

פעם היו מתחתנים כמעט פעם אחת לכל החיים זו אחת הסיבות שלא רציתי להתחתן צעירה(כניראה שהייתי מתגרשת אחרי כמה שנים) אבל היום גם אחרי שרואים עולם,עוברים כמה מערכות יחסים,ומתחתנים אחרי גיל 30,עדיין מתגרשים ודי מהר... לי זה עצוב,מערער את הביטחון באהבה
 
אני רוצה

להתחייב למישהי לכל החיים. עד כה מצאתי רק אחת שהייתי מוכן לעשות זאת איתה. אבל כנראה שהיא לא היתה באותה דעה. מחפש את השניה והאחרונה. יש אנשים שמתחתנים כדי לא להיות לבד. לא אני.
 
ככה זה חיי הרווקות

לא צריך לתת חשבון לאף אחד
 

טמפורה

New member
לא ללמוד?

כבר אני מקבל הוראות???? חחח. מסתבר שגם רווק מקבל הוראות...
 
למעלה