אח, אני כלכך חייבת ללמוד לתפור. ;;

תראי,

לא דיברתי על מוצרים שעלות הפקתם יקרה כמו מחוכים ומגפיים, אלא מוצרים (בגדים), שהפקתם לא כלכך יקרה, כמו חצאיות ומכנסיים. במקרה הזה, יותרמידי פעמים המחיר יהיה מאוד לא מוצדק.
 

Bleeding BitcH

New member
חצאיות דווקא לא יקר...

יש לי חצאית סקוטית ב70 שח חצאית טול (מדנה) 160 חצאית דמוי עור 40 תלוי איפה את מחפשת. לגביי מכנסיים אין לי מושג פשוט לא סובלת מכנסיים.
 
לגבי החצאית טול

ראיתי אותה והיא מדהימה... רק שקופה! מה אפשר ללבוש מתחתיה?
 

Keitarou

New member
העניין שאנשים לא מתייחסים אליו

זה שבבגדים כאלה אין מפעל גדול בסין עם הרבה ילדים קטנים שמרוויחים דולר ליום שמייצרים את זה בכמויות.... זה לא מיינסטרים ולעשות דברים כאלה צריך לעבוד על כל דבר הרבה זמן... נגיד התחפושת שעשיתי בכנס אנימה (המכנס השחור עם הניטים והרצועות?) אז רק המכנס לקח לי משהו כמו 15 שעות עבודה... ואם תעשי את החישוב של שעות עבודה לכסף נגיד 20 שקל לשעה כפול 15 שעות זה יוצא 300 שקל רק על העבודה לא כולל חומרים... אז נכון שאני עבדתי לבד ועשיתי את זה בפעם הראשונה ואם אני יעשה את זה שוב או אם יהיה פס יצור של זה זה ילך הרבה יותר מהר, אבל הנקודה היא שנגיד חולצות בTNT אפשר לעשות כל חולצה בדקה וחצי בערך כי הן ממש פשוטות.. בגדים של אופנה אלטרנטיבית בדרך כלל מורכבים מהרבה חלקים והרבה עבודה על כל חלק וחומרים יקרים... ארמ.. טוב חפרתי... אני שונא שאני מתחיל לכתוב הודעה ואז מתחיל לדבר על נושאים אחרים ונגרר לדבר עליהם ואז בסוף יוצאת לי הודעה ממש ארוכה שיכולתי לתמצת במשפט וחצי.. היי אני עושה את זה שוב.. =X
 
../images/Emo45.gif

צודקת. אגב, אני מעלה תמונות של כמה דברים שקניתי אצל דנה, ובעוד כמה מקומות... תגידו לי מה דעתכם.
אז קודם כל- גופיה דמויית מחוך של "ראש אינדיאני" (מישהי זוכרת?) שמצאתי ב"שתיים" בשינקין...
 
ועכשיו הדברים מדנה...

חצאית מהממת עם טול ורשת שחורה עליה, שניתנים להסרה ע"י ריצ'רץ'...
 
למעלה