האדמה הקדושה

אד

New member
האדמה הקדושה../images/Emo139.gif../images/Emo88.gif

ארץ ישראל השלמה הקדושה כלל את חצי האי סיני. הליכוד תמיד נילחם על שלמות הארץ,כמו היום באלימות. חצי האי סיני היה קדוש ליהודי הליכוד. בהסכם השלום החזיר בגין את כל סיני למיצרים. אריאל שרון פירק היתנחלויות שהיו בסיני.[ימית]. הליכוד הקיצוני הסכים להחזיר אדמה קדושה לערבים. מה קורה לליכוד.מה הכיוון?למה הזיג זג. שטחים תמורת שלום. השלב הבא:יהודה שומרון וחבל עזה. הקמת מדינת פלשתין. מחזירים את כל רמת הגולן. שטחים תמורת שלום. האדמה הקדושה=הליכוד עובד על עצמו. רק שלום יביא ביטחון
 

.המוסד

New member
אוי אד בבקשה, למה לתת את הגולן?

למה לחזק את הדיקטטורה הסורית? למה לתת לסורים שליטה במקור המים החשוב בישראל?
 
אתה משקר

סיני מעולם לא היה קדוש לליכוד. הראיה לכך: הוא לא נכלל במפת האצ"ל ולא בסמל תנועת החרות. עליית הליכוד לשלטון לא שינתה זאת: הוא מיהר להקריב את סיני כדי לחזק את אחיזתנו ביו"ש. הקריב את הצריח תמורת מה שנתפס עבורו כמלכה. אתה ממשיך לשקר על סמך עובדות שאינך יודע בגלל גילך. בוש והיכלם.
 

ריאליסט

New member
התעמולה של מח"ל לקראת 77....

לקראת בחירות המהפך הראשון ב-1977 הבטיח בגין נאמנה ,שלא תהיה פשרה טריטוריאלית בכל גבול מגבולות מדינת ישראל של אחרי ששת הימים. יותר מזה הוא הבטיח לחיות לאחר פרישתו בישוב בסיניי. לא קשור לגבולות הארץ.זאת היתה הבטחתו. בטח הוא התנגד קשות להוריד ולו ישוב אחד. בפועל-כל סיני עברה למצריים,כל ישובי סיני פורקו וכולם לא בשטחים בעלי צפיפות אוכלוסין ערבית. בגין לא שיקר-הוא הבין ששלום טוב מאדמה. בגין חתם בקמפ דיוויד על אוטונומיה לפלשתינאים הכוללת משטרה חזקה!!! אז דחילק. כשבגין ושליחו שרון פינו במהירות האור את כל סיני,הם היו ציוניים גדולים,אבל כשרבין הנרצח ע"י בן עוולה נאצי(כן הוא נאצי!!!),חתם על הסכם אוסלו וסרב להוריד אף את הפיקטיבית בהתנחלויות,ויותר מזה ,השקיע כסף רב בכבישים עוקפים-הוא בוגד ודינו היה מוות. די לצביעות!!!
 

אד

New member
ריאליסט!../images/Emo51.gif../images/Emo45.gif../images/Emo39.gif../images/Emo39.gif

 
תגובות

1. יגאל עמיר הוא נאצי גם בעיני. 2. אתה מוזמן לפנות לנאומו של בגים במרכז חרות משנת 1975 או 1976 (איני בטוח). בפירוש ציין שיהיה מוכן לנסיגה בסיני). 3. אם הבין שאדמה חשובה מדם, למה בגין הקים 150 התנחלויות וסיפח את הגולן? קצת סותר את טענתך? 4. אוטונמיה- כן. מדינה- לא. 5. משטרה חזקה? תראה לי עוד משטרה אחת עם עשרות אלפי רובים. משטרה= אקדחים, אלות, כמה קרבינים. לטיפול בפלילים ולא כנשק נגד ישראל. 6. רבין לא היה בוגד בעיני וכך גם איש מהשמאל. כל מנהיגי השמאל רוצים בטובת המדינה בדיוק כמוני, אך הם שבויים בקונספציה שהפכה אותם עוורים לחלוטין. 7. בגין הפר את הבטחתו בנושא המגורים בסיני, אך קיים בנושאים אחרים. רבין בקושי קיים אפילו הבטחה אחת: רמת הגולן, אש"פ, גירעון רצחני- כל אלה היו תוצר הליכתו שולל אחרי פרס.
 
למעלה