ביתר ירושלים אימפריה

אור.ג

New member
ביתר ירושלים אימפריה

שלום לכל אוהדי ביתר אני ילד בן 10 ואוהד ביתר משאני זוכר את עצמי אני מאחל לקבוצה הצלחה ומקווה שהיא תתחיל לעלות על דרך המלך ושמח שנפתח סוף סוף הפורום הזה אז לכל האוהדים תבואו למשחקים ותמשיכו לדחוף את הקבוצה ולעודד אותה נקווה לימים טובים היום לא הלכתי לבה"ס וראיתי בחדשות בבוקר בערוץ 2 כל חצי שעה את הגולים של הפועל ת"א אתמול זה הכעיס מאד בגלל שבן כספית אוהד הפועל אז בתכנית שלו מבזבזים זמן בחדשות להראות משחק ליגה אם זה היה משחק טוב שלנו אני בטוח שכל חצי שעה לא היו מראים את השערים לצומת לבכם
 

בודי

New member
זה לא חדש שהתשקורת עויינת

כולם אוהדי הפועל, והכי מצחיק זה בחדשות בערב לראות את מיקי חיימוביץ´ האדומה ואת דני רופ השחור צהוב (איך לא..) יורדים אחד על השני...... go danny!
 

צהוב.

New member
אהלן אור

אל תשכח אף פעם...לבית"ר יש הכי הרבה אוהדים בארץ,ואת זה רואים איפה שצריך לראות את זה...ביציעים. לא חוכמה להיות אוהדים בלי להיות ביציעים,ומי אם לא בית"ר עושה את זה הכי טוב. אתה חלק מקבוצה ענקית שקוראים לה אוהדי בית"ר...יש הכי הרבה כאלה...בארצנו. ובקשר לטלויזיה..ככל שתגדל יהיו לך מלא מלא שערים בזכרון,אז הגולים של הפועל תל-אביב ואחרים יראו לך מצחיקים מול ההתרגשות של גול של בית"ר. אני לפחות...מדמיין לי גם ת´קהל הצהוב...הר הגעש יחזור להתפוצץ... אוחחח...וכדורים מפרפרים ברשת...שיהיו לנו עוד...אמן. יללא בית"רררררררר.
 
למעלה