אנחנו צריכים עצה קצת דחוף.תודה

spirit73

New member
אנחנו צריכים עצה קצת דחוף.תודה

הזמנו מיטת נוער לבן שלנו, שהוא כרגע בן שנתיים בצבע חלק סגול וחלק שמנת. ופתאום הופיעו התלבטויות על צבע סגול. האם הצבע סגול זה צבע נחשב של בנים או של בנות? פשוט כשהוא יגדל שהחברים שלו לא יצחקו עליו. אנא תענו לנו מבחינת הסטיגמות ולא עצות לראש פתוח כי ילדים בגיל ב"ס בדרך כלל מאוד לא פתוחים לקבל את האחר. תודה.
 

minimousegi

New member
זה צבע יפה, אמנם סטיגמה של בת אבל השאלה

מה אתם אוהבים ואיזה צבע החדר שלו...
 

dafgol

New member
האמת....

קשה להביע דעה בלי לראות, יש לך תמונה או קישור לדגם? אצלינו מיטת הנוער של ברי היא כחולה, מניחה גם של רזי תהיה כחולה, אבל סגול לא בהכרח רע לטעמי...שוב קשה להגיד בלי לראות.
 
שאלתי את הילדים שלי

בת 6 וחצי ובן 3וחצי שניהם אמרו צבע של בנות. הצבע החדש שהבת שלי ביקשה לחדר הוא סגול. אולי תלכו על צבע רהיטים אחד ( שמנת, חום עץ בהיר טבעי) ואת האביזרים, סדינים, תמונות מדבקות לקיר וכדומה תעשו לפי מה שהילד מבקש היום. מיטה, שולחן וארון הם קניות לכמה שנים טובות ואת השאר יחד עם קירות החדר אפשר לשנות בעלות יחסית נמוכה יותר. מקווה שעזרתי
 

minimousegi

New member
אם השילוב שאמרת אמא -אפשר גם ירוק ממש בהיר

או תכלת ממש בהיר וזה יפה גם עם עץ וגם עם שמנת
 
טוב, לא רצית עצות לראש פתוח

ודווקא מאד בא לי לעודד אותך ללכת לכיוון הזה, כי היום בנים לובשים גם ורוד, ומסתובבים עם עגיל ..... אני חושבת שיותר תלוי בצבע עצמו:ככל שהוא יותר פסטלי הוא יותר נחשב של בנות. אני מציעה לך כפי שאמרו לבחור מיטה כמה שיותר ניטרלית בצבע ולהשאיר את הצבעוניות לדברים שיותר קל לשנות. המיטה של הבן שלי היא מעץ ויש בה כחול ואדום, בינתיים לא נשמעה ביקורת.....
 

spirit73

New member
תודה לכולם על התשובות!מאוד עזרתם/ן!

בסוף אתמול בערב נסענו לחנות והחלפנו לצבע של עץ.אני אישית חושב שלהיות מקובעים עדיין בצבעים ורוד=בנות, כחול=בנים זה די פרימיטיבי ופסה אבל את המהפכה אופנתית לא נעשה על הבן שלנו. בהזמנת המיטה היינו בחנות ונדלקנו ממבט ראשון בצבע סגול ורק יום למחורת הופיעו פתאום ספקות. ואז פנינו לחברים ולפורום.אני גבר, הגעתי לגילי, ולא עלה בדעתי שיש שחושבים שצבע סגול זה שייך לבנות. אין לי חולצות כאלה, אני מניח, כי פשוט לא מוכרים. שיהיה לכולם/ן יום מקסים!
 

minimousegi

New member
דווקא יש הרבה חולצות בגוונים של סגול ופולו

(ראלף לורן האגדי) עשה חולצות ורודות... אז יפה נאמר שאת המהפכה לא תעשו על הבן שלכם... אז איזה צבע הזמנתם?
 

מתרגשת

New member
דרך אגב... המיטה של הבת שלי היא בצבע עץ

טבעי כהה קצת... למה?? ככה אני יכולה לשחק עם כל הצבעים האחרים בחדר כמו הקירות, הוילונות ושאר קישוטים.
 

מתרגשת

New member
זה פשוט צבע יפה. היום לדעתי אין חלוקת צבעים

לבנים או בנות. אני ראיתי נהג משאית מפחיד לחלוטין לובש חולצה וורודה לחלוטין. מה זה משנה. סגול הוא צבע מדהים. וזה גם צבע שיתאים לילד/ה הבא. אז כבר עשיתם טוב.
 
למעלה