גביע הטוטו: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים

tristan79

New member
גביע הטוטו: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים

הערב (20:45, שידור ישיר בספורט 5+ לייב) במחזור השלישי של גביע הטוטו מצפה לנו מפגש בין האלופה לסגנית. החדשות הטובות מבחינת הסגל הן שלואיס מארין חזר מהפציעה שמנעה ממנו לשחק בשבועיים האחרונים ואפילו טאזמטה התאושש ויתכן שישולב במשחק, כלומר מלבד איתי שכטר (ואמיה טגה, שיפסיד את מירב העונה) כל הסגל צפוי לעמוד לרשותו של מתיאוס, בהזדמנות האחרונה של נתניה להרצה לפני המפגש המכריע ביום חמישי מול וארנה בגביע אופ"א. הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, בוון פרנסמן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ', טל מעבי, שניר גואטה, אלמוג כהן, שליו מנשה, פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה.
 

tristan79

New member
איזה שחקן... איזה חלוץ...

4 משחקים רשמיים - 3 שערים. ומה שמצחיק, אפילו אי אפשר להגיד שקיויו מרגיש עומדים לנפות אותו ומשקיע יותר על הדשא, ממש לא, בארבעת המשחקים האלו הבחור הגדול שיחק רע, אבל הבקיע שלישייה...
 
וזאת הבעיה

שחקן גרוע אבל היחיד שמספק את השערים לקבוצה. אני בטוח שמתיאוס מעוניין לשחרר את קיויו, אך במצב הנוכחי זה נראה בלתי אפשרי.
 

...Blue

New member
קיויו חלוץ מטרה נהדר..

שלושה שערים מארבעה משחקים זאת תפוקה שכל חלוץ מייחל לה.. הוא חלוץ שיכול להיות גרוע משחק שלם, אבל בדקה אחת יכול לעשות את ההבדל.. מה שצריך לדעתי זה חלוץ טוב לידו (שכטר שימוקם קצת מתחתיו, יכול בהחלט להתאים ואז אוקוצ'ה יורד לספסל ואסור לשכוח את טאזמטה המצויין שיחזור לכושר משחק מלא.. יש מצב שגם בלי רכש נוסף, יש לנו קבוצה לצמרת ואולי אולי...מקום אחד למעלה מהשנתיים האחרונות..
 
למעלה