ברכות חמות על פתיחת פורום חשוב זה
ברכות חמות על פתיחת פורום חשוב זה
הבן שלי צריך לעלות בשנה הבאה לכתה א. (מאובחן כמחונן, עשינו איבחון פסיכודידקטי באופן פרטי במכון ידוע.) אנחנו יודעים שבמקום שבו אנחנו גרים בית הספר לא נותן מענה לילדים כאלו, ואנחנו מחפשים פתרון חלופי. המזל הוא שאנחנו גרים בשכירות ואנחנו מחפשים בית במקום אחר בהתאם לבחירת בית הספר שיהיה הכי טוב עבור הבן שלנו. אני במקצועי גננת והחינוך של הילדים הוא במקום הראשון ולא רוצה שבית הספר יהפוך להיות בייביסיטר. (הילדים שלנו כולם בשנים הראשונות גדלים בגנים קיבוציים שנותנים את המקסימום עם צוות גדול וכמות קטנה של ילדים) אנחנו ערכנו כבר טיול במספר בתי ספר קיבוציים שהם לא גדולים והכיתות לא גדולות שאנחנו מקווים ששם יוכלו לבוא לקראת ולתת לו העשרה מתאימה במסגרת הכתה הרגילה. השאלה שלי מה הכי חשוב לדעת בסיור שלנו בבתי בספר הללו, ואיך אנחנו יכולים להיות בטוחים שאכן הילד יפול על מורה שאכן תהיה מוכנה לתת לו את המענה המתאים במסגרת הכתה הרגילה. בשני בתי ספר שהייתי אמרו שיש לקיים שיחה מקדימה עם היועצת ולבקש שידאגו לתוכנית אישית עבור הילד שלנו, אבל כמובן הכל תלוי במורה שהוא יפול אצלה אם היא בעלת מוטיבציה או לא. עיזרו לי לעשות את הדבר הנכון. הבן שלי כאשר אין לו אתגרים הוא פשוט משועמם ומגיע למצב שהוא יכול להפריע לכולם וחבל. אשמח לשמוע את חוות דעתכם. יעל
ברכות חמות על פתיחת פורום חשוב זה
הבן שלי צריך לעלות בשנה הבאה לכתה א. (מאובחן כמחונן, עשינו איבחון פסיכודידקטי באופן פרטי במכון ידוע.) אנחנו יודעים שבמקום שבו אנחנו גרים בית הספר לא נותן מענה לילדים כאלו, ואנחנו מחפשים פתרון חלופי. המזל הוא שאנחנו גרים בשכירות ואנחנו מחפשים בית במקום אחר בהתאם לבחירת בית הספר שיהיה הכי טוב עבור הבן שלנו. אני במקצועי גננת והחינוך של הילדים הוא במקום הראשון ולא רוצה שבית הספר יהפוך להיות בייביסיטר. (הילדים שלנו כולם בשנים הראשונות גדלים בגנים קיבוציים שנותנים את המקסימום עם צוות גדול וכמות קטנה של ילדים) אנחנו ערכנו כבר טיול במספר בתי ספר קיבוציים שהם לא גדולים והכיתות לא גדולות שאנחנו מקווים ששם יוכלו לבוא לקראת ולתת לו העשרה מתאימה במסגרת הכתה הרגילה. השאלה שלי מה הכי חשוב לדעת בסיור שלנו בבתי בספר הללו, ואיך אנחנו יכולים להיות בטוחים שאכן הילד יפול על מורה שאכן תהיה מוכנה לתת לו את המענה המתאים במסגרת הכתה הרגילה. בשני בתי ספר שהייתי אמרו שיש לקיים שיחה מקדימה עם היועצת ולבקש שידאגו לתוכנית אישית עבור הילד שלנו, אבל כמובן הכל תלוי במורה שהוא יפול אצלה אם היא בעלת מוטיבציה או לא. עיזרו לי לעשות את הדבר הנכון. הבן שלי כאשר אין לו אתגרים הוא פשוט משועמם ומגיע למצב שהוא יכול להפריע לכולם וחבל. אשמח לשמוע את חוות דעתכם. יעל