ברוק לסנר-יצליח ב-UFC?

t-man

New member
ברוק לסנר-יצליח ב-UFC?

ברוק לסנר מתאבק ה-WWE לשעבר שסיים הקריירה שלו באירגון בדרך מכוערת התחיל את קריירת ההיאבקות שלו ב-2/6/2007 בקרב נגד מין סו קים באירגון K1 כהסתיים בניצחון של לסנר. ב-UFC 77 הוכרז כי לסנר חתם באירגון ויתחרה נגד פראנק מיר ב-UFC 81. מה דעתכם על לסנר: בתור אוהדי היאבקות(חלקכם לפחות)-האם הייתם רוצים שלסנר יצליח באירגון?האם לדעתכם הוא יצליח?האם הוא ינצח את פראנק מיר-אלוף במשקל כבד של ה-UFC לשעבר(שלמרות שהוא אחרי תאונת דרכים קשה הוא עדיין מסוכן)והאם בכלל לסנר יהיה מועמד לאליפות במשקל כבד?
 

favor

New member
אני חושב

שהקרב של לסנר נגד מיר קודם כל יהיה קרב צמוד, זה בכלל לא הולך להיות אותו סרט כמו נגד קים. לדעתי בקרב הזה מיר ינצח, אבל הוא יעשה זאת בהחלטת השופטים, דבר שישמור על מעמדו של לסנר כלוחם טירון אבל משהו מבטיח למשקל הכבד. לדעתי העתיד של לסנר יהיה תלוי אך ורק בו. כדי להיות מועמד לתואר, דבר שלא יקרה, הוא יצטרך לבנות ריצה של 3-4 ניצחונות מרשימים על שמות גדולים ב-UFC. וכמו שאנחנו מכירים את לסנר, בטח בנצחון הראשון שלו הוא ידרוש 2 מליון דולר לקרב, ובהפסד הראשון שלו יימאס לו והוא יעבור לקריירת שירה.
 

talhorm

New member
כשהשאלה הייתה

לפני שלסנר חתם בUFC, האם ברוק לסנר יצליח בMMA או לא, אני זוכר שהייתי בדעה של כן הוא יצליח. אבל עכשיו אחרי שלסנר חתם בUFC... ונתנו לו קרב של אשכרה "Pick your poision" של הUFC.... היכולת של לסנר היא שהוא מתאבק טוב והשמועה אומרת שיש לו גראונד אנד פאונד מעולה, את הקרב הראשון שלו הוא ניצח בהכנעה אחרי GNP. אבל וואלה, פרנק מיר... יש לו גם סטאנדאפ לא רע, והקטע שאיך שזה נראה כרגע הוא גראפלר טוב יותר מלסנר, הוא טוב בJJ ואם הוא הכניע את טים סילביה הוא בטוח מסוגל לעשות את זה גם ללסנר. והקטע הוא שפרנק מיר כבר ממש לא DRAW גדול בUFC ועם כל השמות החדשים שיש בHW האוהדים לא רואים בפרנק מיר מאיים לתואר, אבל הוא יכול לנצח כמה חבר'ה שכן מאיימים\מועמדים לתואר לדעתי, אני חושב שיש לו סיכוי מעולה מול גונזגה למשל... אז זה בעיה, כי הפסד פה של לסנר יכול להזיק לו בגדול, וניצחון של לסנר יוכיח שהוא לא צחוק...אבל עדיין יצטרך להבחן מול יריבים שנחשבים ליותר חזקים בדוויזה כדי לבסס את מעמדו, אבל למיר יש הרבה יותר מה להרוויח פה עם הוא מנצח DRAW כזה גדול כמו לסנר. בקשר לתואר - אני חושב שהוא יקבל הרבה קיצורי דרך אם הוא רק ינצח, כי הוא DRAW ענקי כמו שרשמתי, אני לא אתפלא אם הוא יקבל טייטל שוט אחרי ניצחון על מיר.
 

IshMaElf

New member
לסנר אתלט מוכשר, מאוד עוצמתי, הוא יכול להיות

השון שרק של המשקל הכבד, עם אימון נכון יש לו פוטנציאל להיות בטופ.
 

ofiris

New member
מיר בהנכעה.

צריך יותר מיכולות היאבקות בשביל הUFC.
 
אי אפשר לדעת, נדע רק אחרי הקרב נגד מיר

היריב הקודם שלו (שהוא כ"כ נחות שלא טרחתי אפילו לחפש את שמו) לא הציב לו אתגר כלשהו שבו יכולנו לראות מה הוא למד... אני מקווה שמיר יעשה את זה ואז נוכל לדעת סופית אם לסנר שווה את הכסף או לא.
 

talhorm

New member
אבל אחרי ניצחון

הוא שווה יותר כסף כי הוא מוכר יותר PPV'S לקרב הבא שלו, והקרב הבא שלו סביר להניח יהיה נגד יריב שגם נחשב לאחד שמוכר PPV'S. ואחרי הפסד... פחות.. ואחרי עוד הפסד בכלל.. ואחרי עוד הפסד הוא מדרדר למצב שהוא בקושי נמצא בקארד הראשי אפילו ששמו ברוק לסנר. אם זה מישהו אחר, אחרי 2-3 הפסדים רצופים, סביר להניח שהוא ימצא את עצמו מחוץ לUFC. בקיצור כה כרגע מה שמושך את האוהדים ומה שימכור PPV'S בנוגע ללסנר זה לא הכישורים שלו, אלא שמו הגדול... אבל בהמשך אם הוא יפשל הקהל יהיה קצת אדיש אליו, ואם הוא יצליח? הוא יהיה בMEGA FIGHTS נגד קרו קאפ, נוייגרה, אורלבסקי וישבור שיאים בקניות PPV'S.
 

sandman2

New member
לדעתי כן

יש לו את הבסיס הכי טוב שיש - גריקו רומן והיאבקות חפשית. הוא מתאמן על עמידה כבר למעלה משנה ככה שסביר להניח שגם בזה הוא יודע משהו אם כי נגד מין סו קים לא יצא לו להשתמש בזה ואני מאמין שנגד מיר הוא יצטרך קצת... לדעתי מיר הוא מבחן מושלם בשבילו והוא כנראה יעבור אותו בהצלחה לגבי היותו HW דומיננטי? לזה יש עוד זמן
 

באסטר1

New member
השאלה הנכונה האם קורט אנגל יצליח?

אחרי כמה קרבות של לסנר במידה והוא יצליח קורט אנגל יתחיל לקנא בו. אנגל כבר הרבה זמן רוצה להלחם בקרב כזה הבעיה שלו שהוא לא משקיע או ישקיע באימונים בגלל גילו. במידה ולסנר יצליח לדעתכם אנגל גם צפוי לעשות מעבר?
 

Alon316

New member
לדעתי לא

אנגל נמצא בשלב בקריירה שהוא בקושי מצליח לסחוב קרב רגיל, שבו - עם כל הכבוד שיש לי לרסלינג, ויש כבוד עצום - הוא לא עובר חצי ממה שהוא יעבור בMMA. אם הוא יכנס שם לזירה - הוא יפסיד על הסיבוב הראשון לדעתי. ולגבי לסנר, הוא יכול להצליח, אבל אני רוצה דווקא לראות אותו מפסיד
 

IshMaElf

New member
בן כמה אנגל?

אני יודע שמדובר במתאבק מעולה מחזיק ברקורד שלו מדליית זהב בהיאבקות, הבעיה היא שהוא לא יודע מה זה גרפלינג (גם לסנר לפי הבנתי קיבל בית ספר ממאט יוז באחד האימונים על הקרקע) ובמיוחד מה זה סטרייקינג ויהיה קשה להכניס אותו בשלב כזה לספורט במיוחד עם התחרות בטופ של הUFC .
 
למעלה