במחשבה שניה,אם זה הליכוד-אוי לנו.

לצערי אחינו בשמאל לא מסכימים עימך

ריאליסט אומר שאני לא ליכודניק. ארלוזורוב טוען שאני נושא את שם הליכוד לשווא. מעניין אותי אם מישהו מהם שם פעם בחייו פלייר בתיבת דואר בשביל הליכוד. אם מישהו מהם שילם אחוז מהמחיר האישי שאני שילמתי בגלל שאני ליכודניק. אם מישהו מהם הצביע אי פעם מחל (דגש על "מחל", ולא שרון או ביבי). כל זה לא מפריע להם לדבר בשם מפלגתנו ובשם מנהיגה האלמותי, שבחייו סבל כל כך הרבה משינאת השמאלנים באשר הם.
 

pilovich shahaf

New member
אני לא מבין למה מטריד אותך

מי זה ריאליסט או מי זה ארלוזורוב הוירטואלי שכותב כאן, זה לא צריך לעניין אותך בכלל, בזה שאתה עוסק ומתעסק אתם ובקושיותהם המגמתיות אתה מוסט מהשגת מטרתך שלשמה הוקם הפורום הזה בניהולך. חג שמח. מבחן התוצאה. פ"ש.
 
בוא אסביר לך...

איני מוטרד מכל הגיגיהם רווי השינאה האישית והפוליטית. לכל אלה התרגלתי כבר מזמן: כל חיי שגררתי את הליכוד נגד עשרות השמאלנים שהקיפו אותי. אך כשאומרים לי שאיני מייצג כהלכה את התנועה ואת המנהיג שאני נושא את שמו, אני מתחיל להיות מודאג, כי אין דבר שאני רוצה לעשות פחות מאשר להזיק להם. לפיכך החלטתי לפנות לאנשים כמוך, כדי שיביעו את דעתם. אני תמיד קשוב לביקורת, בתנאי שהיא באה מצד אנשים שיש להם הזכות והיכולת להשמיע אותה. מבחן התוצאה- בלי שום ספק.
 
למעלה