האם יוסיפו דברים חדשים למשחק?

../images/Emo45.gif../images/Emo222.gif

במיוחד אחרי שאין כבר למה לצפות כי הזכייה כבר נתבצעה ואין שומדבר שווה במשחק שבישבילו ננסה להשקיע...
 

lool3

New member
אז תלכי

1.מתחילת המשחק אף אחד לא הכריח אותך להיות פה. 2.אם את משחקת לפרס את באמת שווה יריקה
 

lool3

New member
את בטוחה?

במיוחד אחרי שאין כבר למה לצפות כי הזכייה כבר נתבצעה ואין שומדבר שווה במשחק שבישבילו ננסה להשקיע..
 
כי הזכייה כבר נתבצעה../images/Emo222.gif

ואין גם טקסים ומצעדים ככה שאין למה להשקיע... שכחתי להוסיף
 

CrazyPenguin

New member
מממ אנשים../images/Emo191.gif|פינגווין|

תראו. ביקשתם הופעות משותפות-קיבלתם. ביקשתם דו"ח כספים מסודר- קיבלתם. ביקשתם שהמשחק ימשך אחריי הזכייה- קיבלתם. זה מאוד לא נחמד לדרוש עוד ועוד דברים. להכין את כל אלה עולה לצוות המשחק כסף, ולדעתי במקום להמשיך לדרוש עוד דברים, פשוט להודות להם על העבודה המעולה שהם עשו עד עכשיו, ולהודות להם שהקשיבו לבקשות שלנו.
 
זה לא סותר אחד את השני.

אנחנו מודים להם, ברור. רק שנהיה משעמם. למי שהגיע לקיסריה ועבר את המליון מעריצים אין שום אתגר במשחק. רק לחזור על אותן פעולות כל הזמן. ובמילה אחת: שיעמום.
 

CrazyPenguin

New member
ממ../images/Emo191.gif|פינגווין|

מי שעבר את המיליון מעריצים ואת קיסריה, יכול להוציא אלבומים שכל יום נותנים לו מלא כסף. לי אלבום אחד כשאני מוציאה אותו מביא לי 4 מיליון. ביום השני 2 מיליון, ובשלישי מיליון. זה מביא יל 7 מיליון... מתוך זה נגיד משכורת יורד 3 מיליון... קיבלתי 4 מיליון רק מאלבומים, וזה הרבה. [ולא החשבתי את האלבומים הקודמים] אבל בכ"מ... למי שעבר את המיליון יש הרבה מה להמשיך.
 
אני חושבת שזה לא עולה כסף אלא

דורש מהם המון זמן בהשקעה ומחשבה.. לא שאנחנו אומרים להם מה לעשות פשוט נותנים להם הצעות לשיפור ויעול המשחק.. וכן יש המון רעיונות שאולי מפתחי המשחק לא חשבו עליו שאנחנו מעלים פה וזה יכול מאוד לתרום למשחק ולהפוך אותו להרבה יורת כיף ומעניין לשחק בו.. זאת הסיבה שאנחנו אומרים פה את כל הדברים האלה.. אנחנו לא מתלוננים או משהו.. חס וחלילה.. חח באמת תודה להם על כל מה שהם עשו.. אבל רק מביאים הצעות איך המשחק יכול להיות יותר כיף משהוא עכשיו.. גם ללהקות הגדולות יותר שנחסמה בפניהם האפשרות היחידה במשחק שהייתה איכשהו מאתגרת ומעניינת.. =]
 

CrazyPenguin

New member
אבל כמו שאת רואה../images/Emo191.gif|פינגווין|

בשרשור הזה אין שום הצעה לשיפור המשחק. רק כתוב שהמשחק משעמם, וכולם מסכימים.
 
חחח אולי יעלה רעיון כלשהו..וחוץ מזה

כבר הצענו עשרות פעמים סיבוב הופעות בחו"ל או משהו בסגנון.. אבל תשמעו אנשים אני חושבת שבגלל שהמשחק מבחינתם נגמר ואנחנו סתם משחקים לכיף כבר לא ישפרו פה כלום.. =/ אז נראה לי שסתם מתאמצאים לבקש דברים..
 
למעלה