בקשר לפרק של היום יש לי 2 שאלות:

python 4

New member
בקשר לפרק של היום יש לי 2 שאלות:

1. טרייסי הזו זו אותה אחת שהיתה פעם שסתם עברה החלקת שיער וניתוח פלסטי קל, או שזו שחקנית אחרת לגמרי? 2. יהרוג שם מישהו פעם אחת לסיים שיחת טלפון במילה 'ביי'? אשלי לא נעלבה מזה שאחרי זהיא הזמינה את ג'יל לאיחוד משפחתי מרגש האחרונה טרקה לה את הטלפון בפרצוף?
 

Charmed24

New member
פרק #6713

כן זו אותה טרייסי משנת 1982 ועד היום... בט מייטלנד זה שמה. לא להאמין שהיא מבוגרת מאיילין דייוידסון רק בשנה אחת... אבל זה בעיקר בגלל שאיילין כזאת מתוקה ונראת כ"כ טוב
הפרק הזה שודר במקור ב-16.9.99, מה שאומר שאשלי שם בת 40 וטרייסי בת 41, תודו שאשלי נראת הרבה פחות
והמצחיק הוא שטרייסי היא הבת הקטנה, ואשלי קוראת לה "baby sister"
 
שאלה למומחה מס' 1 של צח"מ

(קרי: שחר!) איך ויקטור השתלט בעבר על ז'בו? למה ג'ק מאשים את עצמו? ובכלל איך הוא הקים את תעשיות ניומן, במקור קתרין הקימה את המפעל מהכסף של פיליפ לא?
 

Charmed24

New member
מה../images/Emo35.gif איזה שטויות../images/Emo70.gif

ז'בו של ג'ון אבוט... לקתרין יש את תעשיות צ'נסלר שזו הייתה החברה של פיליפ וממש אין קשר בין השתיים. ג'ון הוא המייסד והמקים של ז'בו. האבוטים החליטו למכור את ז'בו בבורסה, למרות שזו הייתה חברה פרטית, אבל ג'ק רצה להרחיב אותה. בהתחלה ג'ון לא הסכים, אבל ג'ק לחץ עליו והוא השתכנע. בנתיים ויקטור רצה לנקום על זה שג'ק וליאנה כתבו עליו את 'חסר רחמים. הייתה ישיבה סודית ביותר שבה הנהלת ז'בו החליטה למכור בבורסה, אבל החליטו לעשות את זה בלי הודעה מראש ולדקות ספורות עד שיקבלו מספיק כסף, וככה הציבור יוכל לקנות מניות בודדות מהחברה, והשליטה תישאר אצל משפחת אבוט. אבל דייויד קימבל שהיה המזכיר של ז'בו, מכר את תדפיס הישיבה לויקטור, וכך ויקטור נערך מראש לקנות לבדו את כל המניות. מה שויקטור עשה זו עבירה פלילית כמובן, כי היה לו מידע פנימי, ואם יידעו על זה הוא ילך לכלא, אבל זה מעולם לא התגלה...
 
לא הבנת ../images/Emo163.gif

השאלה היתה בגדול על ויקטור, כך ששאלתי איך הוא הקים את תעשיות ניומן, ממה הוא בעצם התחיל, הרי הוא לא נולד עשיר... ולפי הבנתי קתרין איכשהו עזרה לויקטור בעניין. ברור לי שאת ז'בו ג'ון הקים.
 

Charmed24

New member
אותו דבר ../images/Emo163.gif

הוא הקים את התאגיד בעצמו, הוא התחיל מאפס כשהיה ילד מסכן בבית יתומים. כשויקטור הגיע לסדרה ב-79, קתרין שכרה אותו לנהל את תעשיות צ'נסלר, אבל זה בלי קשר... אגב, כשניקי התחתנה עם ויקטור, היא איחדה אותו עם אמא שלו קורה מילר, ועם אחיו מט מילר. ויקטור ניסה לשדך לאשלי את מט, אבל בסוף כידוע הוא בעצמו התאהב בה, ואז אשלי נכנסה להריון, אבל עשתה הפלה יזומה, ואז עברה התמוטטות עצבים, הלכה לאיבוד, ובסוף אושפזה במוסד פסיכאטרי, שם הכירה את בעלה הראשון, הפסיכיאטר סטיבן לסיטר ז"ל.
 

Dawn12

New member
מה שידוע לי בעניין

זה שויקטור הגיע לג'נואה סיטי בשנת 1980 כדי לנהל את תעשיות צ'אנסלר עבור קת'רין. ממה שידוע לי, הוא כבר הגיע לעיר בתור אחד האנשים העשירים והמשפיעים בעולם, אדם שצבר עם השנים הון עתק שעם הזמן הפך למה שאנחנו מכנים כיום ניומן אנטרפרייז. ויקטור לא הקים את המעצמה שלו בג'נואה סיטי ולכן אני לא חושב שהראו לצופים את התהליך שהוא עבר כדי להקים אותה.
 
../images/Emo51.gif שחר

ויקטור הגיע רק ב-1980? חשבתי שהוא שם כבר מ-77! אז רגע, הוא עבד ב"ניומן" ביחד עם "צ'נסלר" במקביל? ומה קרה לתעשיות צ'נסלר? היום כבר אין, לא? ויקטור רכש את החברה והרחיב אותה במסגרת "תעשיות ניומן"? קתרין הרשתה? היא מקבלת לפחות תמלוגים?
 

Dawn12

New member
../images/Emo6.gif ידידנו הקסום מס' 24

טוען שזה ב-79' ובכל מה שקשור לעברה המפואר של הסדרה הוא המקור הראשון שאמור לדעת, כך שזו כנראה השנה. לגבי השאלות הנוספות שלך, אני ממש לא יודע תשובה מדוייקת אבל מה שכתבת נשמע לי הגיוני בהחלט.
 

Charmed24

New member
ויקטור

הגיע ב-79 ניקי הגיעה ב-78, (אבל השחקנית שאנחנו מכירים הגיעה ב-79) פול הגיע גם ב-79 ג'ק וג'ון ב-80 אשלי וטרייסי ב-82 קריקט ב-84 בראד ב-85 נינה ב-86 להמשיך
 

Charmed24

New member
בכיף

כמובן ג'יל וקתרין מ-73 דיאן מ-82 אם זה נחשב לה עדיין ויקטוריה (בת ה-15) 90 ניל, ראיין, אוליביה 91 בולדווין 92 קול 93 ניק (בגרסתו הבוגרת), שרון, מלקולם 94 גרייס, טוני 96 טרישה, מייגן 97 קאלי 98 בילי (הנער
), מק, ראול, ג'יי טי 99
 
למעלה