הדינוזאור החדש

אֶחָד

New member
נו ומה אתה אומר? אז מה היה לפני

מליוני שנים? מה בכלל אתה מנסה לטעון?
 

deathcaster

New member
תשובה

לטאות באורך 3 מטר - נו ...אז ? גם אני טעיתי וחשבתי שלטאות הקומודו הם שריד של הדינוזאורים, מישהו כאן בפורום הוכיח אותי., תחפש. מאובנים ....אז ? ד"ר הובין ? זו המצאה ? יש לך קישור שתומך בזה , כי מה לעשות , אולי המצאת את זה ? ואולי המידע שלך לא אמין ? השם דינוזאור הומצא ב1842 . דרקונים בכל אזכור שלהם לא מזכירים כלל דינוזאורים , תעבור מחדש על ההיסטוריה שלך. אלכסנדר הגדול ייתכן ייתכן שראה נחשים וייתכן שראה לטאות , וייתכן שחייליו הזו, ו-30 מטר ביחידות מידה לא סטנדרטיות זה לא בדיוק 30 מטר, שוב זו פעם ראשונה שאני שומע על זה ואתה בכלל לא מכנע, אשמח לראות קישור למקור, אחרת אגיד שאתה סתם דובר שטויות. פרספטיבה מוטעית ? אולי לך נוח לקבל פרספטיבה שגויה כי היא תואמת לחינוך שקיבלת מגיל ינקות ? רק בגלל שמישהו לא חושב כמוך אתה מגדיר אותו כטיפש ? אתה שוכח שגדולי העולם היו כופרים/אתיאיסטים/מתחבאים תחת כסות הדת מחשש שיהרגו אותם/נרדפו מהדת... אם לא האנשים הללו.....לא היית יושב מול המחשב וקורא את תגובתי. "אם נדע שהתורה אמת והמדע לא יודע, רק מנחש או משער, אז זה יחייב אותנו לקיים את זה. ואנחנו מייחלים שיבואו חייזרים. אנחנו מייחלים שיבואו עב”מים ואנחנו מייחלים שילכו הדתיים. למה? הם מזכירים לנו שיש אמת בעולם" נחמד, אבל שגוי מיסודו. האמת שלך איננה האמת שלי, תלמד לקבל שיש אחרים שחושבים אחרת ממך.
 

התולעת1

New member
שמע

א'המאמר הזה כתב אחד ממדעני פרס נובל העתקתי אותו מאנגלית לעברית אם אתה חושב שאתה יותר חכם ממנו אשמח לתווח
 

Governor

New member
>אמרתי את זה בשביל הפרובוקציה לקבל

תגובות מצחיקות< אכן צחקנו. עליך! אגב, הידעת כי כל `מדען` הכותב ב- ICR חיב לחתום על Statement of Belief, או Statement of Faith מגוחכת? הצץ במראה, אידיוט
 

moazin 1

New member
גורגי כל מה שאתה עושה כאן זה צחוק

הקישורים שאתה מציג מאתרים באנגלית לא מוסיפים לך כבוד שואלים אותך שאלה כאן ועכשיו תענה כאן ועכשיו אין קיצורי דרך והשאלה היא : האם היית פעם בסדר? וזה לא נשאל בצחוק. הצץ במראה אידיוט.
 

avilevtov

New member
לפחות אני לא עושה תעבודה בעצמי

כמו איזה טמבל טמבל שאני מכיר.
 

avilevtov

New member
עכשיו כן. יאללה לאתגר הבא

אתה עוד תאכל תכובע האוסטרלי שלך.
 

התולעת1

New member
יש שאלה חילונית ידועה.

מה קדם למה, הביצה לתרנגולת או התרנגולת לביצה? מה אתם אומרים? מה אתם אומרים? הביצה קדמה. מאיפה היא באה אם לא היה תרנגולת? מה אתם אומרים?
 
למעלה