הדינוזאור החדש

pembencipolisi

New member
השמעת על THESCELOSAURUS ?

הדינוסאור הזה ידוע בארצות הברית. אחד השלדים נמצא כשרוב בשרו עליו. גם לבו נמצא במקומו. "וילו"
 

deathcaster

New member
ממש הפכת לאטרקציה כאן זה ממש

הפך לאתגר של "מי מוציא את אבי לבטוב אידיוט יותר מהר" , שים לב כמה חבר'ה טובים הפריכו את טענתך ולא לקח להם הרבה זמן. כמה דברים נוספים : א. "אחרי שהממתי אתכם בידיעות על גילו של כדור הארץ והירח" - כן אכן מהמם כמה אדם יכול להיות טיפש. ב. גם רקמה שלך בתנאים מסוימים יכולה להשאר 5000 שנה רכה. ג. עדיין לא ראיתי אותך "משיב מלחמה", כנראה אתה "המפציץ החמקן" של הפורום. ד. עדיין לא השבת מה יהודי כמוך עושה באתרים נוצריים.
 

avilevtov

New member
ואללה

א. אמרתי את זה בשביל הפרובוקציה לקבל תגובות מצחיקות - אבל אתה לא שנון ולא מצחיק אז דלג הלאה. לך תעשה קורס אצל גוברשמוק. ב. אתה יכול להסביר? בו נתערב שאתה לא יודע על מה אתה מדבר? ג. ואולי לא מתחשק לי? ד. מה מציק לך, אתה דואג לנשמה הניצחית שלי או שאתה סתם שמוק ?
 

deathcaster

New member
תגובה

א. חדשה מרעישה- רק שאתה מפרסם קישורים וטענות אתה מצחיק, שאתה מנסה להיות מצחיק - אתה נכשל ובגדול, לא ברור לי איזה סיפוק אתה שואב מלכנות אדם שסותם לך את הפה כ"גוברשמוק" - שוב , ניבול פה מעיד על טבעך. ב. עזוב, ממילא לא תבין ותקלל אותי אח"כ , אז חבל על מאמציי. בו=בוא- תלמד לכתוב. להתערב ? מה אתה בגנון ? תוכיח שאני טועה. ג. לא מפתיע, חמקן. ד. אני דואג שאנשים לא יקנו את הבולשיט הנוצרי השקרי שאתה מוכר פה. "אתה דואג לנשמה הניצחית שלי או שאתה סתם שמוק ? " - קל לך לנבל את הפה , אני אשמח לתגובה עניינית ולא חמקנית ממך פעם.
 

moazin 1

New member
זהר מה אתה מתנפח כמו טווס

אני מהממם אני חכם גבר שמוק כבר מההודעה הראשונה שלו קרא לו אויל ביוב .וחוץ מזה הוא זכה לתואר שמוק עוד הרבה לפני שהופעת כאן. אם אתה כל כך דואג שלא יקנו בולשיט אז על תמכור בול בעצמך. תראה איך אתה נסחף ציטוט "אתה סתם שמוק" מה גילית בכלל בסך הכל הבאת קישורים .נשמח לשמוע תגובה ענינית ולא עצבנית.
 

deathcaster

New member
מואזין

גם לך הצמידו כיניים מכאן ועד הודעה חדשה, אז אם זה ככה גם אני יכול לקרוא לך בכינויים אלה ? לא, אני לא מרשה לעצמי לקרוא לך בכינויים טיפשיים כי זה מתחת לכבודי, ושים לב, שאלתי אותי פעם אחת לשמי- עניתי לך, שאלתי אותך מס' פעמים לשמך והתחמקת, לא נוח לי לקרוא לך מואזין אבל אין לי ברירה, אז אל תרצה לי כאן על כינויי גנאי, אני נגד כינויי גנאי . אם היית טורח לקרוא את קישורים של לבטוב ולקרוא את הקישורים שהובאו להפריך אותם היית מבין למה אני קורא לזה בולשיט, אבל אתה סתם מגיב ללא קשר בכלל לתוכן הנושא הנדון. אם היית טורח להבין היית שם לב ש"אתה סתם שמוק" הוא ציטוט מדברי לבטוב, לא מה שאני אמרתי. וכבר בדוגמת הקישור של איראן , נוכחתי לדעת שאתה בכלל לא בודק את הקישורים ומגיב ללא כל קשר ובצורה ילדותית ולא יפה, אז איך אתה רוצה שיגיבו לך ברצינות ? בתגובות שלי לרוב ענייניות, עצבים ?! עוד לא נולד היצור שיגרום לי להעצבן בגלל פורום, זה דווקא כיף.
 

moazin 1

New member
להזכירך אנחנו במימד וירטואלי

לי עצמי אין שום בעיה אם כינויים , לא מזיז לי. אני לא קורא לך בכינויים,אתה גולש חדש יחסית אלי ואין לי שום כוונה לפרסם את שמי בפני יצורים שאין להם אלוהים תאמין לי יש לי נסיון עשיר אם כינויים .אם שמת לב אני אף פעם לא מציג קישורים אני כותב את עצמי כאן ועכשיו.בולשיט זה להביא קישורים ולהסתתר מאחוריהם כאילו ואתה חכם גדול.לדעתי אם כבר אתה מופיע כאן אז תכתוב את עצמך בשידור חי ולא דרך קישורים אתה רוצה שיגיבו לך ברצינות תראה גם אתה רצינות אבל כפי שכתבת אתה בסך הכל משתעשע כאן וזה מה שאתה מקבל בתמורה.
 

deathcaster

New member
מואזין

שים לב טוב איך אתה מעוות את דבריי, אני גם בד"כ לא מצמיד קישורים אלא אם כן זה להפריך קישורים של מישהו אחר ו/או למטרת הומור- גם אם הוא לא מצחיק אותך. אני חכם גדול ? תודה , אני אקבל זאת כמחמאה. אני לא ממש חושב שחוץ מהקללות שלך אתה כותב כאן ברצינות. וכן יש כאן הרבה הודעות שמשעשעות אותי, אני לא חושב שיש פסול בזה.
 

avilevtov

New member
ואללה

א. שוב פעם מנסה להיות שנון. חבל על הזמן שלי ושלך. ב. אבל לא כולם פה דוסים בורים כמוני אז אולי תחכים אותם בידיעותיך הרבות. אני מצידי מבטיח לשתוק. ג. אם מישהו כמו גוברשמק שולח לינק רלוונטי אני קורא אותו וממשיך הלאה. מה הטעם בהתנצחות אינסופית? אם משהו כמו זהר שולח לי לינק לא קשור על תארוך פחמן 14 אז אני צוחק עליו קצת. ד. השאלה רלוונטית – מכפת לך אם אני לוקח חומר מהאתר של הארי קרישנה, תתיחס לתוכן.
 

avilevtov

New member
שוב פעם אני יגיד גוברשמק

כי עלית עלי, ניבול הפה גורם לי סיפוק. גוברשמק גוברשמק גוברשמק גוברשמק אחח... חצי זיון.
 

avilevtov

New member
זוהר, כולם מחכים

לדעת איך: >גם רקמה שלך בתנאים מסוימים יכולה להשאר 5000 שנה רכה.< אל תשתפן, תחכים את כולם, אני מבטיח לא לצחוק.
 

deathcaster

New member
תגובה

מפריע לך שמישהו מתחמק ? תסתכל בראי....... אני אשאיר אותך על אש קטנה בנושא OK ? רמז , התשובה כבר כתובה בשרשור, מישהו כבר הקדים אותי- אתה מוזמן לבדוק.
 

deathcaster

New member
תגובה

א. נכון , אכן חבל. ב. לא נראה לי שתשתוק, אבל אתה אכן בור, לא יודע אם אתה דוס כמו שאתה מתיימר להיות אחרת היית קצת יותר תומך ה"הצנע לכת" . ג. מה הטעם התנצחות אינסופית ? אני לא רואה אותך מפסיק להנצח, ועליך להבין - שאני טוען שאתה מתחמק - זה לא רק מתחמק ממני, אלא מכולם, ואתה בוחר לא לראות קשר ורלוונטיות בעיקר בתגובות שסותמות לך ת'פה. ד. כי אתה מייצג עמדה מסוימת- העמדה היהודית דתית , ע"ע חיבתך למשיח השקר אמנון יצחק, כך שמקור מידע שערוך בידי נוצרים ומביא סימוכין לטענותיו מן הברית החדשה, אמור להיות ספרות מנואצת מבחינתך, ובכלל זה גם חומר מהאתר של קרישנה. ובאשר לתוכן, אני ונוספים התייחסנו לתוכן וביטלנו אותו בהינף יד, אתה מוזמן לחזור ולבדוק.
 

avilevtov

New member
וואלה

א. אחלא ב. כלומר אין תשובה. >גם רקמה שלך בתנאים מסוימים יכולה להשאר 5000 שנה רכה.< - אמרת את זה ללא כיסוי. מישהו אמר מתחמק? ג. אם זה עושה לך טוב. ד. אתה וחבריך הדבקתם לי את אמנון. לא זוכר שהצהרתי אי פעם את מי ואת מה אני מייצג. אני יכול להיות מסיונר נוצרי עד כמה שאתה יודע. מבחינתך אני מייצג את עצמי אז תרד מהעץ של "מה אתה עושה באתר של IRC"
 

deathcaster

New member
תגובה

ב. כבר רשמתי בהודעה אחרת שמישהו הקדים אותי בשרשור והביא דוגמה לפגר דינוזאור שרקמתו נשמרה. ג. אה-הא. ד. אני מציע שתחפש בעצמך את ההודעה שהגבת בשצף קצף על גאונותו, זכותו וצדקתו של אמנון יצחק. נכון אתה יכול להיות מיסיונר נוצרי, אך אדם שמגן בחרוף נפש על אדם שמטיף לשנאת כל מי שאינו יוהדי דתי, קשה לי להאמין שאתה אכן כזה. לרדת מהעץ ? מי אמר שאתה יכול להכתיב לי מה לעשות ? אולי אתה גם מתיימר להיות משיח שקר ? טענתי היא שהאתר שהפכת אותו ללחם חוקך הוא לא רק מגמתי בנוצריותו ולכן לא תואם לך ולעמדה שאותה אתה מייצג , אלא שהוא גם מסולף , ולזה לא התייחסת.
 

התולעת1

New member
תגובה לתגובה

יש לטאות היום בגודל 3 מטר באפריקה, שאתה יכול לראות אותן חיות, בצורת דינוזאורים. מה תעשה? ואם אני אראה לך מאובנים שחיים היום, שכתבו עליהם שהם אינם, מה תעשה? לא אני. המדענים מראים את זה בווידאו. ד”ר הובין אומר: ישנן הרבה אגדות המספרות על בני אדם שהרגו דרקונים. מה קורה? לדעתי בימים ההם קראו לדינוזאורים דרקונים. היום הם מכונים דינוזאורים, אך השם הומצא רק ב1841-. אז לא קראו להם דינוזאורים, אלא דרקונים. אני חושב שהאדם הרג את רוב הדינוזאורים. אני חושב שהדינוזאורים חיו עד תקופת אלכסנדר הגדול. אלכסנדר הגדול כתב בזיכרונותיו שדרקונים באורך של 30 מטר הוציאו ראשם מהמערות והפחידו את חייליו כשהם היו בהודו. תראו, אני יודע שאם אתם מאמינים באבולוציה, ובמה שלימדו אתכם בביה”ס, ולימדו אתכם שהדינוזאורים חיו לפני מיליוני שנים, ואל תפקפקו בכך או שתוחרמו ממקדשי ההשכלה הגבוהה. אני יודע מה לימדו אתכם, אבל נסו להיות פתוחים רגע ואולי מישהו יוכל לעורר בכם מחשבה אינטליגנטית. אולי כל הפרספקטיבה שלנו לגבי ההיסטוריה מוטעית? זה לא אני אומר ,אלה מדען בכיר זה דברים פשוטים, אם בר דעת מסתכל בהם. זאת אומרת, אדם יכול להבין את הדברים בקלות. השאלה אם הוא חפץ. יש אדם לא רוצה לדעת. אתה יודע למה לא רוצים לדעת? פשוט, זה מחייב. אם נדע שהתורה אמת והמדע לא יודע, רק מנחש או משער, אז זה יחייב אותנו לקיים את זה. ואנחנו מייחלים שיבואו חייזרים. אנחנו מייחלים שיבואו עב”מים ואנחנו מייחלים שילכו הדתיים. למה? הם מזכירים לנו שיש אמת בעולם.
 
למעלה