אם סשה תהיה קצת יותר אמביציונית היא תהיה

dilen69

New member
אם סשה תהיה קצת יותר אמביציונית היא תהיה

טופ-מודל. חבל שהיא עצלנית כל הזמן. סשה, אם את קוראת את הפורום הזה - תתחילי לשאוף, כי את ה-דוגמנית ! יש לך את הלוק, האטיטיוט, כל החבילה, רקמה שחסר לך זה אמביציה וחבל. לי אין בעיה עם המרמור - זה דווקא מוסיף לפעמים אבל החוסר חשק שלה לעבוד זה בעיה. קדימה סשה! (אפילו השם הוא בינלאומי מגניב - רק סשה - בלי שם משפחה).
 
../images/Emo45.gif

זה לא קטע של חוסר חשק לעבוד. היא ( מאיזו שהיא סיבה נפשית) נתונה למצבי רוח משתנים- כשהנטיה הכללית להיות בדאון יותר מאשר בהיי. וזה בא לידי ביטוי בצילומים. הבמאי הרגיש יריב הורוביץ שם לב לעובדה הזאת - הוא לא קטל אותה אלא ניסה ללכת לקראתה.[ הבין והתחשב] אבל בתעשיית הדגמנות לא כולם יהיו רגישים כמוהו...
 

chen010189

New member
כי האנשים שהכי צריכים לתמוך בה לא תומכים

אז איך אתם מצפים ממנה להיות כזו? תראו, כמו שאמרתי, לא ראיתי את כל העונה אלא רק מהאמצע בערך לא מכירה אותה, ובקושי יודעת מה היה כי התחלתי לראות לקראת הסוף (אני לא אחת שעוקבת אחרי ריאליטי נו אבל זה היה נחמד אז המשכתי לראות
) אבל אם אני יוצאת מנק' הנחה שכל הסיפור הזה שלה עם הבית נכון אז זה ברור למה היא כזאת. איך אפשר לצפות מבנאדם שחי בבית שכולם מפנים לו גב להיות מאושר ולפתח מוטיבציה? נכון שזה קצת הורס לה כי היא יכולה להגיע רחוק והנה עכשיו ממש בשעה הזאת היא כבר מצטלמת לקמפיין הראשון שלה גם במקום שני אבל אין מה לעשות...מסתבר שלהורים יש תפקיד גדול בחיים של הבנאדם ואת זה אני יודעת מניסיון בעבר. רואים לפי הדברים שהיא אומרת גם...אם הם קצת היו תומכים וקצת היו מראים יותר אהבה זה היה תורם הרבה, לא יודעת אם פתאום היא הייתה הופכת לאיזו היפית מאושרת מהחיים כן? אבל בטח הייתה יותר אופטימית ובטח היו לה יותר כח ומוטיבציה לדברים. לא יודעת מי איתי - אבל אני חושבת שכל ה"טייפקאסט" הזה הפך אותה ליותר מעניינת ובריאליטי זה דווקא תורם ומושך יותר... לפחות לדעתי, הרבה יותר מלראות ריב שכולו זה "כאילו, שיואו, אני בשוק כאילו...כזה...דיי..." ו"היא דפוקה כמו שניצל".
 
נראה כאילו את תוקפת את המשפחה שלה

המשפחה שלה הם שני אנשים, אימא ואחותה, ככה הבנתי. אתם חייבים להבין שלא כולם יכולים להשתחרר מהעבודה מתי שמתחשק להם ולא לכולם יש קשר טוב עם האחיות. אולי הדיכאון נובע מהשהייה בארץ ומהחברה הישראלית, סביר להניח שלא תבינו על מה אני מדברת, רק רוסים אולי יבינו.
 
גם הרוסים

הם לא בלילה אחידה - גם ביניהם יש כאלה שהתערו יותר בחברה ( כולל מבטא נכון וחברים מקומיים ע'ע ויקה ומרינה מהישרדות). ויש את אלה שעדיין בתהליכים ראשוניים כמו ליליאנה , אנסטסיה . וורה וליה די באמצע - זה תלוי בגיל שבו מגיעים ארצה וגם במזל - לאיזו חברה את נופלת ומהן תכונות האופי שלך... סשה מקרינה כלפי חוץ את הדברים הבאים : כזאת אני , זה מה שיש - אתם לא חייבים לאהוב או לקבל אותי- וזה לא מזיז לי כהוא זה. יש לי את החיות שלי / את העולם שלי נקודה. ד.א שימי לב להבדל בינה לבין ריטה [ סשה19 המבוגרת מריטה 18בשנה אחת בלבד ] אבל היא לא ילדותית כמוה, היא חושבת לפני שהיא פותחת את הפה , לא נכנסת לליכלוכים מיותרים ו"שומרת על זכות השתיקה" כשהבנות רבו כמו בלול תרנגולות.
 

chen010189

New member
לא תוקפת אף אחד

ובטח שלא מנסה להיכנס להם לתוך הבית. רק אמרתי שיכול להיות שזאת הסיבה מבחינתה.
 
למעלה