<אין לי כותרת נורמלית>

Blade Of Fire

New member
<אין לי כותרת נורמלית>

הממפ.. אוקיי.. אז חשבתי להעשיר את המלתחה קצת מעבר לגלימות.... אבל אז חשבתי לעצמי-איפה לעזאזל אני אלבש אותם? ולכן אני שואל אתכן(\ם? יש כאן בנים בכלל חוץ ממני?)- סבבה. יש לכן מחוכים וחצאיות ושמלות וזה יפה והכל.. אבל ת'כלס-אתן הולכות עם זה לבצפר\עבודה? ברחוב אחה"צ? או שזה מיועד רק למסיבות פעם ב...? כי למשל אם אני אקנה מכנסי בונדאג' או שאר מכנסיים "משונים", אני לא בטוח אם אני אלך עם זה לבצפר או סתם ברחוב....
 
יש חולצות קטיפה ממש ממש יפות שהן

לבנים.
ויש את כל הסגנון הויקטוריאני והישן הזה, זוכר את מה שלסטט לובש בראיון עם ערפד? (וגם לואיס בחלק מהסרט) אתה יכול לקחת רעיונות מכל סרט ערפדים, סרט תקופתי שקיים. השאלה היא מאיפה להשיג את הבגדים ואם יש לך את האומץ והרצון להסתובב עם זה ביומיום.
 

BlackHeart

New member
מממ...

תאכלס אני גרה במקום ממש ממש שמרני :/.. אז אני לא יכולה להסתובב פה עם מחוכים אבל תאכלס אני כן לובשת מחוכים כשאני בת''א. ואני כן מתלבשת יוצא דופן לרחוב גם ככה. תקנה מה שאתה רוצה. ואם יש לך אומץ ללכת עם זה ברחוב מה רע P:. חופש ביטוי.
 
אני אגיד לך מה אני לובשת ולאן...

מחוכים- בד"כ למסיבות ואירועים. חצאיות- לכל מקום כמעט. גלימות- אין לי במלתחה כרגע, כי זה נראה לי יותר מדי פורימי... שמלות- יש לי כמה שמלות שבהחלט ניתן ללבוש גם ליום יום, למרות שהם בעלות מראה די "גותי"- קטיפה וקשירות למיניהן...) מכנסי בונדג'- אולי זו רק אני, אבל אני גם הולכת איתם לעבודה, ואנשים די מלהבים מהם... (חוץ מכמה מפגרים שאמרו שזה נראה כאילו אני לבושה לסנפלינג...) תכשיטים- עונדת כל הזמן... לא עושה חשבון אם זה לא ליומיום או כן ליומיום. אמממ וכן- יש כאן עוד בנים חוץ ממך.
רק שנראה לי שהם קצת רדומים כרגע...
 
תמיד אפשר לדלל את האפקט

לעשות שילובים בין בגדים יותר מקובלים עם לא נוח לך להיות עד כדי כך "חריג"... אני אישית לא קונה בגדים שאני לא אלך איתם, ולא כ"כ מכירה כאלה גם.
 

Envision

New member
לביצפר - לא.

אין לי עצבים לתשומת לב מיותרת שם. אבל לכל מקום אחר - בהחלט כן. זה הסגנון שאני אוהבת... למרות שכמובן יש בגדים שהם יותר חגיגיים ומבחינתי חבל ללבוש אותם ביומיום. ולמה לא ללכת עם מכנס בונדאג' ברחוב?
 

Blade Of Fire

New member
אמממ

שאלה טובה... אני מניח שאני יכול לתת מיליון סיבות אבל כולן יהיו כיסוי ל"אוף.. אין לי כוח שיסתכלו עלי יותר מוזר".... נכון לא מתאים לרוח הפורום? כן.. אני יודע...אבל אני מושך צומי מספיק כשאני מפזר את השיער ואני לא מחפש עוד צומי....
 

Envision

New member
גררררר... שיער ארוך שולט.

צומי זה המחיר שמשלמים על להיראות כמו שבאמת רוצים. אין מה לעשות.
 

Blade Of Fire

New member
נקודה טובה

ואולי אכן אני אקנה ואסתובב עם המכנסיים האלו בסופו של דבר... אבל כמובן-בקרוב צבא (מאיי 06) ואז אפשר ללבוש את זה רק בסופ"שים או אחה"צ... (אני אהיה קרוב לבית... בסיס מודיעין וכאלו...)
 

ToryMaster

New member
המ

לביצפר אני לא הולכת ורחובות אין אצלנו, אבל אני בהחלט אלך עם זה סתם ככה. ראית אותי במיתופיה, אין לי בעיה עם בגדים
 

ToryMaster

New member
הייתה לי גלימה!

אבל זו דוגמה טובה, לוכפת לי ללכת עם ממש מעט בגדים, אם זה נראה עלי טוב.
 

psycho maiden

New member
...

אין לי מושג בקשר לבגדים, אני לא מבינה בחנויות לבגדי גברים
אבל רק רציתי להגיד לך שתלבש מה שאתה ,איך שאתה רוצה ולאן שאתה רוצה! אני לא חושבת שצריך לשים על אנשים ואם יש למישהו בעיה -שיסובב ת'ראש! [או שנסובב לו אותו
]
 
למעלה