בקשר לפתיחת הליגה..

dirtrider

New member
בקשר לפתיחת הליגה..

האם זה נכון שמירוץ האנדורו הראשון בליגה של השנה יהיה ב- 2.2.2002 בנחל צין? ד"א כמה עולה להשתתף? והבנתי שביטוח עולה 70 דולר.. אם יש לי ביטוח חובה אז עדיין חייב לעשות ביטוח מירוצים?
 
הודעה ראשונה של קולרגול בפורום

צדק כרובי סוף סוף נכנסתי הבייתה ו.. כולי שמחה וצהלה יש לנו פורום !!! אז ככה ידידי נכון וחצי ..שהמירוץ הראשון בליגה יהיה בתאריך 2.2.2002 המירוץ לא יהיה בנחל צין! אלא בחבל הבשור ליתר דיוק בנחל חצרים ביטוח עולה 200$ לשנה בכיסוי מופחת ו300$ לשנה לכיסוי גבוה יותר עלות המירוץ 150 ש"ח קולרגול ( מאושר )
 

dirtrider

New member
תודה על העזרה...

אבל אי אפשר לעשות ביטוח למירוץ יחיד ב 70 דולר?
 
אפשר לדעתי זה עלה ועכשיו זה עולה

100$ תאמין לי לא שווה מנסיון חוץ מזה על איזה חגב אתה רוכב ? תן קצת פרטים נסיון ברכיבה , מירוצים בעברך , ציוד מיגון יש ? קולרגול
 

dirtrider

New member
חח אלק עבר מירוצים

ביום שבת שעברה הייתי במחצבה (חלק מהמסלול המתוכנן לתחרות) ואחד המכרים שלי שהוא אחד מאלה שארגנים תמסלול אמר לי לבוא להתחרות... אני רוכב על דיטי 50 יש :קסדה (ומשקפיים), מגפיים, מגיני ברך ומגיני מרפקים.. לפי דעתי מספיק וניסיון של חצי שנה (נטו נסיעה בשטח עוד מהיום הראשון אסור לי לנסוע בכביש..) ורציתי להשתתף כדי לדעת איפה אני בהשוואה לשאר הרוכבים הצעירים.. אי אפשר להשתתף בלי הביטוח הזה במירוץ? (ביטוח החובה לא מספיק?)
 
שמע בגדול עדיין לא נסגר בעמותה

אם חובה להשתתף עם ביטוח או בלעדיו תשובה ברורה יותר אני מאמין שתהיה מחרותיים קולרגול
 

dirtrider

New member
תודה

לא, צביצב אין לי... זה עולה 400 מרשרשים אם אני לא טועה?
 
למעלה