ברית מילה בעד או נגד?

ברית מילה בעד או נגד?

את האמת אני לא ממש יודע, אבל נראה לי שאם הטבע ברא אותנו עם עורלה אז כנראה שהיא נחוצה, אני חושב שעם עורלה זה יותר בריא, מה דעתכם?
 

worrywort

New member
עורלה זה לא אפנדציט

לעורלה יש תפקיד חשוב בלשמור על הלחות של העטרה ובייצור סמגמה.
 
אוי אוי !!!!! איפה הסמגמה שלי??!?!?

צריך לכרות את כל האיברים הלא נחוצים!!!! בראש ובראשונה צריך למצוא דרך לכרות את המוח בלי לפגוע בתפקוד! אפשר להחליף את הלב בלב מלאכותי שכבר קיים בשוק. שיניים אפשר שתלים לבנים בוהקים ויפים. עיניים אפשר אלקטרוניות כי המוח ממילא מוחלף, וגם אם לא מוחלף אז פותחו כבר עיניים אלקטרוניות שעיוורים משתמשים בהם, אבל זה בשלבי ניסוי ואין לזה הרבה פיקסלים. אוזניים זו בעיה כי צריך שערות שמיעה מיקרוסקופיות, אבל בעיקרון אפשר לחקות את הפעולה של שערות שמיעה על ידי נגן MP3 שישדר ישירות למוח תעמולת בחירות למפלגות החרדיות ופסוקי גמרה, משנה וקוראן. ריח זה הבעיה בהא הידיעה כי כדי לזהות כל כך הרבה הרכבים כימים כמו שהאף יכול לזהות צריך כיום מעבדה שלמה, אבל אפשר להדביק במקום האף מתקן שיזהה עשן סיגריות ויצפצף. את השיער לא צריך, ניתן לחבוש שערות מטאטא על הראש. את כפות הרגליים ניתן להחליף בקפיצים וכך אנשים יהיו קלילים יותר. אבל לעולם, לעולם אל תשנו את השפם, כי השפם תמיד נופל, וקם!
 
לאפנדיציט יש תפקיד חשוב מאד

בשמירה על האופציה האבולוציונית לאכול שיחי גרניום.
 
אני בעד הנגד

אבל מצד שני אני נגד הבעד! אני גם נגד נגד הנגד! בקיצור, אני בעד בעד הנגד! ולכן אני שואל את הדתיים החכמים כל כך שבפורום- האם אני נגד או בעד הנגד? או נגד הבעד? או נגד נגד הנגד?
 
למעלה