בקשה מגולשי הפורום

inbale

New member
בקשה מגולשי הפורום../images/Emo104.gif

אני מצטרפת להצעתם של שני חברים טובים שותפי לניהול פורום אלימות בחברה הישראלית ומנהל פורום נפגעי פעולות איבה ומבקשת שתצרפו לשימכם את האייקון של הדגל כסמל לחוזק הלאומי שלנו. הפורומים נראים שונה ככה. תודה!!
 
בוצע...../images/Emo43.gif../images/Emo104.gif

ויבוצע גם בפורומים שלי... חג שמח הרבה בריאות
אמנון מרגלית
 

inbale

New member
סרטון קשה לצפייה על המצב בארץ../images/Emo104.gif

מדובר בסרטון נוגע ללב וחשוב עם תמונות על המצב הנוכחי במדינה. לא מומלץ לצפיה למי שמעונין להמנע ממראות קשים - הסרט עלול לעורר טריגר !!!!
 
סרט מאוד מאוד חזק ../images/Emo104.gif

למרבה הצער תמונות שניסינו למנוע הפצתן באינטרנט מוצגות בסרט הזה חן
 

inbale

New member
אני מתנצלת על הבאת הקישור../images/Emo104.gif

הלינק לסרטון הנ"ל מופיע במספר פורומים בתפוז ואני סבורה שכאשר זה מופיע כחלק ממערך הסברתי ובצורה של סרטון עם אזהרה על כך שהוא עלול לעורר טריגר ,ובכך מאפשר לאדם הצופה להחליט האם לראות אותו או לא , זה שונה. אם הסרט הנ"ל פוגע במישהו אני מוחקת את ההודעה ואתנצל. אין לי שום כוונה לעורר פרובקציות כאן. הסרט פשוט ריגש אותי מאוד והוא עשוי יפה. בפורום בוואלה אגב הופיעו תמונות זוועה הרבה יותר חמורות מאילו שבסרט. לצערי צפיתי תמונה תמונה במה שהופיע שם לפני שהוא הורד (החברה במיון היו סקרנים לראות אותן)
 
אין סיבה להצטער ../images/Emo104.gif

הסרטו כמו שכבר ציינתי הוא מרגש ומאוד חזק ורוב התמונות שם היו חזקות לא בגלל הדם או הפציעות לדוגמא : הילד הבוכה מאוד ריגש אותי אבל לדוגמא הייתה שם אותה תמונה מקפה מומנט של אנשים שרויים על הריצפה עם כל הדם מסביב והכל הרבה אהבה
חן
 
"הדבקנו" את פורום פאלם..../images/Emo43.gif../images/Emo104.gif

והלבשנו אותו בדגלי כחול לבן (פורום 92)... חג שמח הרבה בריאות
אמנון מרגלית
 
למעלה