איך יודעים אם מישהי בהריון?

original36

New member
איך יודעים אם מישהי בהריון?

שלום! הכרתי מישהי ואני לא יודע אם היא בהריון, או פשוט שמנה... יש לה פנים ידיים ורגליים רזות, אבל חזה ובטן גדולים לא פרופורציונליים. אני מפחד לשאול כדי לא ליצור מצב לא נעים, האם למישהו יש רעיון איך לברר זאת?
 

mazgn

New member
יש דברים ש"אסור" בהריון, אפשר להשתמ

יש דברים ש"אסור" בהריון, למשל לשתות אלכהול, קפה, לעשן וכו' אתם חברים או מהעבודה? אם אתם חברים אפשר לקבוע בפאב ולראות מה היא שותה... אפשר גם אם מבינים בהריון לזרוק כל מיני הערות שקשורות לרופאים או בדיקות ולראות אם היא מבינה בזה לדוגמא יש דרכים ל"עשות" בן ו"לעשות" בת, אם היא ניסתה להכנס להריון אולי היא מכירה את הטריקים האלו, אפשר לדבר על זה בלי קשר ולראות את מידת העניין שלה, לדעתי הנושא הזה מעניין בלי קשר להריון, אבל ידע כבר מצביע על נסיון... אגב בפורום הריון ולידה- תמיכה אולי יהיו רעיונות יותר נורמאלים משלי ולא לשאול ישירות כי זה רק פאדיחה, אני לא רציתי לספר עד השקיפותוששאלו אותי אמרתי לא.... (לרוב שאלו אותי בעבודה כי פתאום באמצע החורף באתי עם בקבוק ליר וחצי לעבודה.... זה גם סימן)
 

original36

New member
תודה רבה, זה רעיון מצוין

אני אשאל אותה אם היא מעשנת, או שותה, ונקווה לתשובה... :) נכנסתי כל כך חזק לענין הבירור הזה, שאני כבר לא זוכר אם אני מתחיל איתה או לא ;)
 
למעלה