דפי הפריסות באתרי

אורי רז

New member
דפי הפריסות באתרי

הוספתי לדף הפריסות באתרי פריסת שלושה קלפים של עבר, הווה, ועתיד. עכשיו יש באתרי עשר פריסות - פריסת קלף יחיד, פריסת שלושה קלפים (עבר, הווה, עתיד), פריסת שאלה, פריסת פנטגראם, פריסת פרסה, פריסת הלב הזוהר, פריסת ריבוע קסם, פריסה קלטית, פריסת בחירה בין שתי אפשרויות, ופריסת זוגיות למערכת יחסים קיימת. המעוניינים בפריסות נוספות מוזמנים לפנות אלי במסרים. מכיוון שאינני מכיר את כל הפריסות שבעולם, רצוי להוסיף לבקשה תיאור (סידור העמדות ומשמעויותיהן)
 

צ ל י ל 8

New member
אני אהבתי מאוד את פריסת עץ החיים

פריסה של 10 קלפים המתארים אדם לפי נושאים בחייו. והעמדות הן: 1. דרכי חשיבה של השואל. 2. תפקוד ביום יום, דרך ההתמודדות עם נושאים שונים. 3. מה מפריע לשואל בהתמודדויותיו היומיות. 4. גורמי עזר לשואל. מה מניע אותו. 5. גורמים מתנגדים לשואל. 6. כיצד השואל רואה את הישגיו עד היום. 7. זוגיות של השואל. 8. עבודה וקריירה. 9. תת ההכרה של השואל. זהו קלף שעליו מתבססת כל הפריסה. 10. הבית הנוכחי של השואל. את הסקיצה קשה לי לתת, אבל זה נראה כמובן כמו עץ החיים. לדעתי פריסה מעולה.
 

צ ל י ל 8

New member
אורי, אתה ע-נ-ק ../images/Emo47.gif

אהבתי מאוד. זוהי פריסה שמניסיוני נותנת הרבה מידע על השואל. תודה תודה
 
פריסת הרגש

פריסת צלב כאשר הראשון במזרח, השני באמצע השלישי במערב. הרביעי בצפון החמישי בדרום, השישי מלמטה והשביעי מלמעלה. משמעות הקלף הראשון - מייצג את השואל בעיני עצמו. משמעות הקלף השני - המקום הרגשי העמוק ביותר של השואל - מאין פועל השואל. הקלף השלישי - כיצד השואל מתקשר עם הסביבה והסביבה אתו. הרביעי הוא עצה חכמה בקשר לקלף 2: מה יפתור את הקונפליקט הרגשי, או מה יעורר רגשות נעימים אצל השואל. החמישי מתאר את דרך ההתמודדות של השואל עם הבעיה הרגשית - באיזה תחום הוא מתמודד (בדרך כלל הפתרון של השואל מושפע מאוד מהיסודות). הקלף השישי מחבר את השואל לידע חדש. איפה הפתרון נמצא, מהו המקום הנגיש ביותר לשינוי רגשי בקשר לבעיה. הקלף השביעי מתאר מגמה התנהגותית של השואל לאחר השינוי הרגשי. הפריסה מתבססת על ההשקפה שאנו מתמודדים דרך הפלחים הדומיננטיים של האישיות שלנו. כלומר, אם אנו "רגשיים", אנו נחפש את התשובה בתחום הרגש, אם אנו "מעשיים", נחפש פתרון חומרי. ההבדל בין עמדה ארבע לעמדה שש הוא שבעמדה ארבע אנו מקבלים תשובה מהפלח הדומיננטי של השואל - איפה הוא רואה את התשובה, או איפה הוא יחפש אותה, ובעמדה שש אנו מקבלים את התשובה מהפלח המושמט - המקום שבו השואל לא רואה התמודדות בדרך כלל. ההסבר הוא מפורט, ולכן אני מצרפת קובץ doc עם פריסת הרגש. תודה, אורי, זה יהיה נפלא בשבילי להתאמן עליה בפריסה אוטומטית.
 

אורי רז

New member
פריסת הרגש באוטומט

לבקורתך הפריסה באוטומט - http://www.tarot.org.il/Spreads/spread_emotion.html אם יש לך תיקונים, אשמח לתקן. אם לאו, אוסיף לרשימת הפריסות האוטומטיות. אודה ואשמח אם תכתבי תיאור מלא של הפריסה לצירוף למסמך הפריסות באתרי, שאוסיף עם קרדיט מלא. אם מסמך ה Word שצירפת מספק מבחינתך, אצרף אותו כפי שהוא.
 
אורי, מה עם פריסת השם המפורש

שלי? היה לך אותה פעם, לא? אני זוכרת ששלחתי לך. אתה רוצה או שזה נראה מסובך מדי?
 

אורי רז

New member
היא מתוארת במסמך הפריסות

אבל לא הייתה פריסה אוטומטית - אני אוסיף אותה ואת פריסת עץ החיים.
 
איזה יופי זה יוצא

וכמה הצעות לתיקון:- א. הקלף הראשון (שאני קוראת לו מייצג) כדאי שיקרא "נקודת ההווה". נראה לי יותר ברור. ב. כדאי להקטין את הקלפים ו/או את הרווחים ביניהם כך שהכל יראה על מסך אחד, בלי צורך לגלגל. זו פריסה עם די הרבה קלפים, ובגלל שקוראים אותה בטורים מאונכים כדאי לראות את השלמות. ג. זאת הערה ממש סתמית, אבל אני פותחת משמאל לימין את הפריסה הזאת, ואגב גם את פריסות השאלה. אין לי מושג למה, סתם ככה התרגלתי, מה שדי מצחיק בתור דוברת עברית. מברוק על הדף.
 

אורי רז

New member
שיניתי את שם העמדה הראשונה

והפכתי את כיוון הפריסה כך שתלך משמאל לימין. לשנות את גודל התמונות לחלק מהפריסות דורש עבודה, וגם ככה היו שהתלוננו שהתמונות קטנות מדי, כך שאני מעדיף להשאיר אותם בגודל הקיים. הוספתי את הפריסה לרשימה בדף הפריסות. תודה על הפריסה והפידבק.
 

SickBar

New member
מצוין. וטוב שהעלת את זה לכאן

אתה עומד להעלות גם פריסות מהספר Designing your own tarot spread? זה היה הוא שרכשת אז נכון? זיו
 

צוף3

New member
אורי - אין כמוך ../images/Emo140.gif

בזכות האתר המדהים שלך והפריסות החדשות נוכל כולנו, חדשים ומנוסים כאחד, ללמוד זה מזה ולהרחיב את ידיעותינו למגוון פריסות, ולא להיצמד תמיד לפריסה הקלטית או לפריסות השאלה, הפשוטות והמקובלות! המון המון תודה לך
 

אורי רז

New member
תודה לכולם על הפידבק החיובי

קודם כל אני אעלה את פריסות השם המפורש והרגש, ואני מקווה שרעיון נחמד שעלה בשיחות פרטיות יהפוך לחידוש מפתיע לטובה בקרוב, ואז אתפנה לפריסות נוספות. לגבי הספר Designing Your Own Tarot Spreads, שנכתב על ידי תרזה מיקלסן ומארי גריר (סופרת מהשורה הראשונה, ובעקבות התכתבות אישית איתה הצטרפתי לקהל המעריצים שלה), מומלץ בחום רב לכל מי שלומד לקרוא בקלפים. בעוד שהרוב המכריע של ספרי הטארוט מתמקדים במשמעויות של הקלפים עצמם ודי מזניחים את השלבים החשובים של ניסוח השאלה ובחירת פריסה מתאימה, הרי שספר זה משלים את החסר - הוא אינו מתעסק כלל במשמעויות הקלפים, ומתמקד בניסוח הנכון של השאלה, בחירת פריסה מתאימה, ובאין פריסה מתאימה פיתוח פריסה חדשה ומתאימה. בספר גם מופיעה פריסה של רב-אמנית מקומית בהמצאת פריסות - בתיה ארליך, מנהלת פורום שייט וימאות כאן בתפוז. הספר הוא חלק מסדרה של ספרים מעולים על טארוט, שעוסקים כל אחד בנושא אחד כמו קלפים הפוכים או פריסות, ושניתן להשיג בחנויות קיטארו.
 
אורי, אתה פשוט נפלא.

אין כמוך. איזה כיף. הפריסה מצוינת כפי שהיא מופיעה באתר. חוץ מזה בהחלט אני אוסיף מאמר על פריסת הרגש ובכלל הפלחים הדומיננטיים והמושמטים שאתם אני עובדת. תודה, באמת, זה משמח מאוד מאוד. ובכלל, אני נהנית לראות את מה שקורה כאן. ממש חגיגה.
 
למעלה