דנה אינטרנשיונל חדשות ועדכונים,!!!

דנה אינטרנשיונל חדשות ועדכונים,!!!

גולשים יקרים, דנה אינטרנשיונל תמונת מצב 16/8/03 חדשות ועדכונים: 1- ביום שני שעבר, התקיימה הופעה גדולה של דנה אינטרנשיונל בקניון הזהב בראשון לציון, (דנה נוהגת להופיע שם לפחות אחת לשנה), מנהל הקניון מסר בתגובה שההופעה היתה יפה ומושקעת, ובכל פעם שדנה מגיע להופיע בקניון הקניון הכי עמוס שיכול להיות.! יפה לך דנה! 2- בקרוב!!! צינקוומילה 2003 יוצא על גבי סינגל במהדורה מיוחדת לאספנים עם כל הסינגלים שדנה שיחררה מהאלבום האחרון שלה "החלום האפשרי", מהדורה זאת יוצאת גם כחלק מעשור לקריריה של דנה. הסינגל של צינקוומילה יכלול את גרסת ההאוס שמתנגנת ללא הרף במועדונים בארץ, + גרסת הפתעה שהולכת להיות משהו מפוצץ במיוחד. להזכירכם הסינגלים שדנה שיחררה מהחלום האפשרים הם: - סיפור קצר, - תחלום, - מכת חום, - החלום האפשרי, - עד היום, - יהיה טוב,. שישה סינגלים כאשר המצליח מבניהם היה "מכת חום" שהפך ללהיט היסטרי! אז יש למה לחכות! 3- האוסף הכפול: כמו גם בקרוב ייצא האוסף הכפול של דנה שבא לסכם עשור של פעילות, האוסף כביכול יכלול שני דיסקים, הראשון יכיל את כל גרסאות ההאוס דאנס לשירים של דנה בניהם: צינקוומילה, פאוור, IM GONE LET , מגנונה, ועוד... ואילו הדיסק השני יכלול בעצם את רצף הלהיטים של דנה החל מהאלבום הראשון ועד לאלבום האחרון. כמו גם יכללו באוסף שלושה שירים חדשים מבניהם בלדה מרגשת ומיוחדת במיוחד! 4- ב 28/8 תתקיים הופעה גדולה של דנה באילת, במסגרת טקס נערת אגו, במסגרת הטקס שעורך ערוץ אגו. פרטים נוספים בקרוב... 5- ביום שני הקרוב ה 18/8 תתקיים ההופעה של דנה במועדון הפורום בבאר שבע במסגרת ליין הגייז החדש HEAVEN , כמובן שכולכם מוזמנים להגיע, ולעדכן אותנו ואותי איך היה,!
6- דנה תופיע כפי שציינתי בעבר בפרק הסיום של הסדרה הקומית גו'ני מתי בדיוק יוקרן הפרק האחרון של הסדרה על כך תקבלו תשובה שבוע הבא.!
וזהו כרגע, כמובן שתמשיכו לקבל עדכונים ודיווחים על הכל באופן רשמי ומסודר כאן בפורום הרשמי והיחיד של דנה אינטרנשיונל! אז תהנו ושיהיה שבת שלום נשיקות
 

aiz1983

New member
שאלה על האלבום האחרון.

כמה עותקים מכרה דנה מהאלבום האחרון - "החלום האפשרי" ? מישהו יודע ?
 
"החלום האפשרי"

דנה אינטרנשיונל מכרה עד היום קרוב ל 15 אלף עותקים מהאלבום החלום האפשרי.
 

aiz1983

New member
פששש... מפתיע.

יותר מהאלבום הראשון .. לא הרבה מעריכים את האלבום הראשון , אבל הוא אדיר לדעתי. כמה מכר יותר ויותר ??
 

שני32889

New member
איזה ליגההההה !!!!!

וואלה מגניב רצח !!!!! יאללה אני מתה שיצא כבר....חחח.....
 
למעלה