אגב,ככל שעובר הזמן,נוצרת בציבור דעה
"לא אוהדת" לגבי השובתים.על כן סבורה ככל שימשיכו השביתה-יזכו פחות באהדת הציבור,ויאבדו את "חלון ההזדמנויות" לפתרון הבעיה.(או שמא כבר אבד המומנטום החשוב הזה?)
אגב,ככל שעובר הזמן,נוצרת בציבור דעהכשלב ראשון-הייתי מציעה שהמורים יחזרו לעבודה,
כלומר:לבתי הספר.וזאת כדי שהתלמידים יפסיקו "להסתובב" על כל המשתמע מכך. שנית-יש להסביר לנציגי כל צד מהו גישור,במה תורם,ועל ההליך בפרוט. הבעייה היא שגם למורים וגם לסגל הבכיר באוניברסיטה מספר נציגים,וגם ביניהם קיימת מחלוקת.עח כן-לאחר ההסבר-רצוי שנציגי אותו ציבור ישבו וינסחו לעצמם דרישות מפורטות.ואולי זה השלב הראשוני.. יש עוד דרך לפתור הבעייה:בוררות.ואז ההלטה תהייה סופית,ללא אפשרות לערער אלא אם היה פגם במהות ההליך.ודרך זו נראית לי ממש לא רצויה,ולא מתאימה לנושא הגישור.
"לא אוהדת" לגבי השובתים.על כן סבורה ככל שימשיכו השביתה-יזכו פחות באהדת הציבור,ויאבדו את "חלון ההזדמנויות" לפתרון הבעיה.(או שמא כבר אבד המומנטום החשוב הזה?)