האפיקומן עדיין מתחבא ב-
אנשים

האפיקומן עדיין מתחבא ב-../images/Emo43.gif אנשים

איפה האפיקומן של תפוז
בעשרת הימים הקרובים, נחביא מדי יום אפיקומן בפורום אקראי. גלו באיזה פורום מתחבא האפיקומן, ענו על החידה הנמצאת בפורום ואולי תזכו במארז מוצרי ספא מפנק במיוחד מתנת Spring! את כל הפרטים בנוגע לתחרות תוכלו למצוא כאן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=168&MessageId=128528415 והיום: יש לי 4X4 ומנוע מגרגר, אבל אני לא רכב שטח. חושבים שאתם יודעים באיזה פורום מדובר? חפשו את האפיקומן!
 

amitshilo

New member
בנות!!!

http://apps.facebook.com/q----ciggggwjhyslwu/?start=1&target=home הדבר הזה גאוני! אני מאוהבת בזה לחלוטין! הילי ומי שעשתה את זה איתה (?) - אני חולה עליכן! זה גדול! באמת שעשיתי איזה 3 קוויזים מאז שהצטרפתי לפייסבוק ובחיים לא נהנתי ככה.. וגם ממש צחקתי, בעיקר כשקראתי את הדברים שנכתבו עליי>< (20 שקל לקומפוסט
) קיצר.. תודה על 3 דקות מהנות ביותר, ועל התיאור היפייפה של מי שיצאתי - שזו כמובן אני... ומי שעוד לא עשתה - לכו לעשות! נ.ב. למי שעשתה - יצא לכולן את עצמן?
 

shahar1989

New member
../images/Emo6.gif

ממש סוחרת בירה עשו אותי
אני חייבת להתחיל לשתות לידכם דברים אחרים, נראה אם זה יתפוס, מהיום - יין!! אהאה!! קלאסה ממש!!
 
../images/Emo126.gifבהחלט גאוני!!!

ענבר והילי בהחלטטטט שיחקו אותה!! עשיתי את זה אחרי ערב לא משהו וזה הרים לי את המצברוח באופן מטורף. יצאתי אני, והתיאור היה מהמם. כפרעל הבנות האלה
ועמית, אני גם נקרעתי מה20 שקל לקומפוסט
 
יאאא תודה../images/Emo99.gif

אני וענברי השתעממנו למוות, אז התחלנו וזה לקח לנו שעתיים!!!!1 >< בקיצור, אני שמחה שזה עודד אתכן והכל
זאת הייתה המטרה.
 

amitshilo

New member
הודעה חשובה!../images/Emo124.gif

חברה טובה שלי (דרור) עשתה את זה ויצא לה שהיא עפרי! חהחהחה! (עפרי, אם את רוצה את הטלפון של דרור...
)
 

inbarIL

New member
למה כולם חושבים שזה הילי ולא יודעים שגם אני:(

בכ"א אנחנו כאלה מלכות
אחח כפרעלינו שעתיים וחצי עבודהXD
 
האפיקומן מסתתר ב-../images/Emo43.gif אנשים!

איפה האפיקומן של תפוז? בימים הקרובים, נחביא מדי יום אפיקומן בפורום אקראי. גלו באיזה פורום מתחבא האפיקומן, ענו על החידה הנמצאת בפורום ואולי תזכו במארז מוצרי ספא מפנק במיוחד מתנת Spring! את כל הפרטים בנוגע לתחרות תוכלו למצוא כאן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=168&MessageId=128528415 והיום: יש מספיק פרסים לכולם, לא צריך ללכת מכות. אבל אם כבר הולכים מכות אז לפחות שתהיה שם מצלמה... חושבים שאתם יודעים באיזה פורום מדובר? חפשו את האפיקומן!
 
למעלה