אני לא תומך שא אפ אחד אבל...

eviv

New member
אני לא תומך שא אפ אחד אבל...

אני הולך בשיטת השלילה פואד הוביל את המפגה לימין מתון בזה שנשאר בממשלה ימנית מצנע הוא הנציג של בעלי ההון ולא שלי ורמון הוא היחידי שמייצג שמאל זה או אחר ולא ידוע לי שהוא נציג של בעלי ההון עזבו את הבעיה הזאת הכי שווה להצביע מרצ
 

EverMan

New member
אנחנו חיים במדינת ישראל

מדינת היהודים. לא מדינת כלל אזרחיה. חשוב לשמור על הדמוקרטיה - אבל גם על האופי היהודי של המדינה. עם כל הכבוד - מצנע לא איש של העשירים - ואחרי שיחות רבות איתו אני מסוגל להעיד על כך. שאנחנו בוחרים דרך - עלינו לבחור דרך מלאה , גם מדינית , גם כלכלית , גם חברתית וגם בטחונית. מלבד חברתית , מרצ לא מציעה דבר.
 

ohadz

New member
הנסיון, הנסיון...

זה דבר שכל כך יחסר למצנע אל מול שרון...
 

EverMan

New member
זה הסיבה שהוא הולך עם מפלגה מאחוריו

הוא לא הולך לבד. אסור לדעתי , אבל אסור בתכלית האיסור - לבחור פרסונות ! ראינו מה קרה בבחירות של שרון ! שלא עסקנו באידיאולוגיה אלא בפרסונות - קיבלו מצע בחירות של כבשה על הכתף וילדה באחו (או להפך
) צריך לבחור אידיאולוגיה... ושיבחרו את ´העבודה´ עם מצנע בראשה (או רמון) אז מצנע לא יהיה לבד ! תהיה מאחוריו מפלגה גדולה ומכובדת עם דרך וניסיון שתעזור לו ! אסור ללכת לבד - זאת למדנו מברק.
 

EverMan

New member
אם הוא יבחר ?

אז אין לי בית. באמת שלא. אם פואד נבחר , זה מראה שהעבודה זנחה את דרכה ההיסטורית - והיא לא מקיימת את ערכיה העיקריים - שזה שלום וכלכלה. ואני רק יכול לקוות שמפלגה תקום כמו פאניקס עם האידיאולוגיה המפא"יניקית והאנשים הגדולים באמת שחלקם עזבו .. כמו שלמה בן עמי , ואף יוסי ביילין... ושרוב הח"כים יעברו למפלגה החדשה. כי לא יעלה על הדעת , ששר מהעבודה - יהיה בראש מפריטי תע"ש ! ושיתמוך בתקציב (עד שהועידה אמרה אחרת) אנטי-סוציאלי ! ושפעל בממשלה שהלכה נגד השלום ! אז אין לי בית , ואני רק יכול לקוות שיקום בית אחר. אבל בנתיים - העבודה היא בהחלט הבית שלי , הבית היחיד שלי , שאני אוהב ומכבד. אין לנו מפלגה וארץ אחרת.
 

ohadz

New member
אז תעזוב מעכשיו...

אם אתה לא נותן לקול הבוחר הדמוקרטיף את הלגיטימציה שלו...
 

EverMan

New member
זה בדיוק העניין.

אם הקול הדמוקרטי בוחר באדם שעושה אנטי-תזה לאידיאולוגיה .. אזי שהאידיאולוגיה לא קיימת. ואני לא מסוגל להישאר במפלגה שלא מייצגת את האידיאולוגיה שלי. זה אומר שההפקדות של האלפי ליכודניקים של פואד - הצליחו ... לא שהמפא"יניקים תומכים בו. אתה מבין את הטיעון ? זה כמו שעכשיו יוסי שריד יפקיד מיליון חברים למולדת ויעלה לראשות המפלגה ... זה אומר שהמפלגה עזבה את דרכה - ואני לא מצפה מהמצביעים והפעילים להישאר במפלגה שהעומד בראשה ורוב חבריה - הם אנשים שדרכם פסולה. אני בחיים לא אעזוב את הדרך ואת המטרה , אני תמיד אלחם עליה. אבל המטרה זה לא "מפלגת העבודה" , המטרה היא תנועת העבודה. המטרה היא - שהתנועה , הרעיון ימשיך , אם השם או בלי השם , העיקר הוא שהרעיון ימשיך. ומפלגת העבודה אמורה לייצג את התנועה ! ואת הרעיון. ואם היא לא עושה זאת. (כי העומד בראשה לא מקיים את האיד´). אזי יש חובה להמשיך את התנועה , גם ללא המפלגה.
 

yoavl1

New member
../images/Emo45.gif נכון מאוד!

אוהד, זכותי בחבר מפלגה לבחור במי שארצה, אבל זכותי כאזרח להחליט שפואד לא מתאים לי כיו"ר מפלגה. אין כאן קשר למתן לגיטימציה למועמד זה או אחר. עצם כך שמתקיימת התמודדות,מראה על מתן לגיטימציה. ואם פואד יעמוד בראש העבודה, אני לא יודע למי אצביע. כנראה שלעבודה גם כן, כי אין כרגע מפלגה אחרת, אבל רק לאחר שאקח כדור נגד בחילה מפואד. זאת האמת שלי.
 

lamalo

New member
להצביע מרץ זה בזבוז אדיר

דווקא היום אסור לנו לפצל את מעט הקולות השפויים שעוד נותרו במדינה. מרץ זו מפלגה של דיבורים ודיבורים ודיבורים. צריך להתאחד סביב מצנע ולעשות משהו.
 
אני אצביע למצנע

ואם הוא לא יהיה בראשות מפלגת העבודה, אז אצביע שינוי. הגעתי למסקנה המתבקשת שמצנע צריך אותי יותר מאשר שינוי. וכעת, כשיש מישהו שמסוגל לשקם את המפלגה ולהחזיר את השלטון לידינו, אנו צריכים לתמוך בו במלוא כוחנו.
 
למעלה