אני חייב להגיד משהו...

orend123

New member
אני חייב להגיד משהו...

כאשר חזרתי הביתה מהתיגבור בדרום עליתי על המחשב להתעדכן קצת מה קורה ומה קרה, חבר שלח לי למייל את התמונה הבאה מתוך האתר HNN מאירוע הטיפול במחבל במודיעין עילית. ואני חייב להגיד שאני פשוט מזועזע. בתור צוות רפואי אני (וכל איש מד"א בתפקיד אחר) חייב לשמור על עמדה ניטרלית - כן מחבל לא מחבל זה לא משנה, פצוע זה פצוע. פצוע ירי שוכב כאשר ידיו כפותות מאחורי גבו???? זה לא ייאמן!!!! הדבר מפר באופן בוטה את אמנת ז'נבה! ומלבד הטיפול הרפואי הלקוי שאפשר לתת לפצוע במצב כזה (והפצוע בינוני קשה - שימו לב לחור יציאה באיזור כליה ימין). הדבר מראה על זלזול ודעה קדומה בזויה בקרב מי שמתיימרים להיות מצילי חיים בתור מצווה, כמו כן הדבר תומך יותר ויותר בדעה שלי על כוננים שלא של מד"א והרף המקצועי שלהם. בושה!!! הדבר מהווה את התחמושת ההסברתית הפרו פלסטינית האיכותית ביותר!!! וכנראה זה לא מובן לאף אחד מהם מה תמונה כזו עלולה לגרום אם תפורסם באחד העיתונים העולמיים ! (וביי ביי לצלב האדום וכל הכרה בינלאומית שהיא). אם היה מדובר באזור שלי הייתי כבר מזמן פונה לפאראמדיק סופרוויזר ולהנהלה ומגיש דוח ISO על העניין הזה (וכן שיתפתי את הפאראמדיק סופרוייזר שלנו שנדהם לא פחות), מתנדבים כאלה יש להעיף מהאירגון! לא אקבל תשובה שהצוות היה בסכנה וזה מעשה מוצדק, מדובר בפצוע בינוני-קשה, מסביב רואים שוטרים וחיילים, ומספר גדול של כוננים (ולמען האמת קשה לי להאמין שהפצוע לא רצה עזרה רפואית) היה צורך להשתלט על הפצוע? מאוחר יותר בתמונות ניתן לראות שכן העבירו את האזיקים אל קדמת גופו - כאשר הגיע נט"ן משמרת... בושה.
 

afiksambol

New member
באופן עקרוני אתה צודק

ועדיין, לא הייתי רוצה להיות שם במקומם. אחד הפצועים בפיגוע הדקירה הוא מתנדב פעיל בתחנת מד"א לוד וכונן הצלה (שרשור תפילה להחלמתו נפתח בפורום התחנה, למי שמעוניין לסייע בדרך זו). עם כל הניטרליות שאני מסוגל לגייס, קשה לעמוד ולדעת שאתה מטפל במי שלפני רגע ניסה לפגוע באחד מחברייך. אני לא אומר שזה בלתי אפשרי, אבל זה קשה. לעניין האזיקים- השימוש באזיקים, כמוהו כשלילת חופש מאדם ובפקודות המשטרה הוא נחשב להפעלת כח כלפי חשוד, על כל ההשלכות (ע"ע שיעור חובות וזכויות בקורס שיטור בסיסי...). לא ברור מהתמונה או מהסיפור שלך מי אזק את הפצוע ובאיזה שלב של השתלשלות העניינים וכמו כן לא ברור באיזה שלב ובהוראת מי הועברה האזיקה לחזית הגוף, אני יכול רק להניח שבלהט הרגע בוצעה האזיקה הראשונית ולאחר מכן הגיע מישהו, שהסב את תשומת לב המעורבים לעניין.
 

להפתעתך

New member
אפשר לזרוק את אמנת ז'נבה לאסלה

זאת אמנה שתמיד משחקת לצד של אלו שמפרים אותה, הגיון פשוט. אמנה שנותנת עדיפות לרעים. רק כאשר שתי מדינות שמכבדות את האמנה נלחמות בניהן אז האמנה מביאה לרווחים, אבל זה כמעט אף פעם לא קורה...מדינות שמכבדות באמת את האמנה פותחות מלחמות רק שאין להן ברירה ממש.
 
שטויות!!!!!!

הוא מחבל שניסה והיה צריך להרוג אותו לא לטפל בו או אפילו לא לפנות אותו בכלל לביה``ח במצב כזה אתם מרחמים על הערבים תרחמו קודם על תושבי הדרום המסכנים בושה!!!!!!
 

tiptipon666

New member
גם אני! בסופו של דבר

הוא מחבל, הוא יקבל טיפול על חשבוני וחשבון האנשים שהוא דקר (משלמי המיסים) וישוחרר כמחווה לאבו מאזן. היו צריכים להרוג אותו וזהו. צריך להעביר חוק שאפשר יהיה לוודא הריגה לכל מחבל שפגע ביהודים על רקע לאומני.
 

tiptipon666

New member
ואיזה הכרה אנחנו מקבלים היום?מתי הפעם האחרונה

שקיבלנו תמיכה ממדינות שהן לא בריטניה או ארה''ב?
 

oshkvarek

New member
הגעתי מהשער של תפוז

ואני גאה בהודעה שלך אורן. הודעה שפויה אחת בים של טירוף. אני מאמינה שרוב אנשי צוותי חירום חושבים ופועלים כמוך - ראינו כתבות עם רופאים שמטפלים בחולים פלשתינים בשעה שהקסאמים שורקים מעל ראשיהם ועושים זאת בכנות ובמקצועיות. מזלנו שיש לנו אנשים כמוך.
 

tiptipon666

New member
ועל זה נאמר:

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח "הצחקת אותי ואין לי חשק לצחוק"
 
ואני הגעתי מעולם האמת

ואומר לך שיש שם עוד הרבה מקום למחבלים כמו שלך,שרק יבואו.אגב,יצאה הודעת תיקון למעלה שאין יותר שבעים בתולות.יש בתול בן שבעים.למען השם,מדברים פה על מחבל!דקר אנשים,ניסה לרצוח!זה ברור?רוצח!על הידיים שלו אתם מרחמים?היית מרחמת על נשמתו אם הייתי אני זה שפוגש בו.
 

Maladict

New member
אם בעזה היה דוקר יהודי אני בספק אם הוא היה

מקבל טיפול רפואי. אני די בטוח שהפארמדיק העזתי היה מוודא הריגה. (מי יודע אולי אותו פאראמדיק הוא איש חאמס בעצמו, בזמן האחרון הם נוהגים להסתובב מחופשים לרופאים וצוות רפואי).
 

almog tech

New member
there is nothing to compare in this case

we are jews - we need to be the lught to the goim and not like them
 

0Phobia

New member
אה, נכון, כי אם היה דוקר יהודי בעזה ומישהו

היה מציע להזמין אמבולנס, כולם היו צוחקים. נכון זה פשוט מעשה נפלא? נכון שגם אנחנו צריכים לעשות אותו דבר?
 
למעלה