גולשים בזמן 5x17 - עין הסערה

גלבטרון

New member
גולשים בזמן 5x17 - עין הסערה

לבסוף, הסיפור של מלורי .נגד. קוויין הגיע לסיומו. השניים מאוחדים לעד לצמיתות וקולין.... ובכן קולין או שנהרג בתוך חור התולעת, נע בין יקומים ללא הפסקה ו-/או שליטה או שהוא תקוע היכן שהוא ביקום אחר (האופציה השניה ניראת הכי הגיונית) - אבל לפחות הוא קיבל איזכור לפני שהעונה/סידרה הסתיימה. וגם גייגר קיבל לבסוף סוף (מוות), לפחות זה עוד אוייב אחד פחות שהגולשים שלנו לא יפגשו עוד. בפרק הזה ג'רי אוקונל נתן אישור כדי שיעשו שימוש בדמותו על מנת לתת סגירה לדמות שלו (תמונת הפנים נלקחה מהפרק הראשון של עונה 4). אגב, במקור הפרק הזה היה אמור להראות באופן שונה לגמרי. היקום שיצר גייגר היה אמור להיות מורכב ממס' עולמות קודמים שבהם בקרו הגולשים (הצילומים היו נעשים ע"י המגרשים/תפאורות של אולפני יוניברסל) ובעולם הזה היו צריכים להיות דמויות מוכרות שהגולשים פגשו בעונות 4 ו-5 (כמו: ליפשיץ', הולי בעלת מלון הרוחות, קוליטר הקרומג והאל הברמן). אך התסריט הזה נזנח מכיוון שהעלילה הייתה יותר מידי דומה לזו של הסרט קזבלנקה והכותבים לא רצו לעשות חיקוי/מחווה זהה כזה (מעניין שהדבר לא הפריע להם בעבר). אגב, למי שזוכר, השחקן ג'יי אקובונה שמגלם את עובד המלון סטו גילם בעבר את בן סיגל השלישי בפרק המערב הפרוע ובתור ד"ר טסלר בפרק הזומבים שבעונה 4. ומי שם לב ששוב צוות ההפקה השתמש בסט של "בחזרה לעתיד" בסוף הפרק? מעניין עם ד"ר אמט בראון יכול לעזור לגולשים שלנו? בכל מקרה, זהו ידידי, מחר הפרק האחרון לעונה ולסידרה ואז הכל שוב מההתחלה.
 

Freemee

New member
אחח איזה פרק!

פרק טוב מאוד שסוגר כמה קצוות. השחקן שמגלם את עובד המלון גם מופיע בסטארגייט SG-1 כמייג'ור קאוואלסקי למי שמכיר
זאת עוד לפני שעשה הופעת אורח בגולשים בזמן. גייגר מת וטוב שכך. דווקא היה נחמד אולי התסריט המשני. יאללה עוד פרק! הפרק מחר זה הפרק האחרון
אבל הפרק מחר פרק קצת הזוי אבל טוב.
 

yarivito

New member
אבל היה משהו מטומטם

בסוף הפרק... רק אחרי שגייגר נורה אז הוא החליט לתת לדיאנה את הדיסק...מדוע לא הביא לה קודם? כשהם בדיוק עמדו לגלוש?
 
יש דבר אחד שאני לא מבין .......

שמגי שואלת את רמברנט בראון מה מציק לו , הוא אומר לה שהוא רוצה להגיע כבר לעולם הבית שלו ולהפסיק עם כל העניין של הגלישה , עכשיו השאלה היא הרי העולם שרמברנט רוצה להגיע אליו זה העולם של של תחילת העונה ה4 (כי הוא חושב שזה עולם הבית כי ככה קיוון אמר לו , שמתי קווין בדק עולמות מקבילים עם מגי בעונה ה3 , ויש בכך ספק אם זה אכן עולם הפיילוט שממנו הם גלשו בפרק הראשון של העונה 1 , אבל מה שקווין אמר לרברנט נקבע לרמברנט בתודעה שזה עולם הפיילוט המקורי שלהם בלי לבדוק את העולם הזה לעומק כי אחרי שרמברנט ווייד גלשו בפרק האחרון של העונה 3 הקרומגס ישר פלשו לעולם זה, ולקחו את רמברנט לכלא, ולא היתה אפשרות לרמברנט לבדוק אם זה אכן עולם הפיילוט המקורי, כי הוא הסתמך על קווין שבדק את השער אם הוא עושה רעש , וקווין ראה במקרה את התליון שהוא עמד לתת לאמא שלו עונדת אותו , ובכך הגיע קווין למסקנה שזה עולם הפיילוט , אבל אנחנו הצופים בסדרה יודעים שזה לא עולם הפיילוט המקורי אלא עולם דומה, כי בעולם הפיילוט שלהם הגנן תיקן את השער בחצר והשער כבר לא עושה רעש ) , והרי ידוע שבעולם זה הקרומגס שולטים .
 
למעלה