הודעה חשובה לכל העולם!

הכפר הזה מקום נורא, גיהינום עלי אדמות ולא טוב לחיות בו. הוא מלא אלימות, החברים רודפים ומכים כילדים קטנים וחסרי שכל שלא יודעים להתנהג בתרבותיות. בריונים מנוולים ארורים ועלובים שילכו לעזאזל, צריך לסגור את כל הכפר הזה ואני לא ממליץ לאף אחד לבוא למקום הזה או לתרום לו. שלא יתפלאו שאני הופך לתוקפני. אני אדם הרבה יותר בוגר וחכם מכל האנשים פה. אני לא רוצה לגור במקום הרע הזה, אני נשאר פה רק בגלל החברה הנהדרת שלי. אני מצפה מהפורום הזה המכריז על עצמו כמכובד לתת לי ייעוץ משפטי רציני, בוגר וחכם. זכותי להגן על עצמי מפני אלימות. אני מתכוון להילחם בכפר ולנסות לחסל אותו.
 
נערך לאחרונה ב:

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הכפר הזה מקום נורא, גיהינום עלי אדמות ולא טוב לחיות בו. הוא מלא אלימות, החברים רודפים ומכים כילדים קטנים וחסרי שכל שלא יודעים להתנהג בתרבותיות. בריונים מנוולים ארורים ועלובים שילכו לעזאזל, צריך לסגור את כל הכפר הזה ואני לא ממליץ לאף אחד לבוא למקום הזה או לתרום לו. שלא יתפלאו שאני הופך לתוקפני.
אוי ואבוי. מוגלה!
[אמר הרופא שהסתכל לגרון מודלק של פציינט].
 
לא אתייחס להערתך המחוצפת. מחכה לקבל תגובות בוגרות יותר. אני בריא לגמרי, אנשים פה חולים. ציפיתי שבפורום מכובד שמצהיר על עצמו כמייעץ חוקית ומשפטית יהיה יחס רציני. אילחם עד חורמה בכפר הזה.
 
נערך לאחרונה ב:
עוד משהו: בהתחלה המשטרה דחתה אותי וסירבה לטפל, אז אני התעקשתי ונלחמתי, כתבתי אימיילים למפקד התחנה ואיימתי עליו שאם לא יטפלו באלימות אמשיך לכתוב לו. זימנו אותי לתחנת המשטרה, דיבר אתי שוטר ואמר שהם יודעים על האלימות ומטפלים. הרי לכם! :) לידיעתכם, אם תגיבו לי פה לא יפה אתם עלולים להסתבך עם החוק.
 
אני מתלונן על אלימות ואתם כותבים שטויות, מי שאין לו משהו חכם להגיד שלא ידבר. אילחם בכוח בכפר הזה עד שאחסל אותו. אאיים. כדאי להיזהר ממני, גם אני יודע להכות כדי להתגונן.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה