איך אתם יודעים שיש משהו מעל החומר?

evilplate

New member
איך אתם יודעים שיש משהו מעל החומר?

האם כל התחושה שלכם שיש "נשמה" "ישויות אור" ושאר דברים רוחניים היא אינטואיטיבית בלבד? מהיכן אתם יודעים שיש משהו מעל החומר? משהו שכמעט כל אנשי המדע שוללים. למה המדע לא גילה שיש משהו מעל החומר? אם באמת יש דבר כזה "נשמה" והיא רוחנית,למה כשבנאדם מדוכא למשל מביאים לו כדור שיכול לשפר את ההרגשה שלו? איך כדור כימי יכול לגרום לנשמה להרגיש טוב יותר? איך אתם מסבירים את קיומה של הנשמה כשידוע שכל רגש שיש לנו בין אם אהבה,עצבות,שמחה,התרוממות רוח וכו' מקורו בכימיכלים שמופרשים במוח ולא באיזה משהו רוחני שלא ניתן להסביר. במילים אחרות,מהיכן לכם לדעת שיש משהו מעבר לחומר ושאנחנו באופן כללי מעבר לחומר? תודה לכל העונים :)
 

evilplate

New member
זהו אתה רק מאמין וזהו?

למרות כל השאלות שלי,שמסבירות גם שכל רגש שלך מקורו מכימיה ולא במשהו רוחני? איך האמונה שלך לא מתערערת בעקבות מידע שכזה? אתה אומר לעצמך שהחומר הכימי הוא...רוחני? אשמח להסברים.
 
שהאמונה שלי תתערער בגלל שאלות שלך?

למה מה קרה השאלות שלך באות מתוך סערה והתשובות שלי מהשקט וזה שוני מהותי כידוע לך השאלות הללו הן תחילת דרך ומשעול למסע גיבוש אמונתך שלך. ולשאלותיך הרי תשובה מוחצת אנרגיה!
 

evilplate

New member
חבל שאלו התשובות שלך

במקום למנף נושא שכזה כמו שעשו בפורומים אחרים שפרסמתי הודעה זו (בפורום אחד ההודעה שלי הגיעה לעמוד הראשי בתפוז,בפורום האחר התפתח דיון שחצי מכותביו ציינו שמרתק ומעניין) החלטת לבעוט בדלי ולזלזל בי ובפורום שלך עצמו עם תגובות לא ענייניות ומתנשאות. חבל.
 
אולי ויחד עם זה

בהודעת הכותרת שלך כתבת "תודה לכל העונים :)"...ובכן אתה אמור להודות לי שעניתי ואכן עשית זאת במנה גדושה של ביקורת אישית מיותרת. מה שמצביע על כך שרק שמעת ולא הקשבת לתשובות אגב כבר היה לנו דיון בעמוד ראשי של תפוז שחצי מקוראיו אמרו משעמם וחסר טעם http://www.youtube.com/watch?v=vjzQtd6W8FI
 

evilplate

New member
הדוגמא שלך לא רלוונטית

משנה שהגיע לראשי ונתן חשיפה לפורום אחר שמינף אותו ובו אף אחד לא ציין שהדיון משעמם או חסר טעם. ובפורום השני חצי ממשתתפי הדיון שיבחו אותו וציינו שהוא מעניין. אז מה התגובה שלך קשורה למציאות? ולא,התגובה שלך היא לא תגובה ראויה שאני אמור להודות עליה.עדיף במקרים כאלו שפשוט לא תענה ותתן לנושא לגווע באיטיות,כי התגובה שלך לא תרמה ולא הוסיפה דבר לדיון.
 
אם אתה באמת חושב שאתה הראשון ששואל

שאלה זו, אזי אתה טועה בגדול. מכאן אולי תוכל להבין שהנושא הזה מוצא בצורה שאפילו מס הכנסה לא היה מצליח להוציא ממנו עוד טיפה עלובה אחת. אז תרשום לעצמך V שהשאלה הגיעה לפורום שמינף אותו וציינו שהנושא מעניין ועוד כל מיני בבלטים שכאלה. אגב, אם צויין כבר שהנושא מעניין, בגדול לא מבין למה צויין כך, אז מה אתה רוצה, מדלייה? לכן, קבל את התשובות שנתנו לך, וכן לא ריגשת איש לפחות בפורום הזה, למה? הסיבה צויינה למעלה. אה כן, גם מדלייות לא מחלקים כאן. נותרו לך שלוש ברירות ובכל אחת שתבחר זה יהיה הינו הך לגבינו. 1 - חפש בהסטוריה של הפורום הזה או הפורומים שעוסקים בתחום ותמצא שכמעט כולם כאן כתבו גם שם בנושא שנדמה לך שעומד ברומו של עולם. 2 - השאר סתם כך ואולי תוכל גם כן למצוא את עצמך כאן, למרות שעלי לציין שדי משעמם כאן. 3 - סע לשלום המפתחות בפנים. שבוע טוב
 

evilplate

New member
יש דרך לכל דבר

גם אם אני האדם ה 200 אלף ששואל פה שאלה זאת,אפשר לציין בפני ששאלה זו נשאלה בעבר ומומלץ לי לחפש בארכיון. אפשר להתעלם. להתנהג כמו דגנרט זה פחות בסדר. לא ציפיתי למדליה,פשוט אני רואה פה פורום די שומם ויבש ובמקום לתת יחס נורמלי מתנהגים כאילו השמש זורחת לכם מהישבן. איזה טמטום "לא ריגשת אף אחד" מי בא לרגש בכלל? באתי לנהל דיון על נושאים שמעניינים אותי ושקיוויתי למצוא בהם דיון ענייני ומעניין עם מי מיושבי הפורום,לא מתאים אז לא מתאים,לא צריך להתנהג כאילו אתם עושים טובה שמדברים בכלל עם מישהו. אין פלא שכ"כ שומם פה.תהנו לכם פה :)
 
קצת לא מוצא חן לו

והוא ישר מביא לנו כאפות לפנים ופצצות לגבות נראה לי שכרגע האמת אינה חשובה לו כל כך ורק תשובות שטחיות ומלאות ברברת מקובלות עליו אנחנו בעד יחס נורמלי שבוע נהדר
 
מה לעשות...?

גם האשה היפה ביותר לא יכולה או לא רוצה ובטח שלא חייבת לתת יותר ממה שיש לה. אז זה מה שיש לתת לו, רוצה יקח לא רוצה יברח. שבוע טוב
 
נ.ב. הדיון מעניין אותו כקליפת השום...

הוא פשוט רוצה להרגיש טוב כי עוד פורום התעניין בו! לא בשאלה! ואני חוזר למען הסר ספק, בו! שידור חוזר ממש מיותר.
 

evilplate

New member
כמו שאמרתי,דגנרטים.

האמת לא חשובה לי אלא רק תשובות שטחיות? אתם צוחקים?? הרי לא כתבתם כלום אז אפילו תשובות שטחיות לא נרשמו פה. רק התנשאתם וזלזלתם. רוצה להרגיש טוב כי עוד פורום התייחס? וואו אתה לא העיפרון הכי חד בקלמר הא? הבאתי את שאר הפורומים כדגומאות לכך שניתן לענות בצורה נורמלית יותר וששם התפתחו דיונים יפים בעקבות השאלות ששאלתי ,לא מדליה ולא תשומת לב.תהיו בריאים רק :/
 
פשוט לא שמת לב שבתוך... ../images/Emo9.gif

ה"כלום הזה נמצא הכל... איזה בעסה, נכון?
 
הלכתי לברר מזה דגנרטים ולא ממש נורא

עברית שפה קשה עברית, בדגש קל על עברית מדוברת בת זמננו הודעות אחרונות חד-קרן אנחנו בני שנה האקרים ביטוי השבוע: קול קורא במדבר קוממיות מילת השבוע ביקיני חידושי מילים של אליעזר בן-יהודה ביטוי השבוע: שעיר לעזאזל נקודת מגוז צרו קשר קישורים: האקדמיה ללשון העברית ארכיב "האקדמיה" רסס פיד פיד תגובות קבלת עדכונים במייל 17.5.05 קללות זוכרים את הקללות דגנרט ודפקט? עושה רושם שהן קצת יצאו מהמחזור, וחבל. כבר לא מייצרים קללות איכותיות כל כך. למי שלא זוכר: דֶּגֶנֶרָט - אידיוט או טמבל (מהמילה הלועזית degenerate); דֶּפֶקְט - טמבל (מהמילה הלועזית defect או defective; המילה דפקט משמשת בעברית גם לציון פגם ליקוי או מום באופן כללי, ולא רק ביחס לאנשים). שני המושגים מגיעים מתחומה של האאוגניקה (eugenics, וראו רשימת מושגים מעניינת כאן). דגנרטיביות צמחה ממודל ביולוגי לגבי התפתחות האדם, שלפיו קיימת מגמה של דגנרציה, כלומר התדרדרות באיכות התכונות (הגנטיות) באוכלוסיה. מכאן שמשפחה דגנרטית היא משפחה שבה ריכוז הפגמים הללו גדול. הפגמים הגנטיים עצמם נקראו דפקטים וכללו בין היתר פגמים בתהנהגות חברתית, בעיות פיזיות, ובעיות שכליות. התפיסה הביולוגית היום לא מדברת בצורה גלויה על דגנרציה, ובודאי שלא מקובל להשתמש בצורה חופשית במושגים כגון פגמים ודפקטים, אך הקללות, שחדרו לעברית מהשפות האירופיות, משמרות משהו מרוח הדברים המקורית.
 

evilplate

New member
התגובות שלך בתור מי שמתיימר להיות מטפל

שאמור לשרת פוטנציאלית גם אנשים כמוני לא מוציאות אותך באור טוב. העיקר האתר שלך מלא במילים כמו "אהבה" או "אמונה בכל אדם" וכו' אבל כששואלים אותך שאלה מתוך רצון להבין וללמוד אתה ישר הולך לפרובוקציה זולה ועונה בחוסר סובלנות,חוסר אמונה באדם וחוסר רצון שלא אמור לאפיין אדם רוחני ואוהב שכמותך. חבל.
 
הסתכלת במראה לאחרונה?

הדגנרטים שלך מעמידים אותך כמלאך וצדיק שרק רוצה באמת להבין ? חבל"ז אפריים צודק אף כי לא הוא ולא אני צדיקים גמורים גם כן .
 
למעלה