הטבע מתגייס לטיפול בחרדות ובמצבי דיכאון

האם ידעתם שסטרס ולחץ נפשי מתמשך מחמירים בעיות בריאותיות שונות, כגון בעיות עיכול ופגיעה משמעותית במערכת החיסונית?


מחקרים שבחנו את היקף בעיות החרדה והדיכאון במדינת ישראל העלו כי 17.6% מאוכלוסיית הבוגרים בישראל סבלו מהפרעת דיכאון או חרדה במהלך חייהם. מבין המדינות המפותחות, ישראל ניצבת במקום הגבוה ביותר של מאובחנים הסובלים מדיכאון או מחרדה שהוגדרו כמקרים 'חמורים'. ויותר מזה, בישראל קיים האחוז הגבוה ביותר של הפונים לטיפול בהפרעות חרדה. ללמדנו שחרדות ודיכאון אינם בעיה מינורית, זו תופעה הפוגשת קהל גדול ומגוון.





צילום: גרישה



פעמים רבות הסובלים ממצבי דכדוך ודכאון נוטלים תרופות שעשויות להיות מלוות בתופעות לוואי. על מנת להפחית את מצב הסטרס ישנה אפשרות לנסות את הדרך הטבעית :

סטרספרו של חברת נייצ'רספרו, הינו תוסף תזונה המסייע בטיפול במצבי לחץ אקוטיים. סטרספרו מכיל מיצוי של מספר צמחי מרפא המוכרים מזה מאות בשנים, ברפואות העתיקות, כמפחיתי לחץ, חרדה ודיכאון. סטרספרו מכיל תרכובת צמחים : שומר, קמומיל, פסיפלורה, זעפרן, חרצית, נטופית רפואית, פרחי כשות וורודוליה, הידועים כיעילים ומועילים בעיקר כמרגיעים ואף מסייעים להסדרת תהליכי עיכול, גזים כלואים ונפיחויות, עוויתות, מעי רגיז, עצירות, עייפות וכבדות לאחר הארוחה ביחוד במצבי סטרס ועומס. כאבי בטן ובעיות בעיכול הם מסממני הסטרס המוכרים בעיקר במצבי לחץ אקוטיים ולכן סטרספרו הינו הפתרון הטבעי והבריא עמם.


7290017850641c.jpg

הצמחים בפורמולה סטרספרו מרגיעים במיוחד את אזור הבטן, משרים רוגע ועוזרים לשינה טובה יותר.

סטרספרו מגיע במיצוי נוזלי, ללא תוספת של אלכוהול ומתאים לצעירים ולמבוגרים כאחד.

אופן השימוש : יש לצרוך 15-20 טיפות ליום עם מעט מים כשמרגישים את תחושת הסטרס.

תוסף תזונה נוסף מבית נייצ'רספרו, הינו סנסורי , תוסף תזונה המשלב זעפרן, אשווגנדה (ויתניה משכרתה מכונה גם ג’ינסנג הודי). האשווגנדה הינו צמח מחזק הנמצא בשימוש הרפואה ההודית מזה אלפי שנים, להרגעה וחיזוק. לאשווגנדה השפעה מחזקת ומאזנת על כל מנגנוני הגוף, הוא משפר התמודדות עם סטרס ומפחית את השפעותיו הרגשיות והגופניות, כגון חרדה, קשיי שינה, דיכאון וקושי בתפקוד היומי.

זעפרן של חברת נייצרספרו הנו זעפרן פטנטי שנחקר ונמצא יעיל להפחתת מתח .

סנסורי מתאים לטיפול במקרים בהם רוצים לחזק ולהרגיע את הגוף והנפש. לדוגמה בבעיות און מיני אצל נשים וגברים כאחד. כך גם כמרגיע ספורטאים מקצועיים שנמצאים במתח רב לפני תחרות.. השילוב של זעפרן ואשווגנדה נותן את הפתרון היעיל, הטבעי, והבריא להתמודדות עם בעיות מתח וחרדה.

אופן השימוש: כמוסה אחת ביום. .


7290015294669.jpg

בנוסף לנטילת תוספי תזונה, איציק ברדה, סמנכ"ל חברת נייצ'רספרו ממליץ על מספר הרגלים להוסיף לשגרת היום יום על מנת להרגיע ולסייע בהפחתת מתח ולחץ ואף לסייע לסובלים מבעיות שינה :

פעילות ספורטיבית - הליכה או ריצה קלה של חצי שעה מדי יום תסייע בוויסות כמות האנדרנלין בגוף שהינו ההורמון המופרש במצבי לחץ. פעילות ספורטיבית ידועה מעלה את רמת האנדורפינים, שהינם החומרים המרגיעים בגוף

תרגול נשימות לקחת כל בוקר 5 נשימות עמוקות ולשחררן לאט, הדבר יסייע בהפחתת המתח בשרירים

תזונה - שילוב מזונות המכילים ויטמין B בתפריט היומי , כמו קטניות, שיבולת שועל, ועלים ירוקים מכל הסוגים. חצי כוס תרד מבושל, למשל, מספקת כמות מספקת של חומצה פולית לגוף.



את מוצרי נייצ'רספרו ניתן להשיג בטלפון 1-800-07-11-33 ובחנויות המובחרות

אתר: https://www.naturespro.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/NaturesProIL

https://www.instagram.com/naturespro/
אינסטגרם​
 

קבצים מצורפים

  • 7290017850092.jpg
    7290017850092.jpg
    2.2 MB · צפיות: 0
נערך לאחרונה ב:
למעלה