איזה פורום פצצה + שאלה

hadar 24

New member
איזה פורום פצצה + שאלה../images/Emo35.gif

קודם כל כייף שיש פורום כזה!!! יש לי שער מתולתל שלא מסתדר לי לאחרונה בכלל! אני אוהבת יותר את המראה הגלי-מתולתל מאשר התלתלים המתנפחים שלי. אני בדר"כ משתמשת בקרם לחות ולאחר מכן במוס, יש פיתרון להורדת נפח ולמראה יותר גלי? או חומר שגורם לתלתלים להיות מסודרים ויפים? תודה!
 
עונה לך=]

את יכולה ללכת לספר ושהוא ידלל לך את השיער ויוריד לך מהנפח..זאת תספורת פשוטה.....לא עולה הרבה...בסביבות ה-80 שקל לספר נורמלי. בשביל סידור שיער אני ממליצה על קרם נטורל פורמולה ודוקטור פישר...הקרמים של השיער שלהם עושים פלאים ומדהימים....נטורל תקחי את מה שמתאים לך..תקחי את זה של התלתלים.לא של החלק..כל אחד לוקח מה שמתאים לו ולא מה שהוא רוצה שיהיה לו. ודוקטור פישר קחי את המסיר קשרים..שתיהם מעולים וממומלצים=]ותאמיני לי שהדוקטור פישר מעולה לשיער בעייתי...נטורל זה יותר בקטע של עיצוב
 
מנצל"שת!

אוקיי, עשיתי קארה [וחבל
] ועכשיו כל פעם שאני חופפת הקצוות עולים למעלה וזה מעצבן נורא!! אני נראית כמו האמא ממשפחת בריידי פור גאד סייק! וזה מתחיל להימאס לעשות תסרוקות מעצבנות כל פעם=/ יש עצות?
 

Black Jane

New member
אוי אני כל כך מכירה את זה

אמנם מכיתה ח' אבל הייתי בטראומה אני חושבת חודש [אני רצינית לגמרי!
] פשוט ישר אחרי המקלחת לשים קרם על הקצוות. ממליצה על קרם טוב ואם צריך לקבע אותו בעזרת מוס [אני לא מבינה לגבי ההקשר הכימי בניהם, אבל זה פשוט עזר לי לפחות]... ולא להילחץ! שיער כמו שיער גודל, וכל עוד קיץ הוא יגל מהר.
 

Black Jane

New member
אה ואני התרגלתי לזה בכך שאספתי את השיער

לקוקו, ושמתי מלא סיכות וזה. זה הפך להיות כיף כי שמתי כל מיני סיכות וכו'... וככה השיער היה אסוף בצורה חמודה כזאת. אבל יש בנות שמעדיפות את זה פזור וזהו.
 
אוי זה כל כך מעצבן אני מבינה אותך

היתי ממליצה על פן אבל זה לא בריא...שימי קרם או ג'ל קצת...
 

תיקתקית

New member
קארין הלבן עם המדבקה הכתומה

להשיג בסופר פארם. אבל אם תעלי תמונה יהיה יותר יעיל להמליץ לך.
 
למעלה